14 Haziran 2015 Pazar

Yeni DOVE Sac ürünlerim!



Merhaba kizlar! :)

Gecenlerde saclarimla nekadar mutsuz oldugumu yazmistim size. Kuaförede gittim, ama evdeki sac ürünlerimdede bir degisiklik yapmak istedim, saclarima cok nem veren bir ürün istiyordum. Drugstore ürünleri yeterince olmaz diye kuaförden alinacak ürünlere bakiniyordum, dogal kivircik sacim oldugu icin cok bakima ihtiyaclari var.
Redken extreme serisi hakkinda yorumlar ararken, youtube da bu güzel uzun sacli kizin sac bakim videosuna rasladim tik tik.
Kiz üc tane seri tavsiye etti, biri Redken Extreme, biri Kerastase serisi ve ücüncü de Dove in Oil Care serisi. Fiyati uygun oldugu icin son iki yildir Dove kullaniyormus. Saclari cok bakimli ve güzeldi ve elimdeki ürünler bitince Dove denerim, sadece bir kac Euro denemeye deger diye düsündüm.

Sonra markete gittigimde herzamanki Dove Invisible deodorantini almak isteyince baktim bir kampanya var "3 tane Dove ürünü alana, bir tane deodorant bedava". Sampuan ve Sac kremi hala yeterince var evde, ama madem kiz bu kadar övdü, serinin diger ürünlerini deneyim dedim. Fiyatlarda cok uygundu!

Dove Pure Care Dry Oil Sac yagi 6,95 Euro
Dove Oil Care Sac Spreyi (bunu kiz tavsiye etmedi, ama bir türk bloggerde mavi olaninin iyi oldugunu okumustum ve ayni seriden olsun diye altin ambalajli olani aldim) 1,75 Euro
ve Dove Oil Care 1 dakikalik sac kürü (kiz bunu ayni zamanda sac kremi olarakda kullaniyormus) 2,75 Euro

Kizlar bu ürünler muhteseeeeemmm. Cidden, daha önce denedigim Kerastase ve Wella ürünlerine bin basiyorlar ve fiyat olarakda cok uygun! Sac yagin kokusu hafif baharatli gibi, ama bence yinede güzel ve etkisi muhtesem! Daha dus yaparken sacima kürü sac kremi gibi uyguladigimda bir degisiklik hissettim. Sonra sac yagindan sadece iki-üc pumpa kullandim ve saclarim kuruduktan sonra tekrar Spreyle biraz nemlendirdim. Saclarim cok güzel oldular, kivir kivir ve hic elektriklenme yok artik. 
Yeni sac ürünü arayanlara mutlaka tavsiye ederim! 
Sampuaninida almayi düsünüyorum elimdeki Pantene sampuani bitince.

Iyi pazarlar herkese :)


14 yorum:

  1. Ben de saçlarıma iyi nem verecek ürün arıyorum. Acaba bu seri bizim buralarda var mıdır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Varsa mutlaka kap :) Tüm gündür aynada saclarima bakiyorum hayranlikla haha ;)

      Sil
  2. Mən də pantene şampunu bitirmişdim və artıq nə alacağımı bilirəm ;)

    YanıtlaSil
  3. Türkiye'de de vardır umarım. Ben de bu ara saçlarımdan hiç memnun değilim, denerim varsa buralarda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka dene canim, ücüde harika geldi saclarima :)

      Sil
  4. tatlım senin saçların harikaydı gordugum kadarıyla, saçını abartıyor olmayasın:)) asıl saç konusuna takılmış benim yıllar yılı boyadan yanmış saçlarımı kurtaramadım:( eski iş yerimde bile hiç unutmam bir gün asansörde temizlik görevlisi bir kadınla karşılaşmıştım kadın bana e. hanım benim kızın saçıda aynı sizinki gibi tülük tülük ne sürdüysek düzelmedi demez mi!!!! :)))) ne diyeceğimi şaşırmıştım kadına -vay vah cok uzuldum bende de aynı dert var böyle de yaşanıyor falan:))) neyse ben de zamanında çok para verip kuafor urunleri aldım şampuanmış maskeymiş pek işe yarayan olmadı, gerçi maskeler konusunda kendimi suçluyorum çünkü saçta bekletip geri yıkama faslı bana çok zor geliyor tembelliğimden düzenli uygulayamadım..en son burdaki bloggerlar Loreal magic yağ varya marketlerde satılan ucuz ürün, onu epey övmüşler, bende denedim en azından yumuşacık yapıyor ve saç kremi kullanmadan banyodan çıktıgımda sadece bu kuru yağ ile kolayca açabiliyorum saçımı ki düşün ben ne markaların pahalı argan yağlarını denedim!!!! redken, bende çok duydum ama o kadar para vermek pek akıllıca gelmedi...dove kuru yağ listeme yazıldı fıstık, elimdeki bitsin acilen deneyeceğim, tülük tülüklüğüm gidecek mi bakalım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin yorumlarina bayiliyorum tatlim :D bir dakikalik kuru kullan sac kremi gibi ve nem spreyinide mutlaka al, yagi nemliyken sür, kuruduktan sonra spreyi sIk saclarim sahane oldu yeminle bugün ögrencilerim bile fark etti :)

      Sil
  5. Ay ben senin doğal kıvırcık saçtan neyi kast ettiğini çok iyi anlıyorum sanırım. Kıvırcık saçlar gerçekten ayrı bakım istiyor, çünkü tanıdığım tüm kıvırcıklar aynı dertten muzdarip, kuru ve nemsiz saç! Ben de denemek istiyorum aldıklarını :)

    Bu arada takibe aldım, ben de yeni bir blogger'im ve seni bloguma davet ediyorum :) Takip edersen de çok sevinirim :) www.aylindensevgilerle.com

    YanıtlaSil
  6. Ben de mavi olanını kullanıyorum, Dove gerekten çok başarılı :)
    Güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
  7. Türkiye'de varsa mutlaka bakacağım, o kadar marka denedim hala en iyisini bulmuş değilim :)

    YanıtlaSil
  8. Deneyelim o zaman. Ama Türkiye'de var mı bilmiyorum. Ben Phyto ürünlerinden çok memnunum Vivacım.

    YanıtlaSil
  9. Ben dove saç serumu kullandım ama pek beğenmedim ve hala arayıştayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Urban ın saç serumları gayet güzel kullanmanı öneririm

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...