14 Mayıs 2015 Perşembe

Bitenler- Gidenler!


Kerastase Nutritive Oleo-Relax sacyagi normalde yillardir cok sevdigim bir ürün, ama bu sefer saclarima hic bir katki saglayamadi nedense, saclarim, özellikle uclari, cok sertlesti, sekil almiyorlar, yumsak degiller, elektrikleniyor vs vs vs :( 

John Frieda Brilliant Brunette sackremini ve sampuaninida cok severdim, ama dedigim gibi saclarim berbat halde ve birde simdiye kadar hic yasamadigim bir problem daha cikti: saclarimin kenarlarinda sivilceler olusmaya basladi, sanki alerji gibi sis sis, nezaman kullanmayi biraktim geri söndüler. Belki yillardir kullandiklari formüllerde bir degisiklik yaptilar ve yeni icerik bana alerji yapiyordur, anlayamadim acikcasi.
Sampuanini su an banyoyu temizlemek icin kullaniyorum, düsünün artik.

L´oreal sac kürünü seviyorum, su andada aynisindan bir tane daha var banyoda kullaniyorum, ama saclarima yetersiz kaliyor. Bugün zeytinyagi kürüde yaptim, biraz birseye benzedi saclarim nihayet, ama bir an önce saclarimi yumsak yapan baska ürünler bulmam gerekiyor, biraz bakindim ama hic bir fikrim yok su an ne sececegimden.

Clinique Take The Day Off  cilt temizleme balsamida tamamen bir felaketdi. Düzenli olarak her gün kullanmaya basladiktan sonra bir baktim cildimde koca koca sivilceler cikmaya basladi. Kullanmayi birakip sadece Dove sabunu kullaninca geri söndüler. 
Cildimde hep ani tepki veriyor, neye ugradigimi sasiriyorum :( 
Yarisindan cogunu dusun altinda dusjel gibi kullanip bitirdim mecburen, okadar para verdikten sonra atmak istemedim ve böyle kötü ürünleri baskalarina hediye edipte onlarinda cildini mahvetmek istemiyorum. Simdilik Dove sabunu kullanmaya devam edecegim.

Yves Rocher in pastel rose ojesinide seviyorum,ama yarisi bile bitmeden hemen katilasmis ve sürülemez hale gelmis maalesef. Bu yüzden tekrar almam artik.

Dove Dusjellerini seviyorum, kokularini begenmiyorum aslinda ama bakim olarak süperler, vücudumu kremleme ihtiyaci duymuyorum bunlari kullandigimda. Su an Balea nin bir dusjelini kullaniyorum ve her dustan sonra ilk isim iyice kremlenmek oluyor, bu yüzden elimdeki dusjel bitince yine dove almayi düsünüyorum, gördügüm kadariyla yaz icin cesitli meyveli kokulu olanlarda cikmis.

Rexona Maximum Protection deodorantinin yenisini coktan aldim bile, düzenli olarak biten ürünlerde bende. Bir ara aluminyum var diye kullanmak istemiyordum ama gecenlerde gazetede "Aluminyumsuz deodorantlar öldürüyor!" diye bir yazi okudum ve artik hicbirseye inanmamaya ve kendi bildigimi yapmaya karar verdim. Bir öyle diyorlar bir böyle, insanlar aluminyumsuz deodorantlar icin dünyanin parasini harcadi ve sonuc: onlarda tehlikeliymis, tzzzzz.



13 yorum:

  1. Ya kisa sürede bu kadar ürün bitirmen beni her seferinde tekrar tekrar soke ediyor vivam :D Nasil bir seysin masallah ya. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünler berbat olunca kolay oluyor :D makyaj ürünleri okadar kolay bitmiyor ama :)

      Sil
  2. Keşke makyaj ürünleri de böyle çabuk bitse :)

    YanıtlaSil
  3. o clinique ürünü ilk kez görüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hic görme tanima en iyisi, ben hic begenmedim :)

      Sil
  4. Cildimize uyan ürünü bulacağız derken deneme tahtası gibi oluyoruz. Tabi uygun olanı bulunca da değmeyin keyfimize :) Yeniler gelsin bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canim, deneme tavsanlari olurya onlar gibi, yeni birseyler denemeye korkar oldum :D

      Sil
    2. aynen canim, deneme tavsanlari olurya onlar gibi, yeni birseyler denemeye korkar oldum :D

      Sil
  5. Eskiden ürün reklamlarına veya yorumlara fazlaca inanır bu bana iyi gelecek diye yüksek bir güvenle başlardım ürünlere. Tabi sonrası foss... Dediğin gibi, ben de artık hiçbir şeye inanmıyorum, kendi bildiğimi yapıyorum. Hadi yerlerine daha güzelleri gelsin bitenlerin canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. degilmiiiiiii, eskiden bloglarda görünce gercekten bir heyecan gidip alirdim ve cok fazla kötü tecrübe yasadigimida hatirlamiyorum, tabii eskiden dedigim en az bir dört yil falan önce. Artik insanlar bu isten prestij ve para kazandiklari icin sanirim bazi ürünler cok övüldükleri halde resmen foss cikiyorlar :D

      Sil
    2. degilmiiiiiii, eskiden bloglarda görünce gercekten bir heyecan gidip alirdim ve cok fazla kötü tecrübe yasadigimida hatirlamiyorum, tabii eskiden dedigim en az bir dört yil falan önce. Artik insanlar bu isten prestij ve para kazandiklari icin sanirim bazi ürünler cok övüldükleri halde resmen foss cikiyorlar :D

      Sil
  6. oh sonunda clinique'i biritmişsin. Ben rahatladım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...