18 Nisan 2015 Cumartesi

Shiseido Compact Foundation SPF 30


Bendeki "Light Ivory" rengi ve bu ürün - hic begenmedigim ve bende felaket sivilce yapan Avene Compact SPF50 compact fondöten gibi degil kesinlikle, Shiseido ürünü kati pudra gibi.
Cantamda tasiyip gün boyunca lazer olan yerlere yanindaki süngerle bastiriyorum günesden korusun diye. 
Maalesef en acik rengide benim cildim icin bir tik koyu, ama idare ediyorum artik, cünki baska bukadar günes korumasi olan ürünüm yok gün boyunca makyajin üzerine kullanabilecegim, yazin umarim daha iyi olur. Lazer olan yerleri özellikle günesli havada her iki saatde SPF 30 veya 50 olan bir ürünle korumam gerekiyor.



Tüm cildime kullanmiyorum simdilik, cünki cildim cooooook kötü sivilceli, son yillarda bukadar kötü gözükmemistim :( 
Su an sadece Vichy Dermablend Fondöten kullaniyorum, o sivilceleri güzel kapatiyor ve lazerli yerlere bu Shiseido "pudra" sini bastiriyorum ve her iki saatde tazelemeye calisiyorum. 
Özellikle son günlerde almanyada havalar cok güzeldi ve günese karsi dikkatli olmam gerekiyor.
Avene Compact Fondöteni cöpe attim ve nekadar pismanim alip kullandigima anlatamam. 
Hangi icerigi bukadar sivilce yaptiysa artik, ben titanium oxid den süpheleniyorum, cünki bazi internet sayfalarinda bu iceriginin bazi insanlarda sivilce yaptigini okudum, ama bilemiyorum tabii :(


7 yorum:

  1. Bu güneş koruyucu ürünleri özellikle dış görüntüsü nedeniyle çoook çok merak etmiştim. Demekki dış görünüş fazla aldatıcı olabiliyormuş.. Süper oldu bu yazı, ellerine sağlık :)

    SevgileR! :)

    YanıtlaSil
  2. Cildin kuru olduğundan likit ürünleri daha severek kullanıyorum ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende öyle, pudra bende hep bir garip duruyor :)

      Sil
  3. Titanyum oksit aklımda olsun. Bizim gibi avene fanları için çok kötü bir haber. Ben de lazerliyim (bıyık). Avene mineral deli etti beni. Artık ne kullanacağım bilemiyorum. Hatta düşünmekten kafayı yiyeceğim sanırım. Hiç bir 50 faktöre güvenim kalmadı :/ senin önerebileceğin var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle aman aman begendigim bir ürün yok, avene in turuncu renkte olan 50 faktörler iyiler ama leke olmasinida engellememislerdi bende :(

      Sil
  4. Güle güle kullan canım, umarım sivilcelerin de hava iyice ısınmadan yaz gelmeden çabucak geçer de bol güneşli havalarda sorun yaşamazsın :(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...