10 Haziran 2015 Çarşamba

Catrice, P2, Manhattan Favorilerim!

Selvi Debran okuyucum bana yorum birakmis

"Merhabalar sizden bir ricam olucak kuzenim Almanyadan bu hafta Türkiyeye tatile gelicek ben kiko makyaj fırcaları istedim p2 catrıce veya bana tavsiyede bulunabilecegınız ürünler varmı?..sevgiyle kalın"

Bunlar benim almanyada satilan p2, catrice ve manhattan ürünlerinden en sevdigim ürünler ve en cok tavsiye edebileceklerim tatlim, umarim faydasi olur :)



P2 allik "050 touch of amber" 
Fiyati 4-5 Euro olmali, cok cok güzel bir allik, 
ben drugstoreda testerini deneyip bayilmistim rengine, 
 aldiktan sonra alman youtubecu lardada cok gördüm,
kesinlikle Mac alliklarim kadar degerli bir ürün benim icin.
Burda tik tik cildimde ve swatch olarak postlarda görebilirsin :)

Manhattan allik "lady marmalade 54S"
Fiyati ~4 Euro, inanilmaz güzel bir kirmizi, cok pigmentli olmadigi icin rahatlikla sürübiliyorum acik tenimde bile, ama istersen daha yogunda sürebilirsin, cok güzel pembis taze bir görüntü veriyor, 
pahali ürünlerde bile böyle bir renk bulamadim 
veya cok pigmentli oluyorlar palyacoya dönüyor insan, 
bu allikta benim icin en pahali alliklarimla ayni sirada geliyor :)
Sadece Almanya MÜLLER marketlerinde satiliyor!
Bahsettigim bunun ve bir cok ürünlerin swatchlari  tik tik 
Burda yanaklarimda tik tik

P2 farlar (soldan saga) (~2-3 Euro)

"180 be a backpacker"
Cok begendigim bir koyu mat kahverengi,
cok pigmentli, cok hos duruyor far olarak, 
Mac Espresso rengini hatirlatiyor bana ama ondan daha güzel ve daha kaliteli.
Swatch tik tik


"170 coffeeshop queen"
Cooook hos bir renk, böyle isildiyan bir kahverengi-mauve gibi,
nasil tarif etsem bilemedim,
biraz Mac Satin Taupe a benzetiyorum, ama o rengi begenmeyip tekrar satmistim, bu bende cok hos duruyor
ve is yerindede rahatlikla kullanilabilecek bir renk.


"070 high chrome"
Mac Antique farina benzedigi icin almistim, cok hos bir rengi var, tam sonbahar rengi, cok tavsiye ederim.

Catrice farlar (~2-3 Euro)

Catrice Liquid Metal "030 We are the Champagnes"
Coooook hos parliyan bir far,
bunu özellikle 217 Mac fircasiyla dagitarak göz kapagima sürdügümde cok parliyor,
hafif sürünce cok dogal duruyor, 
ama kat kat da sürülebilir.

Catrice "400 My first Copperware Party"
Bu fari iki kere aldim. Ilkini kuzenim cok begendigi icin ona vermistim, artik satilmadigini düsünerek benzerini ariyordum, 
ama en benzeri Mac Satin Taupe ve o renk bende cok fazla eflatuna kactigi icin sevmemistim. 
Bunu tekrar marketde bulunca cok sevindim :) 
Eger almak istersen ya bunu yada P2 coffeeshop queen i almani tavsiye ederim, cünki ikisi birbirine cok benziyor, sadece P2 digerinden daha mat, Catrice biraz daha parlak, ama ayni renk.
Ben ikisinide cok severek kullaniyorum, göz fari baziyla kullaniyorum tüm farlarimi ve Mac farlar kadar iyiler!

P2 Impressive Gel Kajal "020 dramatic brown"
En sevdigim göz kalemim, iki tane var elimde, artik satilmiyacak diye korktugum icin yedekledim :)
Mac Teddy göz kalemini kullanmiyorum artik bunu alali,
cok güzel kahverengi, dogal, hic akmiyor, sürülmesi kolay, süper bir ürün, fiyatida sadece ~2 Euroydu hatirladigim kadariyla.

Catrice Camouflage kapaticisi
Bendeki renk "010 ivory" en acik rengi.
Iki tane aldim, birini sürekli cantamda tasiyorum, digerini evde bulunduruyorum.
Bunla tanismam cok tesadüf oldu. 
Önemli bir seminer tutacaktim ve bogazimda leke vardi,
ne sürdüysem kapanmadi. Evden makyaj yapip cikmistim, ama seminer yerine gelmeden markete girip aynaya bakinca sok oldum,
normalde cok iyi kapatan ürünlerim bu sefer bogazimdaki lekeyi kapatamamislardi, cok feci gözüküyordu :(
Caresiz bir sekilde drugstore da bakindim ve bu ürün "camouflage" yazdigi icin testerinden kullandim. Resmen leke kayboldu!
Benim makyajim okadar kat, pudra vs bir saat bile dayanmamisken,
sadece bu ürün beni ozaman 4 saat idare etmisti ve hic kimse birsey fark etmedi, ben bile eve geldigimde hala orda lekemi vardi diye sasirdim. Süper ötesi birsey, almanya youtubedada cok övülüyordu zaten, Mac Camouflage ürünü gibidir diye düsünüp almamistim maalesef, Mac inkini cünki HIC begenmemistim, bende hic kalici olmamisti.

Rujlar

Alverde 52 Primrose (~3 Euro)
En sevdigim dogal rujum, bir kac kezde favori postlarima bulundu kendisi zaten. Cok tavsiye ederim!

Catrice Ultimate Stay "060 Floral Coral" Pempe Ruj
ve "030 Wood You love me" Dogal kahverengi
Baska renkleride var, benim acik tenli cildime en cok bu renkler yakisti, bu rujlar kesinlikle cok iyi, 
Mac rujlarimdan bile daha cok seviyorum,
kokusu cok güzel, sürüsü kolay, kaliciligi idare eder (birsey yiyip icene kadar) ve güzel nemlendiriyorlar. Fiyatlarida ~5 Euro tanesi,
ama sadece Almanya MÜLLER marketlerinde satiliyor!

10 yorum:

  1. Cok faydali bir post olmus güzellik! Eminim Almanya'dan alisveris yapmak isteyenler icin cok yardimci olacaktir. :)

    YanıtlaSil
  2. Aynen çok yararlı olmuş, ellerine sağlık :) Özellikle Catrice'in tekli farları için hep övgüler duyuyorum, giden biri olsun da sipariş verelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazileri cidden cok iyi, renge göre degisiyor kalitesi :)

      Sil
  3. Manhattan Lady Marmelade'yi, girdiğim her mağazada aradım ama şimdi Müllerde olduğunu okudum.
    Verdiğin tüyolar sayesinde de bir sürü cicim oldu bu arada,çok teşekkürler tatlım :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba! Geçen hafta Eylem'den böyle bir liste yapmasını istemiştim sağolsun çok güzel bir liste yapmıştı. Haftaya Almanya'ya geliyorum ben de! Yani senin blogunda görüp içimin gittiği makyaj malzemelerinden alabileceğim sonunda :D
    O yüzden bu liste benim için ne kadar mükemmel oldu bilemezsin...
    Çooook teşekkür ediyorum! Sevgi <3

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...