6 Nisan 2015 Pazartesi

Resimlerimle Reklam Yapmislar!


Makyajtavsiyem blogcu sagolsun bana bu resmi gönderdi. 
Benim bu instagram sayfasiyla hic alakam yok kizlar, benden izin almadan resimlerimi kullanmislar ve hic kullanmadigim bir ürünle bagdasmislar lazer fotograflarimi. 
Daha önce aranizda böyle birsey yasayan oldumu? Ne yapmaliyim, nereye sikayet etmeliyim? 

Edit: Instagramdan kabul edildim ve reklamin altina yorum biraktim. Sizden ricam, sizde lütfen yorum birakirmisiniz bu fotograflarin lazerle ilgili oldugunu ürünle ilgisi olmadigini yazsaniz bile yeterli bence. Yazik insanlarda gercek sanip ürünü almasin. 

Yorumumu birakir birakmaz beni engellediler, tekrar giremiyorum. Siz bakabiliyorsaniz hala resimler ordami yazarmisiniz lütfen?


44 yorum:

  1. Inanmiyorum insan haklarina kadar gider bu olay cok cok ayip ne curret ya izin almadan boyle bisey yapmak hic basima gelmedi dilerim hicbirimizin gelmez umarim sen de hemen halledersin gercekten cok uzuldum :( arastir bence ama koyanlarla once iletisime gec istersen oyle gozleri korkarak kurtulmamalilar bence hadi fotograflari aldiniz bu bi makyaj degil tedavi keske bagdastirmasalardi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet resmen insanlari kandiriyorlar >:(

      Sil
  2. hesabı şikayet edelim canım, sen de şikayet et. Maalesef kendini çok akıllı sanan uyanık sayfalar oradan buradan foto çalıp reklam yapıyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol, bende instagram a bildirdim simdi, umarim silerler.

      Sil
  3. Şoktayım!!! İzin almadan kullandılar, hem de hiç kullanmadığın ürün ile.
    Yani, artık nedense şaşırmıyorum. Daha neler gelecek başımıza!

    YanıtlaSil
  4. Bence onlara önce bir uyarı maili yolla. Umursamazlarsa, kapattıralım Instagram'dan -.-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. instagrama sikayet ettim, zaten mail adresleride yok baktim önce. Resmi silsinler yeter.

      Sil
  5. Geçmiş olsun..

    Bu işi yapanları Google'a şikayet edip görüntülerini oradan kaldırtmakla işe başla.

    Şuradaki yazı ve yorumlardan gerekenleri öğrenebilirsin.
    http://anfaengerwriter.blogspot.com.tr/2014/01/icerik-hrszlarn-googlea-sikayet-etmek.html

    İlgili sayfayı da hemen printle. Silseler bile dava açma hakkın var çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sagol! google de cikmiyor resim, bu yüzden google den sikayet etmedim, instagram hesaplari özel ben göremiyorum sahsen fotografi. Instagrama sikayet ettim silsinler.

      Sil
  6. Yuh ya bu kadar da olmaz, bunu yapanlar kendilerini çok akıllı sanıyorlar galiba şaka gibi.
    Çektiğin ürün fotoğrafını falanda değil direkt yüzünü kullanmışlar, nereye şikayet edeceğin konusunda bir fikrim yok ama görünce çok sinirlendim gerçekten yazmak istedim. Sırf fotoğraflarımı başkaları tarafından kullanılmasın diye blog resimlerinde yüzümü göstermekten kaçınıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acikcasi benim de tüm zevkim kacti, normalde bugün cildimin düzelmis halinin fotograflarini cekmistim koyacaktim, ama artik sayfada bulunan fotograflardi silmeyi düsünüyorum.

      Sil
  7. Yok artık ya bu kadarda olmaz. Ay benimde hiç bir bilgim yok ki bu konuda İnşAllah yardımcı olacak birileri yorum yazar. Merak etme. İnan senin kadar olmasa da bende çok sinirlendim.

    YanıtlaSil
  8. Yuh yaa ne kadar ayıp! İnstagramın hesabı şikayet et kısmında "benim resmim kullanılmış" gibi bir seçenek olması lazım, biraz detaylı bi işlem ama benim önerebileceğim bi tek bu yöntem var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sikayet ettim instagram dan umarim faydasi olur, cok sagol!

