1 Ağustos 2015 Cumartesi

Bitenler!

Merhaba herkese! 
Bir ton ürün bitti, hemen degerlendirmeye geciyorum :)


El Vital Sampuan ve Sackremi
Sampuanin fotografini cekmeyi unutmusum. Fena ürünler degildi ama son aldigim ve bahsettigim Dove sac ürünlerinden cok memnun kaldigim icin bunlari tekrar almiyacagim.

Yves Rocher Ruj
Gündelik kullandim ve pek sevemedim nedense, oysaki bu serinin nerdeyse her rengini alip kullanmisligim var. 

Bareminerals BareSkin Fondöten
Durusu cok güzel, ama maalesef bende sivilce yapiyor. Defalarca denedim, ve böyle cok cabuk olusan ve kolay patliyan sivilceler oluyor her seferinde. 

Jeanne Piaubert Göz Kremi Deneme Boyu
Hic bir fark göremedim, cok hafif jelimsi bir hali vardi zaten. Sürsemde ayni, sürmesemde ayni. Orjinalin 15 ml imi 43 Euro. Bu tür pahali ürünler gercekten denemeden alinmamali.

P2 Nail Cleansing Pen & Color Correcting Pen
Beyaz olanini bir cok dm marketinde aradim ama bulamadim, insallah satistan kalkmamistir. Bende mavisini aldim, cünki oje sürerken mutlaka kenarlarina bulastiriyorum ve temizlemesi bunla kolay oluyor. Mavisinin ama aseton gibi bir etkisi yokmus maalesef, hicbir ise yaramadi. Sanirim normal uzun tirnaklarin altini falan temizlemek icinmis. Beyazlar daima favorilerim, simdilik essence in pembe olanini aldim, ama P2 nin beyazi kadar iyi degil maalesef, dahada cabuk tükeniyor birde :(



Nivea Care Vücud Kremi
Bu seride yeni cikmis, merak edip aldim. Cok düzenli kullandim, gayet güzel bildigimiz vücud kremi, bir özelligide yok, bir eksikligide yok. Tekrar almam, cünki degisik ürünleri denemek istiyorum, ama almak isteyene tavsiye ederim.

Vichy Dermablend Fondöten "Opal"
Süper ötesi, kapaticiligi cok iyi olan, sivilcelerin üzerine sürüldügünde onlari kurutmak gibi bir etkisi olan fondöten, yillardir favorim, daima alirim, yenisinide coktan almistim zaten. Ben en acik rengini 15 kullaniyorum, Mac de NC15-20 olanlar icin uygun.

Dior Capture Total Serum de Teint Fondöten Deneme Boyu
Rengi benim tenime koyu oldugu icin Avene´in günes kremiyle karistirip sürdüm yüzüme, cok cok hosuma gitti ürün, bir kac damlasi yetiyordu, kücücük deneme boyunu kullan kullan bitiremedim haftalarca. Orjinal boyunu almak istedim kendi ten rengimde ama fiyatini görünce vazgectim, 30 ml imi Douglas da 79,- Euro bakiniz tik tik.

Nivea Creme Smooth Dusjel
Severek kullandim. Dusjellerde sürekli degisiklik yaptigim icin tekrar almayi düsünmüyorum, ama güzel nem veren bir üründü.

Lidl "Cien" Beauty Elements Dus Peeling
Cok cok begendigim bir ürün oldu. Lidl den hic bakim anlaminda ürünler almiyordum, bundan sonra mutlaka deneyecegim kendi markasindan olan "Cien" güzellik ürünlerine. Hem fiyatlarida gayet uygun, galiba bunun fiyatida 3-4 Euro gibi birseydi. Cok parfümsü bir kokusu vardi, Peeling etkisi süperdi, özellikle bronzlastirici sürmeden bacaklarima kullanmayi sevmistim. Tekrar aldim bu üründen ama baska bir kokusunu. Tavsiye ederim kesinlikle almanyada yasayanlar icin :)

ebelin Aseton
Sürekli aldigim favori ürünüm oje cikartmak icin, tirnaklarimi diger aseton ürünler gibi kurutup soydurmuyor, kirdirmiyor.




Helena Rubinstein Magic Concealer 02 Göz Alti Kapaticisi
Maalesef maalesef aramizdaki bag tamamen koptu. Seneler boyunca cok büyük favorimdi, defalarca aldim. Ama ya eskiden daha dayanikliydi yada bana artik daha kalici ürünler gerekiyor, cünki sabah sürüp evden ciktigimda, en gec 4-5 saat sonra sanki hicbirsey sürmemisim gibi duruyorum, cok yorgun duruyorum bu seferde tabii. Dikkat ettim ne zaman bu ürünü kullansam okuldaki ögrencilerim bana "Hastamisiniz? Yorgunmusunuz?" vs gibi sorular yöneltiyorlardi. Nars Creamy Concealer Kapaticimi kullandigimda daha uzun "taze" gözüktügüm icin böyle sorular gelmiyordu. 

