24 Mayıs 2015 Pazar

ElVital Total Repair Extreme


Bu günlerde saclarim beni deli ediyor!
Cok kurular, sekil almiyorlar, daha kuaföre gideli bir ay bile olmadi ve saclarimin en son nezaman bukadar kötü oldugunu hatirlamiyorum bile.
Senelerdir kullandigim sac ürünleri artik hic ise yaramiyorlar, 
anlamadim gitti :(
Ilk önce belki saclarim degisiklik istiyordur diye pahali seyler almayim dedim
pantene pro v repair serisinden sampuan ve yumsatici aldim
hic fayda etmedi
sonra internetde yukarda gördügünüz Elvital serisinin övüldügünü gördüm
fiyatlarida uygundu onlarida deneyeyim dedim ama
saclar yine berbat durumda, 
kur bile ise yaramadi :(
Nihayetinde yine kuaför salonlarinda satilanlardan siparis ettim
insallah onlar bari fayda eder,
yoksa saclarimi bayagi bir kestirmem gerekecek,
uclarinda hic kirik vs yok ama saclarim sepsert
elektriklenmis gibi, yumsak halleri tamamen kaybolmus,
isiticida kullanmiyorum, anlamadim gitti.
Yeni ürünler gelince yazarim,
daha önce hic denemedigim iki ürün siparis ettim,
bir sackürü birde saclar nemliyken sürülecek krem,
hayirlisi artik.

Sizin bana asiri kuru saclar icin tavsiye edebileceginiz sac ürünleri varmi?



16 yorum:

  1. Keratin bakımı yaptırmanı tavsiye ederim yumuşacık ve sağlıklı oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bunu bir arastirayim almanyadada varmi hangi kuaför yapiyor, iyi fikir :)

      Sil
  2. Ben Elseve'in nem kolajen serisini çok severek kullanıyorum. İyi nem veriyor bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol tavsiyen icin, aldiklarim ise yaramazsa onuda denerim :)

      Sil
  3. Zeytinyağla tatlı badem yağını birazcık ısıt ılıkken saçlarına sür streç filmle sar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. badem yagi yok elimde ama alip deneyim, zeytinyagi denedim normalde hep ise yarar ama bu sefer minimal bir düzelme oldu, stres filmle sarmamistim ama, bir dahakine öyle yapayim :)

      Sil
  4. Canim keratin maskeleri cok basarili. Selective protek ammino keratin ise kesinlikle yumusacik etki veren bir maske.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk kez duyuyorum, baktim almanyadada satiliyormus, eger aldiklarimda ise yaramazsa bunuda denerim sagol :)

      Sil
  5. Belki doğal ürünler deneyebilirsin. Hindistancevizi yağı, zeytin yağı filaniyi gelebilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hindistancevizini gecen sene denemistim ama benim saclarima hic iyi gelmemisti maalesef, zeytinyagi normalde cok iyi gelir ama bu sefer sanki sacima ne yapsam ise yaramiyor :(

      Sil
  6. Badem yağı bunun için birebir çözüm. Biraz bekletip, iyice durulaman yeterli. Ama önce haftada 2, sonra 1'e düşürürsün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam bakayim bir nerde satiliyor badem yagi, sanirim eczanede bulurum, sagol :)

      Sil
    2. dm'DE GÖRMÜŞTÜM YANlış hatırlamıyorsam. Yoksa da eczanede mutlaka bulursun. Yeni saçların da süper görünüyor bence, güle güle kullan ;)

      Sil
  7. Kiyamam sana umarim yakin zamanda bir cözüm bulursun. Benim de tavsiyem hindistan cevizi yagi, ama sana iyi gelmedigini söyledigini hatirliyorum. :/

    YanıtlaSil
  8. merhaba çok güzel bir blogunuz var takipteyim bana da beklerim :)

    tugcesays.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Benim saçlarım da çok kuru bir sürü şampuan denedim en iyi nem veren şampuan ve maske,benim için gliss markası oluyor...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...