      Sil
  9. Öncelikle geçmiş olsun vivacum, bu hesap beni de takip ediyor. Aslında tam olarak ne yapacağını bilmiyorum ama hesabı instagram'a şikayet edeceksin. Ben hiç böyle bir durumla karşılaşmadım ama bence instagram a şikayet et

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sagol tatlim! Sikayet ettim, bekleyecegim artik :(

      Sil
    2. =(( Çok üzüldüm senin adına cidden=((

      Sil
  10. Aaaa inanmıyorum! Tam bir rezalet ya. Gerekiyorsa instagram yetkililerini bilgilendir canım. Şikayet et kısmından yada özel mail atabiliyorsan o şekilde yap bakalım. Umarım işe yarar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canim, bende yaptim, umarim ise yarar!

      Sil
  11. Bir de yüzünün fotoğrafını koymayanlara kızıyorlar. İnsan bunları gördükçe ürün fotoğrafı bile çekmek istemiyor. Umarım adalet yerini bulur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cidden insan blog yazmaktan soguyor böyle olaylardan!

      Sil
  12. Inanilmaz bir olay ya, ne kadar ayip! Hemen sikayet edelim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol tatlim, umarim bir sürü sikayet gelirse ise yarar, bende ettim.

      Sil
  13. benim de saç uzatan mucize yağımı satan biri benim yazımı ve resimlerimi almıştı. Sağ tuş engeli koy hemen ve bloga yasal uyarı yaz canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama sag tus engeli koysam bile Screenshot yapip alinabilirki fotograflar? Instagram hesabi, kac bin de takipcisi var, hatta biri fiyatini sormustu ürünün demek alanlarda oluyor. Bilselerki oysa fotograflar lazer den sonra yapilmis onlarda sikayetde bulunabilir, yanlis reklam sonucta.

      Sil
    2. evet çok haklısın ama yine de bir şekilde caydırma. bir de uğraşmayabilirler

      Sil
    3. evet belki faydasi olur, sagol, yaptim simdi.

      Sil
  14. Çok rahat mahkemeye verebilirsin çok sinir olurum böyle şeylere, düpedüz dolandırıcılık ve hırsızlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen, sayfayada bakamiyorum ama instagramdan mail geldi tekrar ayrintili anlatin diye, sanirim ilgileniyorlar.

      Sil
  15. Bu arada yorum attım şikayet ettim sanırım beni de engellediler ve resim hala duruyor:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yuh >:( kendileri bilir, avukata gidersem kesinlikle ben hakli cikarim, hem bir sürüde ceza alirlar. Sagol yorumladigin icin!

      Sil
  16. Terbiyesizliğe bak! Çok büyük geçmiş olsun Makyaj Tavsiyem allahtan farkına varmış. Hakkınızı aramakla en iyisini yapmışsınız benim İnstagram hesabım yok ama arkadaşıma söyleyeceğim muhakkak.

    YanıtlaSil
  17. Canım resmi görünce ben de çok sinirlendim yorum attığımda da engellendim. Resmini izinsiz kullanmaları yetmemiş bir de yanıltıcı reklam yaparak hiç alakası olmayan bir ürünle bağdaştırmışlar. Sayfayı şikayet ettim umarım işe yarar !

    YanıtlaSil
  18. resimlerinin üzerine bloğunun adını yaz. bir de sanırım hesap kaldırılmış bulamıyorum. geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende baktim simdi, duruyor hala "kozmetikturkiye" instagramda. Eger girebilirsen sende yorum yazarsan yaniltici reklam oldugunu ve sikayet edecegini cok sevinirim, ben instagrama sikayet ettim dün, iltibatada gectiler tekrar ayrintili olarakda anlattim, bana geri döneceklerini söylediler, bekliyorum. Nekadar cok kisi yazarsa okadar ciddiye alirlar bence. Sonucta kac bin takipcileri var, yalan vaadlerle mal satiyorlar, o kremleri sattiklari insanlar bile dava acabilir, ne yaptiklarini bilmedikleri cok belli, bayagi pahaliya patliyacak onlar icin.

      Sil
    2. evet canım hesap duruyormuş. Ama baktım senin resimlerin yoktu. Eğer görürsem yorum yapan herkesi etiketleyecem. Hatta yetinmeyecem instagram hesabımda paylaşacağım rahat ol.

      Sil
  19. Yok artık şok oldum profil gizli istek gönderdim şimdi onaylarlarsa yazacağım terbiyesizler! :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Instagramdan haber geldi bugün silinmis diye, bende lazer resimlerimin üzerine kocaman yazi yaptim birdaha böyle birsey olmaz insallah, bundan sonra tüm cilt fotograflarima öyle mi yapsam ne yapsam :(

      Sil
    2. kesinlikle yazı yaz çalamasınlar emek hırsızları :@

      Sil
  20. Aaa şaka gibi :/ Bence mahkemeye bile verebilirsin.Sahtekarlara bak ya !

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...