6 Haziran 2015 Cumartesi

Bitenler ve Yeniler!


Balea dusjellerini genelde begenirim, ama maalesef bu tropical olani cildimi cok kuruttu, zaten limited edition di, sürekli baska cesitleri cikiyor ve fiyatlarida cok uygun ~60-70 Cent galiba, hic begenmedigim zaman sivi sabun kabinada doldurup bitirdigim oluyor, begenmediginiz dusjeller varsa tavsiye ederim araya gitmiyorlar en azindan.

P2 siyah göz kalemi ni hic hic begenmedim. Kahverengi  P2 göz kaleminden iki tane almistim (ayni seri degil gerci), o inanilmaz iyi, bu okadar kötü, resmen tüm gün boyunca gözümün etrafina dagildi ve dayak yemisim gibi gösterdi, iyi bir siyah kalem bulamadim gitti zaten.

Estee Lauder "Modern Muse" Miniatür Parfüm ünü ilk basta cok sevmistim ve cok severek de kullandim, bitince büyük boyunu almak istiyordum. Ama sonra fark ettimki hic bir kez bile iltifat almadim bu parfüm icin :( Diger parfümlerimi kullaninca mutlaka bazen de olsa biri birsey söyler. Esim bile iyi kötü hic yorum yapmadi son zamanlarda- ki  kendisi cok parfüm kullanmayi ve kullananida sever. Bu yüzden acaba gün boyu kokusu kayboluyormuki diye düsünmeye basladim. Simdilik tekrar almak icin beni yeterince cezbedemedi.

Restylane Whitening Day Cream SPF 15 kremini doktorumdan satin almistim, lekelerime iyi gelecegini söylemisti. Tamamen sifir degisiklik oldu, hicbir faydasini görmedim. Zaten SPF15 de cok az benim gibi lekelerle problemi olanlar icin,ama beyazlatici bir etkisinide görmedim, gerci ben zaten yeterince beyazim...lekelerimde hic bir degisiklik görmedim, öyle söyleyim :D Normal krem olarak gayet okay di, sürdükten sonra hafif pudra gibi bir yapi birakiyordu yüze, ama kokusu cok kötüydü, böyle kimyasal kokusu, ben kesinlikle tekrar almam.

Pantene Pro-V Repair&Care Sac Kremi, banyoda birde sampuani duruyor bu seriden, su an onu kullaniyorum. Öncelikle cok cok cabuk biten bir ürün oldu benim icin ve bir degisiklikde göremedim saclarimda, ne iyi ne kötü. Saclarimi yumsak yapacak birseyler ariyorum ve drugstore ürünlerini tekrar deneyim demistim, ama yok, olmuyor. Kuaförden iyi bir seri alacagim elimdekiler bitince, birde iyisini bulabilseydim...



dm marketindende bunlari aldim. Kozmetik cubuklari göz makyajlari icin ideal, artik hep evde bulunduruyorum. Balea yas mendilleri kolonyali mendil gibi kullaniyorum, cantamda tasiyorum, almanyada kolonyali mendil satilmiyor maalesef. 
Balea dusjeli vücudumu okadar kuruttuki her dusdan sonra iyice kremlenmem gerekti ve Nivea nin yeni Care vücud losyonunu yariladim bile. Nem veren bir dusjel almak istedim bu sefer ve Nivea Creme Smooth sectim, gayet hos, sevdim.
Yaz geldi catti ve yazlik ayakkabilar feci vuruyor ayaklarimi, Compeed yardimci silikon bantlari sart oldu, bunlarin her cesidi var evde, bu cesidi bitmek üzereydi ondan tekrar aldim, oldukca pahali bence, ben tanesine galiba ~4,50 Euro verdim, ama kesinlikle fiyatina degiyor, cok tavsiye ederim.
Sally Hansen Topcoat unu almistim en son ama hayatimda kullandigim en berbat oje kurutucularindan, sise nerdeyse dolu ama elim gitmiyor ona, cünki sürdügüm ojeyide geri mahvediyor. Tekrar Essie Good to Go kurutucusuna geri döndüm.


Güzel Eylem dede bu ebelin kas tiraslarini gördüm ve denemeye karar verdim. Bir cok kez bunlarin önünde durup, sonra ise yaramiyordur diye biraktigimi hatirliyorum. Fiyatlari 3,75 Euro. Eylem cok iyiler diyince tekrar alisverise ciktigimda dm e girip aldim ve eve gelir gelmez denedim, ayni gün kaslarimida aldirmistim ama yinede farkettimki bunlar cok süper, ciltdeki tüm kücük tüyleri, hani su renksiz olanlarida, aliyorlar, öyle normal tiras bicagi gibi degil, cok hos, ben cok sevdim, sagol Eylem tavsiyen icin! :)

dm e girmisken birde uzun zamandir almadigim ama cok begendigim tirnak bakim krem kalemini aldim P2 Apricot Care Pen, muhtesem kokusu var ve tirnaklara inanilmaz bakim yapiyor, hicbirsey fayda etmediginde, bu kesinlikle ediyor!

8 yorum:

  1. Kaş traşlarını ben de Eylem'de gördüm ve merak etmiştim. Senin yorumlarını da merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar sevimli o traş bıçakları öyle :)

    YanıtlaSil
  3. Kaş jileti buralarda satılıyor mu acaba çok merak ettim bir araştırayım :)

    YanıtlaSil
  4. hepsi birbirinden güzel estee lauder parfümü almayı dusunuyorum bıraz daha dusunecegım sanırım guzel bır yazı olmus canım :)

    YanıtlaSil
  5. Canimm güle güle kullan hepsini. Ebelin kas usturalarini begenmene cok sevindim :) cok öpüyorum canim benim!

    YanıtlaSil
  6. Uzun zamandır Panteneyi kullanmıyorum, iyi aklıma geldi :))
    Kaş jiletini ben de okumuş ve merak etmiştim.
    Bir Almanya turu daha mı yapsam ne yapsam :))

    YanıtlaSil
  7. Gule gule kullan hepsini :) Leke probleminde spf 15 bence de az.

    YanıtlaSil
  8. Kaşları o traş bıçaklarıyla temizleyince tekrar sert çıkmıyor mu?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...