13 Temmuz 2015 Pazartesi

Eczaneden tekrar aldigim ürünler!


Bioderma misel suyunu 2012 den beri düzenli olarak kullaniyorum,
genelde göz makyajimi cikartmak icin iki pamuga döküyorum,
sonra gözlerimin üstünde bekletip 10 a kadar sayip siliyorum,
suya dayanikli makyajida cikartiyor.
Bazen cildimi tekrar pamukla temizlemek icinde kullaniyorum.



Son lazer randevumdan beri bayagi az pigment lekem cikti
ama göz cevremde olduklari icin rahatsiz ediyorlar
yorgun gösteriyorlar insani
bu yüzde bu Iklen kremini kullaniyorum
tam lekelerin üzerine her aksam sürüyorum
günesli günlerde daha fazla sürüp hatta üstüne fazlaca sürüp cekmesini bekliyorum
lekelerin koyulasmasini engelliyor, 
ama tamamen yok etmiyor.
Kis in tekrar lazer yaptirana kadar ama idare etmek icin ideal,
tavsiye ederim.



Bakimli gözüken beyaz ve kirilmayan tirnaklar icin
olan bu ojeye bayiliyorum
maalesef benimki fazla dayandigindan artik sürülemez hale gelmis
yenisini aldim
buda cok sevdigim bir ürün :)


Sizinde tekrar tekrar aldiginiz ürünler varmi?



4 yorum:

  1. Ne güzel, beğendiğin şeyler bulmuşsun...tekrar tekrar alınan ürünler bunu gösteriyor zaten :) Eczaneden değil ama şu aralar Garnier'in makyaj temizleyicilerini tekrar tekrar alıyorum....eczaneden ise şu aralar severek kullandığım Dermalogica ve DermaE ürünlerini tekrar alacağım büyük ihtimalle :)

    YanıtlaSil
  2. Miracle nails'i hiç görmedim burada, tam benlikmiş aslında :D

    YanıtlaSil
  3. Bu aralar sürekli yeni ürünler denediğim için aynı ürün kullanamıyorum pek. Ama stoğum bittiğinde Bioderma H2O alıcam kesinlikle...
    Güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
  4. Bioderma misel suyu ben de bittikçe alıyorum, bi de la roche posay nemlendiricim var bi tane o da bittikçe aldığım bi ürün :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...