23 Mayıs 2015 Cumartesi

FOTD- Pure&Pink

 Hemen dustan sonra sacimda hala havlu varken yaptigim haftasonu alisverise cikma-gündelik makyajim,
uzun zamandir makyaj fotograflari koymuyordum degisiklik olsun istedim.
Gözler
Kaslarimin ön tarafinda daha dogal durdugu icin Mac "Omega", diger kisminda "Espresso"
P2 050 Amber Alligini hafifce tüm göz kapagima (biraz renk versin diye)
Benefit Roller Lash Rimel

Cilt
Avene Mineral SPF50 Günes kremi+Vichy Dermablend 
P2 050 Touch of Amber Allik
The Balm Mary Lou Manizer Highlighter

Dudaklar
Nyx Soft Matte Lipcream "Antwerp"

Simdi farkediyorum, tamamen kapatici kullanmayi unutmusum. Gerci unutabiliyorsam, demekki hersey yolunda demek ;)
"Antwerp" aslinda turuncu olmasi gerekiyor, ama benim dudaklarimda tamamen pembe duruyor.
Günes kremi tek basina cooook öcü gibi beyaz yapiyor yüzü, bu yüzden disari cikarken fondötenle karistiriyorum, Vichy ninde 35 korumasi var. Aslinda Vichy i gündüz makyaji icin tüm yüze kullanmayi sevmiyorum, cok cabuk "maske" gibi durabiliyor cok kapaticiligi oldugu icin, ama kremle karistirinca gayet dogal.
Rimel i kullanmayi seviyorum, bence gayet güzel bir ürün. Sicak havalarda ama Benefit They´re Real gibi dayanikli degil. Bitince baska bir rimel denemeyi yada tekrar They´re Real almayi düsünüyorum ama karar vermedim henüz.


17 yorum:

  1. Her zamanki gibi harika olmuşsun. Ayrıca Mary Lou çok güzel durmuş sende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dogruyu söylemek gerekirse bir ara elimden geri cikartmak istiyordum, ama artik alistim kendisine, cok hafif uygulaninca gayet güzel duruyor, yoksa diskotopu :)

      Sil
  2. Çok hoş olmuş :) Günlük kullanılabilecek bir makyaj eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir makyaj olmuş. bayıldım. o maskara malesef bende hiç güzel durmad. ne kdar da sorunlu kirpiklerim var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rimel konusu cok problemli canim ya, herkeste farkli oluyor, bende tavsiyelere uyamiyorum genelde, birde herkes farkli seyler seviyor, ben mesela ayri ayri ve uzun durmasini seviyorum daha cok :)

      Sil
  4. Ayyy seni çooook özlemişim ablaaam görünce nasıl sevindirik olduum! ^^ İyi alışverişleer ^°^

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir makyaj olmuş cnm tam benim sevdiğim tonlarda:)

    YanıtlaSil
  6. porselen bebek gibisin örtmenim ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ne güzel iltifat bayildim :D is yerinde bana daha cok ruh gibi bembeyaz diyorlar haha :D

      Sil
  7. Yine çok güzel olmuş, ben senın makyajlarını begenıyorum, allıgın duruşuna bittim rengi güzelmiş (*;

    YanıtlaSil
  8. Cok güzel olmus makyajin canim benim ruj da cok yakismis!

    YanıtlaSil
  9. Çok beğendim, çok fresh duruyo :)

    YanıtlaSil
  10. Çok tatlış olmuş, özellikle rujun! ♥

    YanıtlaSil
  11. Mac 'ın ürünlerini severim :) Gayet hoş olmuş. Sevgiler ! <3

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...