25 Nisan 2015 Cumartesi

Nars "Brigitte" Audacious Ruj & Creamy Concealer "Vanilla"!


Nars siparisimden cok memnun kaldim!

Ilk sürdügümde ruj bana Urban Decay´in Revolution rujlarini hatirlatti, kremsi, kolay sürülüyor ama yinede ayna gerekli cünki kati bir yapisi var ve renginide cok begendim, seftalimsi, gündelik kullanilabilecek bir renk. 
Bence esmerlere de güzel olabilecek bir renk. Ben bu ruj u killercolours da tik tik ilk kez görmüstüm ve kendisinde görüp aldigim her üründen simdiye kadar memnun kaldim, ikimizin ten rengi acik oldugu icin sanirim.
Ruj da beni sasirtan en ilginc olay: Sabah sürdüm, ciktim, kahvalti yaptim, su ictim, bir kac saat sonra herzamanki gibi aynaya bakip rujumu tazelemek istedigimde sastim kaldim: Aynada hala rujumun gayet güzel durdugunu gördüm! 
Artik sadece böyle uzunca dayanan rujlari almak istiyorum, calisan bayanlar icin süper birsey :) 
Ruj renklerinden birde cok "Nathalie" rengini merak ediyorum, belki birde "Raquel". 
Fiyatlari almis basini gitmis, ama indirimde alinabilir ve sonucta rujlar seneler boyunca dayaniyor bende. 
Keske almanyada satilsaydi ve testerleri deneme firsatim olsaydi, tenime yakisip yakismiyacagini bilmeden yurtdisindan pahali ürünler siparis etmek istemiyorum acikcasi.


Nars Creamy Concealer "Vanilla" kapaticisinida cok begendim, göz altlarimda birikim yapar diye korkuyordum ama gayet güzel duruyor, kapaticiligida cok iyi. 
Iyikide Vanilla almisim, ilk önce Custard rengini ismarlamak istemistim, Vanilla benim gibi NC15-20 olanlar icin gayet iyi.
Benefit "Fake up" Kapaticisi benim göz altlarinda daha dogal duruyor daha nemli oldugu icin, ama maalesef cok cabuk bitiyor ve gün boyu tazelemekde gerekiyor.

Sizin Nars dan en begendiginiz ürün hangisi?


10 yorum:

  1. Rujun rengine bittim 👍 çok pahalı ama :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede cok pahali, bende indirimde aldim, hqhair arada bir mutlaka 10-15% indirim yapiyor ozaman ismarlamistim ama ona ragmende pahali. Mac niye her yil ürünlerine zam yapiyor anliyorum simdi, onlarin rujlari bunlarin yaninda ucuz kaliyor resmen tzzz :D

      Sil
  2. Cnm çok güzelmiş ama o rujun rengi, çok beğendim ve sana da çok yakışmış ;)
    Concealer da gayet iyi duruyor ;) Güle güle kullan hepsini ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sagol! Bende cok sevindim begendigime, görmeden denemeden ismarlamak hep riskli oluyor :)

      Sil
  3. Güle güle kullan cnm ben nars in bir çok ürününü seviyorum ama benim için en iyi ürünleri gilda allik ve mat kalem rujlari.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhh keske deneme firsatim olsa, bir nars imiz bile yok :D

      Sil
  4. sağlıkla kullan canım rujun rengi çok hoşmuş:)

    YanıtlaSil
  5. nars in en beğendiğim ürünü allıkları çok başarılı buluyorum :) buarada blogunu severek takibe aldım sedosun.blogspot.com a gelirsen çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  6. salam, dodaq boyasının rəngini bəyənən çoxluqdanam :D bir dı bahalı olmasaydı daha əla olardı deyilmi;))

    YanıtlaSil
  7. Cok güzel görünüyor canim güle güle kullan!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...