7 Haziran 2015 Pazar

Project 10 Pan!


Bu hafta sirf bu ürünlerle makyaj yapacagim, bir an önce hepsini bitirmek istiyorum, yada en azindan onlardan bIkana kadar kullanmak. Sectiklerim:

Mac "Light Boost" Prep&Prime Highlighter:
Renk olarak bana "Radiant Rose" cok daha güzel yakisiyor, daha cok aydinlatici, bu renk daha cok kapatici gibi ve kapatici olarak bu aralar Nars Creamy Concealer i cok basarili buluyorum.

Vichy Dermablend: Yenisini aldim bile ve bu eski olanini ortadan kesdigimde daha icinde bayagi ürün oldugunu gördüm, cok pigmentli oldugu icinde oldukca dayanikli. Yer acilsin diye bir an önce bitirmek istiyorum.

Benefit Coralista: Süphesiz en sevdigim allik, cok az kaldi ve bitirip yenisini almak istiyorum. En az üc senedir kullaniyorum galiba, süper bir ürün, kokusuda muhtesem :)

Helena Rubinstein Magic Concealer 02: Bir gün bunun yerine gecebilecek bir kapaticinin olacagini hic aklima getirmezdim. Ama Nars Creamy Concealer "Vanilla" cok daha kalici ve güzelde duruyor bende. Bunu fondöten gibide kullanip bitirebilirim, bunada cok müsait bir ürün.

Clinique Ruj: Renk gayet güzel, bana hediye gelmisti bir siparisimde, ama cidden kabinin rengini bir türlü sevemedim gitti. Sirf bu yüzden bir an önce bitirmek istiyorum. Zaten Labello gibi kullanmayada müsait bir renk.

Benefit Fake-Up Kapatici: Cooook hos bir kapatici, özellikli göz cevresinde kirisikliklari olan ve kuru cilde sahip olan bayanlar icin, maalesef cok cabuk bitiyor, benimkindede cok az kaldi. Kis in tekrar alacagim muhtemelen, yaz icin cok fazla nem veriyor.

Nyx Soft Matte Rujlar: Bunlarda uzun zamandir duruyor, arada sirada kullaniyorum sadece, kullandiktan sonra dudaklari iyi nemlendirmek gerekiyor ve aynasiz sürmeside pek mümkün degil. Renkleri bu yaz havasi icin ama süper. Bitirince Nars Audacious Serisinden rujlar almak istiyorum, elimdeki nars ruj cok kalici ve cok hosuma gitti cünki.

Deneme Boyu Dior ve BareMinerals Fondöten: Dior u hic denemedim, ama ikiside benim ten rengim icin cok fazla koyu. Avene Mineralli günes kremiyle karistirip kullanacagim, kendisi cok beyaz oldugu icin iyi oluyor koyu renklerle karistirinca. Bareminerals fondöteni sevmistim ama bende sivilce yapmisti, tekrar deniyecegim, yine sivilce cikarsa uzak dururum artik.




Kutunun icine koyup banyoya yerlestirdim, artik her sabah bunlari kullanacagim, böylelikle fazla düsünmemede gerek yok. Tabii göz makyaji icin normal ürünlerimi kullanacagim.

Sizinde bitirmek istediginiz ürünler varmi?


7 yorum:

  1. Clinique'in rujunun rengini ben de pek sevmem cidden bir klinik ya da hastane imajı uyanır gözümde :D Hadi bakalım bu ayın sonunda ne alemde olacak bekliyorum merakla :)

    YanıtlaSil
  2. hadi bakalım bitmiş hallerini de görelim :))

    YanıtlaSil
  3. Sen de benim gibi clinique i peksevmeyengillerdensin :) bir de tüpleri bitti diye atmak yerine kesmek gerçekten olması gereken. 1-2 haftalık ürün çıkıyor. Bir de kapatıcı gibi aplikatörlü ambalajların, ucundaki stopperını çıkarınca bir dolu ürün daha geliyor.

    YanıtlaSil
  4. Coralista allığı ben de çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Clinique rujların sanırım ambalajı değişti, o yeşil rengini ben de sevmiyorum sonra aynı rengi başka bir ambalajda gördüm kullandığım rujun. Ah Viva'cım tabii ki benim de bitirmek istediğim ürünler var, hem de bir dolu :)

    YanıtlaSil
  6. Ayy ben de project 10 pan yapıyorum güya ama allaha emanet buara:) Evime dönünce hızla devam etmek istyiyorum. Umarım kısa süredew bitiririiiiiz

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...