25 Ağustos 2015 Salı

Bitenler ve Gidenler!


Dus Ürünleri

Weleda Nar duskremin yapisi cok güzel, ama kokusunu hic begenmedim.

Lidl in Wave Duspeeling i süperdi, tekrar alabilirim hala satiliyorsa.

Balea Dus jelini sirf pembe renkli diye almistim ama dusjel olarak cicekli kokusunu begenmedim, sIvI el sabunu niyetine kullaniyorum, bir sabun kabina doldurdum.

Sac Ürünleri

Pantene Pro V Repair&Care Sampuanini begenmedim.

Dove Oil Care 1 dakika sac kürü süüüüüüper,
sac kremi gibi kullandim ve mutlaka tekrar alacagim :)

L´Oreal Elnett Sac Spreyini yillardir kullaniyorum,
fazla kullanmadigim icin hep kücük boyunu aliyorum, süper!

Tirnak Ürünleri

Essence Nail Polish Corrector Pencil, tirnak etrafina bulasan ojeyi temizlemek icin, hic sevmedim, benim daima favorim P2 markasindan beyaz kalem.

Kiko Quick Dry Metallic Mavi Oje yi hic sevmedim, nerdeyse dolu attim, normalde Quick Dry ojeler favorim ama bu oje berbatti.

Essie Good To Go hizli kurutan oje süüüüüper ve favorim,
Sally Hanseninkinide aldim ve onu hic begenmemistim,
bu oje hemen kurutuyor ve güzel parlaklik veriyor.
Maalesef herzaman tam bitmeden yapisi degisiyor ve atmam gerekiyor, ama bu bende tüm ojelerde oluyor zaten :/

Makyaj Ürünleri

Benefit Coralista Allik - bu benim aaaaaskiiiim ;)
Cidden bu alligin herseyi güzel!
Cok uzun dayaniyor, benimki 2,5 sene dayandi galiba ve sürekli kullandigim halde. Ayrica kokusu muhteseeeeem ve durusu ha-ri-ka,
hem bronz tende, hem acik tende, süper bir allik. 
Hemen tekrar alacagim zaten :)

Manhattan Compact Pudra "Vanilla" süper bir drugstore pudrasi, kuru cildim oldugu icin hic pudra sevmezdim ve bu benim ilk sevdigim pudra oldu, yenisini aldim bile.

Cien Ruj "fuchsia pink" daha alali bir kac gün olmadi, havalarda soguk ama kabinda eridi! Ilk gün gayet güzel duruyordu dudaklarda, ama hemen ertesi günden itibaren dudaklardada kötü durdu, böyle cizgili ve pütür, hic begenmedim!

Balea Sivilce Kapaticini hic begenmedim, bitirmeden attim simdi cünki ise yaramiyor, en acik rengi yine tenime uymuyor.



16 yorum:

  1. Eğer orda varsa veya online Seche Vite top coat kesinlikle öneririm. Hem çok hızlı kurutup hem ojenin dayanıklığını arttırıp hem harika jel gibi parlak görünüm veriyo^^ Reklam yapıyo gibi oldum:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaaa evet onuda cok seviyorum, ama maalesef almanyada satilmiyor, eskiden essie yi bulmadan önce hep siparis ederdim,süper bir ürün :)

      Sil
  2. gelsin yeniler canım :) balea keşke burada da olsa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. catrice türkiyeye geldi belki baleada gelir zamanla insallah :)

      Sil
  3. Coralista allığı ben de seviyorum.

    YanıtlaSil
  4. weleda ürünleri'ni bende hep sevmek istiyorum ama kokusu güzel olmadigi icin alisamadim bende. Dogal kozmetik ama bana kokusu suni geliyor o kadar alismisiz sahte seylere :-( sonumuz hayir olur insallah.

    Cien'in peelingi senin sayende bende merak ediyorum sanirim LIDL'e ugrama vakti geldi.

    YanıtlaSil
  5. Yves Rocher Narli Dus Jeli cok guzel kokuyor, tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  6. Balea'nın sivilce bandını görüp hemen aldım, sende görüp çok kıskanıyordum :))) her gece uygulanabiliyor mu diye soracaktım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok uzun zaman ayni yerde birakinca cildin orayi cok feci kurutuyor, bu yüzden sürekli kullanmasini tavsiye etmem tatlim, bende cok kötü yanik lekesi gibi iz birakmisti bir keresinde, dikkatli ol :) ama yoksa cok etkili

      Sil
    2. Kistik sivilce çıktı :( Almanya bana yaramadı. Geçmiyor 😞

      Sil
    3. Hadi ya, cok gecmis olsun :( Benimde hic olmazdi, ama tüm yüzüm siyah noktalarla doldu, birseyde degistirmedim sanirim havalar degisti ondan, sonbahar geldi artik. Yine bildigim Avene ürünlerime geri dönecegim :)

      Sil
  7. Hem renkli kozmetik hem de bakım ürünleri. Aldığını bitiren ve hakkını vererek kullanan bloggerlardansın :)
    Hele Benefit bittiyse, saygıyla eğiliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha süper yorum, cok tatlisin :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...