2 Mayıs 2015 Cumartesi

Iklen Melano Expert Leke Kremi


Senelerdir cildimde lekelerle mücadele ettigim icin, bu ürün hakkindada bir kac kez forumlarda yorumlar okumustum, genelde yorumlar iyiydi, bir kadin bununla ve yüksek korumali günes kremiyle lekelerinden kurtuldugunu yazmisti hatta. 

Son lazer tedavimin üzerinden bir ay gecti ve son üc haftadir lekelerden eser gözükmüyordu ama maalesef lazer olan bir cok insanda oldugu gibi, lekeler lazer sonrasi cilt iyilestikten sonra üc hafta boyunca hic görünmeyip sonra yavas yavas yine kendini belli etmeye baslaliyorlar. 
Su an cok hafif bir gölge gibi ve makyaj yaptigimda belli olmuyorlar ve lazer önceki haline bakarak lafi bile olmaz, cok daha az ve kücük lekelenme ama yinede: lazerle tamamen yok olmamislar ve günes isiginda cabuk geri gelmelerinden korkuyorum.

Yazin lazer yapilmiyor, simdilik günes kremi kullanmakla yetinmem gerekiyor. Bu ürünede bir sans vermek istedim, birde bu serinin serumu var, ama krem ondan daha etkiliymis (normalde serum daha etkili oluyor, bunda tam tersi). 
Krem kücük 15 ml bir tüp icinde ve direk lekelerin üzerine sürülüyor, üc gündür kullandigim icin simdilik birsey diyemiyecegim, tüpü bitirdigimde yine post yazarim. 
Ciltde bir rahatsizlik yasamadim, kokusu vs de yok, normal krem gibi, sabah ve aksam kullaniyorum paketin icinde yazdigi gibi. 

Cildin fazla melanin (leke pigmentleri) üretmesini engelliyormus bu krem, iceriginde Rucinol, Sophora alpha, Centaureidin ve Vitamin C varmis. 
Eger ise yararsa Caudalie Vinoperfect Serumun yerine bu serinin serumunuda denemek isterim.

Burdada tik tik ingilizce olarak bir blogcu lekelere karsi hangi uygulamalar ve ürünlerin ise yaradigini yazmis ve saydigi dört ürün arasinda Iklen Melano Expert de var, hadi hayirlisi :)

Siz bu ürünü biliyormusunuz? Lekelere karsi ne kullaniyorsunuz veya yapiyorsunuz?



7 yorum:

  1. İçeriği gayet güzel duruyor, umarım işine yarar canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insallah! sabah aksam sürüyorum, koyulasmasalar bile raziyim :)

      Sil
  2. Merhaba cnm, son yazdığım yazıyı okudun mu ? ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadiiiiiii :D Ay cok sevindim, cok tesekkür ederim! Bende yorum yazdinda cevaplamayimi unuttum diye blog yorumlarima baktim ilk önce haha :D Coooook sevindirdin beni mutlu oldum sagol varol :D

      Sil
  3. Merhaba blogunu yeni keşfettim ve takibe aldım :) Banada beklerim.

    www.beautybygizzy.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. Yine cok detayli özenli bir yazi olmus güzelim emegine saglik!

    YanıtlaSil
  5. Çok leke sorunum yok, göz altımda minik bir lekem var onun için de şu an Caudalie Vinoperfect Serum kullanıyorum. Daha önce de Clinique Evenbetter kullanmıştım. Yoğun bir leke olmadığı için memnun kalmıştım aslında. Umarım sen de memnun kalırsın canım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...