22 Mayıs 2015 Cuma

Vichy Dermablend Fondöten "15 Opal"




Bu hafta senelerdir favorim olan fondöteni yeniden aldim. Elimdeki henüz tamamen bitmedi, ama yinede aniden biter diye yedeklemek istedim, cünki nerdeyse her makyajimda kullaniyorum.

Bu fondöten hakkinda gecen senede post yapmistim, okumak icin tik tik

Genelde baska hafif bir fondöteni tüm yüzüme kullaniyorum ve sonra ince bir firca yardimiyla tam kapatmak istedigim bölgelere degdirip sonra parmagimla bastiriyorum üstüne.

Sivilceleri söndürme ve yaralari iyilestirme gibi bir yetenegi var bu fondötenin, bu yüzden özellikle problemli ciltler icin birebir.
Fondöten olarak sadece aksam makyajlarina tavsiye ederim yada cok ince bir sekilde makyaj süngeriyle sürülerek.

Ben günes koruma ve sivi higlighterle karistirip tüm cildime kullanmayida seviyorum, hem kapatici hemde "taze" duruyor ozaman.

Icinde SPF35 günes korumasi olmasida süper, özellikle pigment lekelerim üzerine sürmeyide seviyorum bu yüzden, hem kapatiyor hemde güneste dahada koyulasmasindan koruyor.

Online eczanelerde almanyada fiyati ~15 Euro, normal fiyati ~20 Euro ve cooook uzun ömürlü, cok tavsiye ederim!


7 yorum:

  1. En merak ettiğim fondötenlerden biri bu.

    YanıtlaSil
  2. merhaba bende online olarak bunu almak istiyorum. mac de nw15 ten rengine opal rengi gider mi sizce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En acik rengi bu, benim ten rengimde NC15-20 arasi bence güzel olur :)

      Sil
  3. cok guzel bır yazı olmus merak ettıgım urunlerden bır tanesı aslında :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir ürünmüş cnm, merak uyandırdı bende şimdi ;) Sivilce yapmaması ve olanları da söndürmesi süpermiş...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...