30 Mayıs 2015 Cumartesi

Yeni Saclarim ve Sac Ürünler!

Gitti güzelim saclarim! 

Ilk önce tavsiye üzerine yeni aldigim ürünleri denedim, Alterna CC Cream Leave-In ve Goldwell Rich Repair Sac Maskesi



Sac maskesi yine fena degildi, ama saclar kuruduktan sonra hala güzel ve bakimli gözükmedi. Böyle tel tel, sert, sekilsiz duruyorlardi. Alterna ürününü bir kere nemli sacima, bir kerede kuru sacimda denedim, ikisindede felaket sonuc verdi, hiiiiic güzel olmadi :( 
Alterna ürününü aldigima gercekten üzüldüm, birde oldukca pahali bir ürün, ayrica pumpasida dogrudürüst calismiyor, on kere pumpalayinca belki üc kere krem cikiyor icinden, sinir bozucu.

Dün felaket bir gün gecirdim, tüm gün A dan Z ye kadar kosturdum ve tüm gün boyunca nerde bir ayna görsem sinir oldum okadar ugrastigim halde ve daha bir ay önce kuaföre gitmeme ragmen sert ve sekilsiz duran saclarima. Aksam üstü baktim bir kuaför hala acik girdim iceri ve randevum olmadan cok gönülsüz calisan bir kadina saclarimi bolca kestirdim. 10 cm falan galiba. Gitti uzun saclarim! 
Esim cok begendi, ama o zaten kisa saci sever, omuzlarimdan biraz uzun artik. Kadinin cani sIkkIndI galiba fön bile cekmek istemedi, cok güzel kestiniz birde fön cekseniz lütfen diye diye zorladim resmen. Baska ülkelerde calisanlar yalvarir, burda müsteriler. Almanya kadar bir servis cölü yoktur bu dünyada! :) 



Düz eski uzun saclarim tik tik

Kivircik eski uzun saclarim tik tik

Kökü bende sonucta, uzar nasil olsa. En azindan artik saclarim yine yumsak ve birseye benziyorlar. Artik her sabah ne yapacagimi sasirmistim. Düzlestiricidende uzak duracagim mümkün oldukca, az kullandigim halde belki yinede onun zarari olmustur.

Bundan sonra saclarimdan memnun kalmayinca ilk önce kuaföre gidecegim, ürünlerden cok bir hayir beklemeye hic gerek yok, saglikli sacada zaten bir cok ürün iyi geliyor.

Siz saclariniza severek neler kullaniyorsunuz bu aralar?


12 yorum:

  1. Boşver, kestirmek en rahatı oluyor. Bende iki yıldır alıştım, önceden hiç kestirmiyordum ama :D
    Saçlarıma 3-4 yıldır düzenli kullandığım tek ürün argan yağlı saç serumu, onun dışında ay çok beğendim dediğim bir saç ürünüyle karşılaşmadım daha bende.

    YanıtlaSil
  2. Canimm cok güzel olmus, cok canli görünüyorlar! Insan sacini kestirince daha bir yenileniyor, daha fresh hissediyor. Ara ara yapmak lazim kesinlikle. Sac konusunda benim vazgecilmezim hindistan cevizi yagi, o olmadan asla! :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de uzun saçlarımı kestirdim, pişman oldum. Uzun saçlarımla hem uğraşmaktan yoruluyorum. Hem de kestirince pişman oluyorum. Ne olacak bakalım sonum.

    YanıtlaSil
  4. cnm saçların çok sağlıklı görünüyor en önemlisi bu bence:)

    YanıtlaSil
  5. Arada degisiklik iyidir kisin ben de kestirdim kisa kut, uzadi simdi ama eski uzun saclarimi ozledim..

    YanıtlaSil
  6. Salam, saçların çox gözəl olub. Mənim saçlarıma bənzəyir. :))

    YanıtlaSil
  7. Ben kısa kestirdiğimden beri o kadar rahatım ki, sanki kendimi bulmuş gibiyim :D Şu an maske niyetine hindistan cevizi yağı kullanıyorum, gayet de memnunum :)

    YanıtlaSil
  8. Cok tesekkür ederim kizlar! Ögrencilerim bayagi üzüldü bugün saclarimi görünce haha :D Banada tuhaf geliyor, ama nasil olsa uzar yine, en azindan simdi saglikli gözüküyor :)

    YanıtlaSil
  9. Çok sağlıklı ve parlak görünüyor. Ben phyto ürünlerini severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Phtyo ürünlerini hic denemedim, özellikle sac leave in kremini cok merak ediyorum :)

      Sil
  10. Canım kuaförler genelde ay saçın kırılmış, uçları kurumuş v.s. v.s. diye saç ürünleri satmaya çalışır burda. Fakat gittiğim bir kuaför ürün yerine 3 ayda bir kestirmemi önerdi. Bazı saç kestirince toparlar dedi. Saçım ne zaman boyadan matlaşıyor, dalgası açılıyor uçlarından aldırıyorum saçlarım kendine geliyor canlanıyor. Kesim iyidir yani. Güle güle kullan yeni saçlarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol tatlim, uzun saclarimida özlemiyor degilim, ama yapacak birsey yok artik :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...