2 Nisan 2015 Perşembe

Update Lazer Sonrasi & Avène Alisverisi!

Lazer den sonra 3.Gün
Fotograflari dün cekmistim, bugün bayagi kabuklar düsmeye basladi bile :D 
Ama mineralli günes kremini iyice sürdügüm icin cildim öcü gibi beyaz, fotograf cekmedim bu yüzden.



Öncelikle doktorumla konustugumuz gibi esim burdaki muayenehanesine gidip kortizon kremi icin receteyi aldi. 
Lazeri baska bir sehirde özel muayenehanede yapiyor cünki. 
Bunu özellikle göz cevremdeki lazer olan yerlere sürecekmisimki alerjik reaksiyonlar olmasin. 
Ilk kez yazdi bana bu ürünü, umarim ise yarar.


Almanyada dün postada calisanlar grevdeydi, bende haliyle paketimi alamadim. 
Bugünde grev devam ediyormus, ama katilmayanlar islerine devam ettikleri icin cok sükür bugün geldi.
Böyle postada calisanlari bence hep memur yapmalari gerekki grev olmasin, hem calisanlar rahat etsin hem de halk.
Aldigim ürünler soldan saga: Mineralli Günes Kremi 50 SPF, Renkli (Fondöten gibi) Günes Kremi 50 SPF, Kompaktgüneskremi 50 SPF - bunu özellikle doktorlar lazer sonrasi tavsiye ediyorlar, makyaj ve asiri hassas ciltler icin günes koruma bir arada.
Ürünleri medizinfuchs sayfasindan bakip en uygun fiyata satilan vitaapotheke den aldim. Online fiyatlar yari yari fark ediyor nerdeyse.

Hassas Ciltler icin olan Avene 50 SPF iki tester i doktorum lazer günü vermisti bana, ama cildim iyice iyilesmedikten sonra kullanma demisti. 
Yani simdilik sadece hemen lazer sonrasi icin tavsiye edilen Avene Mineral Günes kremini kullanacagim, iyice cildim düzeldikten sonrada diger günes kremlerini kullanabilecegim. 
En az üc ay boyunca cildim cok hassas oldugundan 50 SPF i düzenli sürmem gerekiyor, 
aslinda her iki saatde (!) bir. 


Bu yüzden bu compact renkli günes kremini cantam icin aldim, rengi sanki bana biraz koyu gibi geldi, ama secenekde yoktu zaten.
Ya Gold (Koyu) yada Sand (Acik) vardi, yorumlarina bakinca ciltde kabindan durdugundan daha acik renkte duruyormus, görecegiz artik. 
Seklini cok sevdim ama, cok kaliteli duruyor ve icinde süngeri ve aynasida var :)


7 yorum:

  1. avene'nin günes koruma kremlerini ben de denemek istiyorum yakinda. aslinda clinique'in 30 spf'li kremini kullaniyordum ama artik non-comedogenic ürünler kullanmaya karar verdim (cildim ergen cildi gibi olunca -.- )
    umarim yararini görürsün. sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sagol! Avene in Cleanance jel i de cok iyi sivilcelere karsi, tavsiye ederim! Benim cilt doktorum genelde avene tavsiye ediyor yada kendi eczaneden karisimlar yaziyor receteyle, mutlaka cilt doktoruna danis neler kullanman gerektigini cok gecmis olsun sanada :)

      Sil
  2. Güle güle kullan çok geçmiş olsun umarım kısa zamanda düzelir. Bu arada blog çekilişime beklerim

    YanıtlaSil
  3. Biodermadan fenalık geldi. Avene markasını daha çok sevdiğim için onun güneş kremini almak istiyorum. Önerir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce hassas ciltler icin olani kullanmistim, güzeldi. Simdikileri daha denemedim, lazer den sonra bir tek mineralli günes kremini kullandim, cok ise yaradi, ama cildi bembeyaz yapiyor, yani böyle disari cikmak pek mümkün degil. Kompaktföndenini bugün kullandim SPF50 olani cok güzel, ama benim cildime bir tik koyu geldi, yani en az MAC de NC25 olmak gerekir rahatlikla kullanmak icin. Benim cilt doktorum ama hep Avene öneriyor :)

      Sil
    2. tr de neler var bi bakayım. teşekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...