31 Ağustos 2015 Pazartesi

Becca Shimmering Skin Perfector Highlighter "Pearl" ve "Moonstone"


Ilk bu ürünü Lisa Eldridge sayesinde duymustum,
dört senedir cok severek ve düzenli kullandigim bir aydinlatici.

"Pearl" rengini ücüncü defa almis oldum
acik tenliler icin süper,
ister fondöten icine karistir, krem gibi fondötenden önce kullan veya sonradan makyaj üstüne aydinlatmak istedigin yerlere bastirarak uygula,
cok dogal ve güzel duruyor.

Ayrica yazin bacaklarimada sürdüm, cok güzel bir parlaklik verdi.

Mac´in "Strobe" kremide var elimde ama onu bunun kadar güzel bulmuyorum, cok benzeselerde,
ta Mart da almisim üc kere kullanmisligim yok, elim hic gitmiyor ona.

"Opal" renginide almistim zamaninda 
ama cok altimsi rengi vardi
bence daha cok esmer olanlara uygun, sevemedim.

"Moonstone" rengide cikali merak ediyordum, 
sicak tonlarda makyajlara böyle acik bir altin rengi daha iyi gidecegini düsündüm
nihayet space.nk sayfasinda biraz indirimde olunca ikisini ismarladim,
cok cok pahali ürün ve indirime ragmen ikisine yaklasik 90 Euro ödedim,
ama sürekli kullandigim ve yillarca dayanan bir ürün oldugu icin 
benim daima favorilerimden ve fiyatina kesinlikle deger.


Sol "Pearl", Sag "Moonstone"


Sol "Pearl", Sag "Moonstone"


Sol "Pearl", Sag "Moonstone"

Bu ürünün tek kötü yani sisesinin durduk yere catlamasi,
simdiye kadar her aldigim sise öyle oldu, hem kapaklari hem kendi sert plastik kabi bir kac ay icinde bende hep catladi,
yani düsürmedim, durduk yere,
insallah kaliteleri degismistir ve böyle bir sorun yasamam artik diye umuyorum, 
elimdeki aydinlaticinin perisan halininde fotografini cektim,
etrafini bantlamistim catladigi icin:



Becca nin pudra aydinlaticilari cok övülüyor bu aralar youtube dünyasinda
ama benim cildim kuru oldugu icin böyle sivi aydinlatici daha cok hosuma gidiyor,
yinede tabii aklimdalar 
firsatim olursa ve bütcem el verirse 
pudra seklindeki ürünlerinide denemek isterim.

Su an elimde TheBalm in Mary Lou Manizer aydinlaticisi var pudra olarak
ama düzenli kullanmama ragmen bir türü isinamadim ona
iyi bir ürün ama bende Becca aydinlaticisi gibi bir 
"Wow" effekt yapmiyor.


Siparisimin yaninda birde bu numunelere göndermisler, 
Laura Mercier Primer in disinda hepsini denedim 
ve hicbirini sevmedim maalesef.

Sizin en cok merak ettiginiz aydinlatici hangisi?


11 yorum:

  1. Becca Moonstone ne zamandır aklımda ama buralarda satılmıyor maalesef :( Ben de sıvı aydınlatıcıları toz olanlara tercih ediyorum; daha gerçek duruyorlar sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almanyadada satilmiyor bende ingiltereden siparis ettim canim, evet daha dogal duruyor sivi olunca haklisin :)

      Sil
  2. Becca'lar uzun zamandır aklımda ama ig satıcılarından kazık yiyerek almayı istemiyorum hiç :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok haklisin tatlim, zaten yeterince pahalilar dahada fazlasi zarar resmen, dün strobe kremini kullandim tekrar mac den becca pearl e benziyor ama daha dogal, bir bak istersen :)

      Sil
  3. Beccayi o kadar ama o kadar merak ediyorum ki hem pudra hem sivi ama ulasma sansim malesef yok ben mac msf lightscapade kullaniyorum cok cok severek kullaniyorum ama beccaninkileri oldukca merak ediyorum anlatmayi becerebilirsem nisanlimin almanya seyahatinde muhakkak aldiricam fiyati neydi acaba bunun yurt disinda?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlim almanyada satilmiyor, bende ingiltereden ismarladim. Fiyatlarina becca nin kendi sayfasindan bir bak istersen yada space.nk dan ismarlamistim ordan, bir ürünün fiyati yaklasik indirimsiz 50 Euroya geliyor :)

      Sil
    2. Nasil siparis verdiniz yazabilir misiniz?

      Sil
    3. space.nk sayfasindan kredi kartiyla aldim, normal online alisveris yaptim yani :)

      Sil
  4. Benim de çok merak ettiğim bir marka ve ürünler ama bir süre daha kavuşamayacağız Türkiye'de satılmadığı için. Ben de toz olanı değil de krem olanları alırdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok pahali olmasa hepsini alasim var ama olmuyor iste :D

      Sil
  5. Becca Moonstone'u cok merak ettim, alinacaklar listesine eklendi bile :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...