4 Haziran 2015 Perşembe

Mayis Favorileri


Gecen ay bayagi bir makyaj yaptim ve bu ürünleri en cok sevdim ve kullandim :)

Mac Farlar
Omega ve Espresso (kaslarim icin), Ricepaper (Göz ici ve kas alti), Soba ve Wedge (gölgelendirmek icin) ve All That Glitters (Göz kapagina), özellikle All That Glitters kullandigimda cok iltifat aldim, kahverengi bir göz kalemiyle kombi olarak kullaniyorum sürdügümde :) 

Benefit rimel "Roller Lash"
Kullandikca kendisini daha cok sevmeye basladim, en cok begendigim hic sürdükten sonra tekrar kirpiklerimi düzeltmem gerekmemesi. Bitince bunu mu yoksa They´re Real mi tekrar alirim diye gidip geliyordum, ama galiba ikisinide istiyorum. They´re Real bir tik daha dramatik ve cok sicak havalarda daha kalici olur, ama Roller Lash sabahlari is yeri icin dayanikli ve bulastirmadan hemen makyaj yapmak icin ideal.

Alliklar
Mac Margin kesinlikle favorimdi, cok sahane bir allik! Özellikle All That Glitters farla beraber muhtesem duruyor. Mac Harmony kontürlemek icin. BareMinerals The Skinny Dip Bronzerini allik olarak cok sevdim. Ve daima favorim Benefit Coralista, bitsede yenisini alsam artik, cok uzun ömürlü, cok tavsiye ederim :)

Artdeco Pudra Kagitleri
Normal Pudra kullaninca biraz kat kat durabiliyor makyaj, özellikle simdi havalar güzelken bu kagitleri kullanmayi daha cok seviyorum. Shiseido nunkilerinide kullanmistim, bence bunlar bir tik daha iyiler, hemen makyaji bozmadan ciltdeki parilti-yagli görüntüyü aliyorlar. En az 7-8 senedir kullandigim bir ürün.

Rujlar
Nars Brigitte rujuna asik oldum! Cok kalici, birsey yiyip icsem bile hala duruyor dudaklarda. Mac All That Glitters ve Margin allikla kombinasyon olarak harika duruyor, favori makyajim bu aralar bu üclü. Indirim olursa kesinlikle bir kac tane daha ruj almak istiyorum bu Nars Audacious serisinden.
Ayrica Mac See Sheer rujunun rengi cok tatli duruyor (maalesef kaliciligi iyi degil, ama cantada tasiyip hemen tazelemek icin süper) ve Alverde 52 Primrose ruju cok dogal güzel bir renk veriyor "Your Lips But MUCH better" ;) Ve Favori Dudak kalemim Maybelline Moisture "66 Rose", maalesef artik satilmiyor ve drugstore larda ve Mac standinda buna benzer bir dudak kalemi rengi bulamadim, ilk firsatta diger markalarada bakacagim.

Cilt Makyaji
Estee Lauder in Maximum Cover 1N3 Creamy Vanilla Fondöten rengi cildimde cok koyu durdugu icin Avene Mineral SPF 50 günes kremi ve Becca Pearl sivi highlighterle karistiriyorum, cooooook sevdim bu kombinasyonu, cok taze ve güzel duruyor.
Avene Mineral kremi tek basina cildi öcü gibi beyaz gösteriyor, ama bu sekilde makyajimi yapali cildimdeki lekelerinde sicak havalara ragmen hic koyulasmadigini gördüm. Zaten doktor tavsiyesi üzerine almistim, cok begendim.
Göz altlari icin Nars Creamy Concealer "Vanilla" yeni favorim, artik eski favorim Helena Rubinstein Magic Concealer den daha fazla kullanmaya basladim bunu, aninda aydinlik veriyor ve uzun süre dayanikli. Nars i pek tutmazdim ama bu son aldigim ürünler bayagi beni mest etti. Ve Mac Fix+ ida tüm makyajimin üstüne sIktIgImda cok daha taze gözüküyor makyaj, normalde oldugu gibi bir kac saat icinde hemen sönmüyor renkler.


Bunlarin arasinda sizinde varmi favoriniz?


8 yorum:

  1. All That Glitters benim de sevdiğim bir renk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bencede harika, gec bile kalmisim almakla, keske daha önce edinseymisim ;)

      Sil
  2. Ortak kullandığımız bir ürün yok fakat ben de Mac'in farlarını çok merak ediyorum, en kısa zamanda edineceğim bir tane :)

    YanıtlaSil
  3. Mac farlar, Benefit They' re real ve See Sheer ortak favorilerimiz.

    YanıtlaSil
  4. Vivacım ben de bu gün Aveneyi yazdım. Karıştırarak denemedim ama makyaj bazı olarak hiç sevmedim :(

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık çok güzel bir yazı olmuşş ^-^

    YanıtlaSil
  6. Merhaba ben de yeni bir takipcinizim :) Ben de bir sure once Nars radiant creamy concealer kullandim fakat nedense bende cok cabuk bitti ve geri kalan urunu gorebilmem ama icinden cikaramamam beni cok uzuyor :( Ben mi sanssizdim, kotu urune mi rastladim bilmiyorum...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...