16 Nisan 2015 Perşembe

Yves Rocher Mini Alisveris!


Esim Yves Rocher magazasinda bu parfümü cok begenmisti, 
bende online siparis vermeyi tercih ettim,
cünki bu sekilde herzaman yaninda hediyelerde oluyor.
Kokusu tam bahar/yaz a göre, fresh bir koku, 
greyfurt kokusunu cok begendim.
Buna benzer iki parfüm daha vardi, ama en güzel kokan buydu.
Fiyati cok uygun, indirimde oluyor zaten sürekli.


Hediye olarak yaninda parfümlü vücud losyonu ve bir tane dogal renkte ruj geldi. Yeterince rujlarim oldugu icin bunu acmadim hic, losyonunda parfümü vardi bende- en son bitenler postumda yazmistim  tik tik - ve kokudan bIktIgim icin bunuda hediye vermeyi düsünüyorum.

Parfümü gündelik ve taze bir koku olarak tavsiye ederim, 
daha kalici ve hediyelik bir erkek parfümü almak isterseniz ama "Hoggar" tavsiye ederim, 
esim pahali parfümlerini kullandiginda hic iltifat almaz ama nezaman Hoggar kullansa sokakta ve is yerinde bile insanlar parfümünü sorarlar ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...