1 Mayıs 2015 Cuma

Nisan Favoriler!



Göz makyajimda Mac Paint Pot "Painterly", P2 Impressive Gel Kajal Kahverengi ve Benefit Roller Lash Rimel standart ürünlerdi. P2 Göz kalemini Mac Teddy göz kaleminden bile daha cok sevdim ve kullandim, yedegide var evde, fiyati uygun olan cok güzel kahverengi, sürümü kolay ve kaliciligi süper. Mini Mac Paletimide coooook seviyorum, icindeki renkler "Espresso" ve "Omega", ikisinide kaslarim icin kullaniyorum, Espresso yu bazen sacimdaki seyrekleri kapatmak icinde kullaniyorum, bu post da gösterdigim gibi tik tik. Espresso yu kas lar icin tavsiye edebilirim, ama far olarak Mac in en zor farlarindan bence, sahsen ben bitince tekrar almayi düsünmüyorum, ona benzer bir renk bulursam alacagim saclarimdaki seyrekler icin.

Göz altlarim icinde Benefit Fake Up Kapaticisini cok sevdim, cok güzel nemlendiriyor, gün boyu ama tekrar tazelemek gerekiyor, yani söyle 5-6 saat sonra. Maalesef kisa ömürlü bir ürüne benziyor, düzenli bir ay boyunca kullaninca yarisindan cogu gitti, bitmek üzere ve fiyatina bakarak tekrar alirmiyim bilemiyorum su an. Zaten daha cok kis ürünü bence, kuru göz altlari icin süper. 

Vichy Dermablend "Opal 15" fondötenin kesinlikle sivilceleri kurutma ve yaralari iyilestirme gibi bir özelligi var. Kapaticiligida cok güzel, ben tüm yüzüme fondöten olarakda kullandim bu ay cildimde cok  kötü sivilce cikinca, ama artik cildim normallesti ve ince bir firca yardimiyla sadece kapatici olarak gereken yerlere sürüyorum. Daima favorilerimden, ayni Avene Couvrance Fluid fondöten gibi. Benimki en acik renk "Porcelain" ve defalarca aldigim bir ürün, tüm yüzüme uyguluyorum krem gibi, dogal durmasina ragmen hafif bir kapaticiligida var (gerci sivilceler ve kirmiziliklar icin yetersiz, bunun icin Vichy Dermablend kullaniyorum). 

Mac Fix+ Spreyinide yariladim, makyajimi pudraladiktan sonra sIkIyorum ve cilde bir canlilik ve parlaklik veriyor, ben cok sevdim. Bitince birde Urban Decay Chill spreyini denemek istiyorum, onada cok iyi diyorlar :)



14 yorum:

  1. Vichy Dermablend fondoteni merak ettim :) Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süüüüüper bir fondöten, gece makyajlari icin tüm yüzümede uygulamayi seviyorum, gündüzleri ama biraz maske gibi durabilir, ondan kapatici olarak gereken yerlere kullaniyorum :)

      Sil
  2. Harika ürünler kullanmissin canim, bazilarini not ettim bile. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarim deneyince sende begenirsin güzelim!:)

      Sil
  3. Çok güzel ürünler canim bende bu aralar maç fix denesemmi diye dusunuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende uzun yillar boyunca gereksiz diye düsünmüstüm, gec bile kalmisim :) kücük sisesi bence denemek icin cok ideal!:)

      Sil
  4. Mac fixi çok merak ediyorum bende yazdan sonra sanırım alıcam artık.blogunuzu yeni keşfettim takibe aldım sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. güzel ürünlere benziyor deneyeceğim. bana da beklerim takipteyim :) http://makyajcimm.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  6. Farı bende denemek istiyorum:) Güzel paylaşım olmuş:) Yeni keşfettim sizi, artık takipçinizim, bana da beklerım http://buseninkombinin.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Painterly paint potu ben de kullanıyorum hem de severek ama bazen farlarımı biraz pembeleştiriyor gibi geldi.

    YanıtlaSil
  8. Vichy Dermablend en çok merak ettiklerimden biri sanırım.Bir dönem satıştan kalktı sonra tekrar çıktı derken bir türlü denk gelip alamadım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hafta yenisini aldim, kesinlikle cok iyi bir ürün,özellikle kapatici olarak ve yaralari iyilestirme ve sivilceleri söndürme gibi huylarida var, denemelisin :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...