Clinique Ruj 
Son Project 10 Pan! ürünlerimden bir tane daha bitirdim. Bu ruj bana hediye gelmisti ve kabinin rengini hic begenmemistim, sicaklarda cok eridi ve kirildi, yinede bayagi bir kullandim, cok az kalmisti dibinde. Labello niyetine kullandim resmen, rengide müsaitdi buna.

Nivea Creme
Klasik ürün. Tekrar aldim bile. Aksamlari sadece bu kremi kullaniyorum ve cok memnunum. Sabahlari günes kremi kullaniyorum genelde.

Loreal Sac Kürü
Bu ürünüde cok begenip defalarca almistim. Ama Dove Sac ürünlerini daha cok begendim, bu aralar onlari kullaniyorum ve tekrar almayida düsünüyorum. Yinede hos bir ürün, tavsiye ederim.

Wella Luxe Oil Sac Yagi
Nemli saclarima bu ürünü sürdügümde saclarim cok güzel lüle lüle oluyor, cok da dogal duruyor. Icinde alkol oldugu icin pek bakim yapan bir ürün degil, yinede biraz yumsatiyordu. Tekrar alabilirim, ama su an Dove in ve Garnier in Sac Yaglarini kullaniyorum ve onlardanda simdilik memnunum.

Bioderma Misel Suyu
Senelerdir kullandigim ürün, özellikle göz makyajimi cikartmak icin seviyorum, ama yüzümede kullaniyorum tonik gibi pamukla temizlemek icin. Garnier in misel suyunun kücük boyu cikmis, denemek icin onuda aldim bir kac gün önce, ama bununda tam boyunu alip yedeklemistim zaten. Daima favorim.


Herkese iyi tatiller diliyorum ;)

19 yorum:

  1. hr concealerı çok merak ediyorum namını çok duydum.ama yapısı değişmiş olabilir mi acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede ya icerigini degistirdiler yada benim cildim degisti, yaslaniyoruz sonucta, gencken bir cok hafif ürünlerde güzel duruyordu, simdi daha cok silah gerekiyor ;)

      Sil
  2. Sağol canım sanada ıyı tatıller, güzel bitmiş iyi bitmiş sevındım senın adına:) nIVEA yuz kremlerının yuzde tuylenmeye sebep oldugunu soyleyen bır kaç kişi duydum kullandınmı yüz kremını sen ne düşünüyorsun bu konuda?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadiii, bendede oluyor tek tük cimbizla aliyorum ozaman, ama kremden olabilecegi hic aklima gelmedi, ozaman bir baska krem deneyimde bakayim hic olmazsa baska kremle demek ozaman bundan oluyormus derim. Baska nivea kremleride kullanmadim hic, sadece bu klasik olanini, nemlendirmesi cok iyi oluyor bende :)

      Sil
  3. BareSkin fondotenine uzuldum, cok sevdigim bi marka ama daha bu urunu denememistim. Simdi de denemem heralde :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya, oldukcada pahali bir marka, denemeden almamak lazim gercekten :)

      Sil
  4. Vivacım senin postunu görünce çok mutlu oluyorum ^.^ Nivea kremi akşamları kullanıyorum demişsin, el için falan mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sagol! :D Cildim icin kullaniyorum aksamlari, tüm yüzüme bolca sürüyorum, kuru cildime cok iyi geliyor :)

      Sil
    2. Aman Allahııımmmm o.O Ben senin cildin yağlı sanıyordum. Ben sürsem ertesi gün sivilceden tenim gözükmez

      Sil
    3. Benim cildim cok kuru canim ya, fotograflarda genelde Highlighter kullandigim icin öyle parlak duruyor sende yagli sanmisin demek bende tam tersi hatta sivilceleri söndürme gibi bir yetenegide var bu kremin ;)

      Sil
    4. o.O aman allahııımmmm

      Sil
  5. Bir sürü ürün bitirmişsin yine, tebrikler :) Cien markasının ayak peelingini almıştım ben geçen yaz, tavsiye ederim ayak peelingi seviyorsan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayak peeling sadece Yves Rocher den bir denemistim ve begenmemistim, bakacagim mutlaka sagol tatlim :)

      Sil
  6. Vichy Dermablend'i ben de almayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok iyi bir ürün tavsiye ederim cok :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...