4 Temmuz 2015 Cumartesi

Dis Beyazlatma Öncesi-Sonrasi ve Yeni Ürünler!


Youtube make me do it!
Onuge Bright White, Milani Luminoso ve Sleek Suede Alliklarini
sirf youtube vlogcularin tavsiyesi üzerine aldim:
Milani Luminoso alligini Kara Kendall
Sleek Suede alligini jamina1404
ve Onuge setinide Nihan0311 de gördüm.
Marketden aldigim siyah kalemleride koymusum fotografa simdi fark ediyorum, onlarda normal göz kalemleri :)


Alliklarin rengi birbirine cok yakin, ama Luminoso tabii parliyor,
highlighter effekti veriyor. 
Ben ikisinide sevdim, ama bence ikisini almaya hic gerek yok. 
Hatta gaza gelip almistim, aslinda okadar cok turuncu renkte alligim vardiki, gereksiz bir alisveris bile oldu.
Kalite olarak ve renk olarak bence ama gayet basarililar, acik tenlilere özellikle tavsiye ederim, cok hos duruyorlar yanakta,
bir ara makyajimin fotograflarini yapip koyacagim,
ama bu aralar almanya nerdeyse 40 derecede kavruluyor, 
durduk yerde terliyoruz zaten makyaji düsünmeye bile gerek yok ;)



Onuge setinin bukadar iyi olacagini hic tahmin etmemistim, 
fiyatida cok uygundu, icinde 14 tane kullanmak icin folyolar var,
ve yukardaki beyazlatma 6 kez den sonrasiydi.
Disim hic agrimadi,
yillar önce yine böyle folyolar almistim ve dislerim cok hassaslasmislardi
bunda hic olmadi,
ayrica tadida gayet iyi 
yapistiriyorsun, bir saat bekliyorsun ve sonra cikartip disini fircaliyorsun okadar.
Ben cok sevdim, tekrar ismarliyacagim mutlaka. 
Ilk önce her gün yaptim, sonra istedigim dogal beyazlik olduktan sonra üc dört günde bir, su an bir haftadir yapmiyorum galiba,
fiyatida cok uygundu ~13 Euro.

Herkese iyi yaz günleri dilerim ;)


15 yorum:

  1. Amanın dişler süper olmuş, uzun zamandır kozmetik alışverişi yapmıyorum acayip frenledim kendimi böyle alışverişleri görünce ben almışım gibi seviniyorum :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sagol tatlim :D Bende son zamanlar nonstop alisveris yapiyorum sanki, bende kendimi frenlesem süper olacak :)

      Sil
  2. Baya farketmiş gerçekten dişler, umarım kalıcı da olur beyazlığı :)
    Milani Luminoso'yu ben de çok severek kullanıyorum dediğin gibi highlighter sürmeye gerek kalmıyo, yazın pratik oluyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düzenli kullaninca ancak kalici oluyor, birde yalan yok son zamanlar cok pepsi light iciyorum ve curry veya kirmizi baharatli yiyecekler cok yiyorum onlarda sarartiyor cok, evet luminoso hos bir allik gercekten, kara kendall in tavsiyelerine güveniyorum :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. benim galiba tek sleek ürünüm, daha öncede almistim ama yanlis secimler olmustu ten rengime göre, ama bu cok hos :)

      Sil
  4. Diş beyazlatma kiti gerçekten çok güzel sonuç vermiş. Benim diş etlerim çok hassas olduğu için bu tarz ürünler denemeye çekiniyorum açıkçası. Allıkların olduğu makyaj yazını ise heyecanla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimkilerde cok hassas, daha önce kullandigimda agrimisti dislerim hatta soguk veya sicak seyler yerken, youtube daki kiz bunlar agritmiyor dedigi icin ismarladim ve gercekten hic bir sIkIntI olmadi, ama tabii herkesin vücudu farkli :) Profesyonel temizlemede güzel oluyor dis doktorunda, ama benimki fiyatini ikiye katlamis, eskiden 50 Euro veriyordum simdi 100 istiyor ve oda cok uzun zaman dayanmiyor maalesef renkli seyler yiyip ictikce sarariyor yine. Beyazlatici macunda kullaniyoruz ama nerdeyse etkisi sifir diyebilirim.

      Sil
  5. dişler diyorum :) bende almalıyım ondan ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol, dene bencede fiyati cok uygun :)

      Sil
  6. dış doktorum boyle ürünlerın zararlı oldugunu birde daha sonrası ıcın daha cok lekelenme yapacagını soyledi aman dıkkat et canım . Dişler mıkemmel gözüküyor bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet olabilir bencede, bir ara yine dis doktorunda temizleme yaptiracagim ama bu aralar cok pahali ve dis doktorunda yaptirdiktan sonrada oluyor sararma maalesef, yediklerine bagli :)

      Sil
  7. Ayy çok güzelmiş o diş beyazlatıcı. Aldıklarını da güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...