27 Temmuz 2015 Pazartesi

Urban Decay ve Mac Alisveris!



Douglas dan son siparisim geleli bir kac hafta oluyor, bu yüzden ürünlerle tecrübemide hemen yazabilirim. Herzamanki gibi güzel hediyelerle geldiler, özellikle mini Clinique lipgloss unu cok sevdim, cok güzel nem veriyor ve parliyor, hic yapis yapis da degil, cok hos. Zaten bu siparisden sadece hediyemi cok begendim ;)




Mac Auto de Blu göz kalemi
Mac in bu göz kalemleri hakkinda ilk Bollywood oyuncusu Katrina Kaif in kullaniyor diye okumustum. Koyu bir mavi ama gözlerde cok hos duruyor. Maalesef almanyanin son zamanlardaki sicak havasinda akma yapti, böyle pahali ürünlerde daha kalici olmalarini bekliyordum. Technakohl kalemler hakkinda cok dayanikli diye yorumlar okumustum. Renk cok hos, sanirim soguk havalarda daha iyi performans gösterir. Maybelline dende bir koyu mavi göz kalemi almistim ve acikcasi Mac le arasinda bir fark göremedim, ondada akma oldu biraz maalesef. Bu Technakohl Liner lardan baska renklerde almak istiyordum ama vaz gectim, sicaklardada akmayan göz kalemleri bulmak istiyorum.


Makyajimin daha kalici olmasi icin Urban Decay in Chill Makeup Cooling and Hydrating Setting Spray inide aldim. Makyajin üzerine sIkIliyor sabitlemek icin. Bu üründede maalesef memnun kalmadim, bayagida kullandim aldigimdan beri. Cildimi cok kuruttugundanda süpheleniyorum. Ve sogukluk hissi hic vermiyor, normal mineral suyu sIkIyormusum gibi. Mac in Fix+ gibi güzel bir parlaklikda vermiyor. Acikcasi bende hic birsey yapmadi. Sicaklarda makyaj daha cabuk kayboluyor ve bunu kullansamda kullanmasamda bir fark yoktu. Göz makyajimi da sabitlemedi. Kullanmaya devam edecegim, bazen bazi ürünlerle aram cok sonradan isiniyor, ama kimseye tavsiye etmiyecegim bir ürün.


Sonuc olarak bu Douglas siparisimden memnun kalmadim, ürünler bekledigim gibi cikmadi. Özellikle markali pahali ürünler alinca insan cok farkli bir performans bekliyor. Ama uzun zamandir aklimda olan ürünlerdi ve en azindan artik denedim aklimdan ciktilar diye kendimi avutuyorum :)

Sizin bu aralar alip denemek istediginiz ürünler neler?

12 yorum:

  1. Kalemlerde pahalı marka almamak en iyisi sanırım. Hele dudak kalemlerinde! Bir de yazın makyaj yapmamak da iyisi. en iyidi yaz hiç gelmesin biz hep full makyaj yapalım ^.^

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım aldıklarını.

    YanıtlaSil
  3. Urban Decay'in All Nighter setting sprayi işe yarıyor, eğer iade edebilirseniz onu deneyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iade etmek icin gerek olan kartonu vs atmistim maalesef, ama aklimda onuda alip denerim bir ara, hem kücük boylarida varmis onlardan alirim, sagol tavsiyen icin :)

      Sil
  4. Vauuv sadece 2 ürün aldın ve gerisi hediye mi geldiiii? Ne güzelmiiş^^
    Uuff yazın nerdeyse her kalem akıyor:/ Googledan baktım hemen rengine çok güzelmiş ama akacak gibi duruyo cidden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet douglas da güzel hediyeler veriyorlar bazen, frau shopping in sayfasindan code lara bakiyorum ismarlamadan :) Kalemlerle basim dertde cidden, P2 nin kahverengi kalemi disinda hepsi bende akiyor, pahali-ucuz hic fark etmiyor :(

      Sil
  5. Makyaj sabitleme spreyini çok merak ediyordum.Kullanan bir çok kişi de memnundu aslında. Şimdi denemeden almayı düşünmüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende milletin lafina kandim :) Böyle kücük boylarida varmis ara sira, en iyisi ilk önce öyle alip denemek :)

      Sil
  6. Lancome'un kullandığım bir kalemi bende inanılmaz akma yapmıştı, hem de kış yaz. 50 TLlik kalem akarken 5TLlik Essence kalem daha dayanıklı. Bu yüzden artık pahalı markalar kullanmak istemiyorum. Y

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok haklisin sevdacigim, fiyata degilde performansa bakiyorum bende artik, kalemlerden dolayi cok canim sIkIliyor, iyi bir siyah kalemde bulamadim gitti zaten :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...