12 Haziran 2015 Cuma

FOTD- Nude Eye&Bold Lip!


Merhaba kizlar!
Acelem var bu yüzden tek tek yazmiyacagim ürünleri, zaten hepsinden daha önce bahsetmistim sIk sIk, 
yinede sorunuz olursa yorum birakin tabii :)
Elimdeki bazi makyaj malzemesini bitirmeye ugrasiyorum
ve bugün hava okadar güzelki "Nude Eye&Bold Lip" yapmak istedim,
gözlerimde rimel ve kasima kadar painterly paint pot disinda birsey yok,
Mac allik olan Blushbaby,
cok begendim bu makyaji, beni taze gösterdi resmen.
Havada günesli 30 derece bugün nihayet biraz gezecegim insallah,
haftalardir is-ev arasinda mekik dokuyordum
öptüm hepinizi ve simdiden güzel haftasonlari dilerim!



11 yorum:

  1. Benimde makyaja çok zaman ayırmak istemediğim zamanlarda bu tarz makyajlar kurtarıcım oluyor :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba ...gecenlerde mullerde anne marie borlind urunlerini gordum kullandiniz mi daha önce veya nasil olduklari hakkinda bir fikriniz var mi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hic denemedim bilmiyorum maalesef :)

      Sil
  3. tesekkurler yine de...blogunuzu severek takip ediyorum stuttgarttan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sevindim :D Siz hic Waldenburg Würt ü duydunuzmu? Bir arkadasim türkiyeden oraya tatile gelecek ama ben maalesef oralari hic bilmiyorum :)

      Sil
    2. malesef duymadım hiç...:(

      Sil
  4. Allığının ve rujunun rengine bayıldım :)

    YanıtlaSil
  5. Far olarak sadece paintpot mu var acaba :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...