9 Nisan 2015 Perşembe

Mac Allik Paletim Geldi! Yeni Alliklar, Eskileri Depot & Swatches!



Insert le beraber online ismarladim allik kabini, fiyati pahali, amerikada nekadar ucuz satildigini düsününce, ama zaten yeni mac alliklarda almak istedigimden daha derli toplu olsun diye paleti ve allik refilleri almaya karar verdim.



Ilk önce elimdeki alliklari depot ladim sac düzlestirici yardimiyla, cok kolay ve cabuk oldu, bu video yu örnek olarak aldim ona göre yaptim tik tik.



Depot yaptigim alliklarin paletde tutmasi icin mignatisli yapiskan kagiti de ismarlamistim ebay den, fiyati 3 küsür Euro ydu, yani gayet uygun. Benimkinin ölcüleri 200x200x5 mm.


Yeni aldigim alligin altindaki mignatisli yapiskani cikarttim ve onu ölcü olarak üstüne yapistirip etrafindan makasla üc tane parca kestim ve depotladigim alliklarimin altina yapistirdim.

Style, Blushbaby, Margin.
Aslinda Sculpt kontür pudrasi refill alacaktim ama sadece Köln deki pro store da satiliyormus, bu yüzden yerine jamina1404 ün senelik favorilerinde tavsiye ettigi ve turuncu renkleri genelde kendime yakistirip sevdigim icin "Style" (Frost Finish) alligini aldim. 
"Springsheen" de hosuma gitti, ama onu cok begendigim Benefit "Coralista" ya cok benzettigim icin almadim.

Bir kac sene önce Nyx in "Terra Cotta" alligini cok begenerek kullaniyordum, "Margin" (Frost Finish) in ona cok yakin bir dupe allik oldugunu ögrendim -ve senelik favorilerinde jamina "Margin" alliginida cok tavsiye etmisti. Cok parliyor diye tarif etmisti ama benim cildimde gayet dogal duruyor, belki ondan daha beyaz oldugum icin. Kullandikca FOTD koyarim zaten blog a.

"Blushbaby" (Sheertone Finish) i dogal, herseye giden bir alligim olsun diye sectim, Makeupalley de cok tavsiye ediliyor ve yanakta daha farkli durdugu söyleniyor. 
Douglas dan aldim refill leri indirim kuponuyla ve standlar cok doluydu, birseye bakmak mümkün bile degildi. Mac Hype gecti saniyordum ama gayet devam ediyor. 
Bir zamanlar mac den cok sogumustum hicbirsey almiyordum ama bu aralar resmen asik oldum tekrar markaya :) 
Harmony (Matte), Blushbaby (Sheertone), Pink Swoon (Sheertone)
Margin (Frost), Style (Frost), Peaches (Sheertone)
Pink Swoon, Peaches, Style, Blushbaby, Margin,  Harmony.
Mac in Sheertone alliklarina bayiliyorum, benim gibi acik tenli olanlar icin ideal, hic fazla allik sürmek mümkün degil. Sheertone Shimmer alliklardan almak istiyordum aslinda, ama Mac Counter de renklere baktigimda begendigim olmadi.

Harmony i hem allik hem kontür pudrasi olarak cok seviyorum, yillardir kullaniyorum ve dibini gördüm, mutlaka tekrar alacagim ürünlerden. Burun u kontürlemek icin ama Mac in "Omega" göz farini tavsiye ederim, Harmony burun icin cok fazla kirmiziya kaciyor. 

Gorkem Karman in blog ve youtube üzerinden tavsiyelerine cok kulak asarim, benim gibi acik tenli oldugu icin genelde onun begendigi ürünler bana da cok yakisiyor.
Peaches ve Pink Swoon onunda cok sevdigi alliklar, Pink Swoon artik satilmiyor ama Peaches e bakmanizi siddetle tavsiye ederim :)

Sizin Mac den en sevdiginiz allik hangisi? 
Almak istediginiz varmi?

9 yorum:

  1. Allık paleti güzel ama işte çantada taşınmıyor ben çoğu zaman allıklarımı çantamda da taşıyorum öyle olunca palet işi bana uymuyor ama böyle çok hoş derli, toplu durmuş.:)
    Sana MAC'in Peachykeen allığına da bakmanı öneririm şahane bir pembe-şeftali ve ışıltılı ben ona bayılıyorum.
    Açık tenli olduğum için Well Dressed çok doğal duruyor, Pink Swoon'u da çok seviyorum ama satıştan kalkması kötü oldu gerçi ben o allığı 10 senede ancak bitiririm o yüzden benim için pek sorun değil.:)
    Asıl Magnetic Nude koleksiyonunda satışa çıkan At Dusk'a bayılıyorum rengi şahane bir gül kurusu keşke MAC bu allığı yeniden satışa çıkarsa ve hiç kaldırmasa sanırım MAC allıklarım için ilk önce At Dusk'ın dibini göreceğim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. allik hic tazelemiyorum canim ben, sabah sürdükten sonra tüm gün dayaniyor bende genelde - belki kuru cildim oldugu icin? bu yüzden paleti cok istedim. Yinede yanima almak istersem tekli alliklarim var bir kac tane. Pink Swoon bendede en az iki senedir var ve dibi bile görünmedi,cok uzun süre dayaniyorlar cidden sansimiza ;)
      Limited Edition ürünleri bundan hic sevmiyorum, ne zaman iyi birsey olsa tekrar almak istiyecegimi ama alamiyacagimi düsündükce kaciyorum haha :D

      Sil
  2. Hepsi birbirinden güzel görünüyor allıkların, derli toplu olması daha iyi olmuş. Benim favorim Blushbaby, açık tenli olduğun için senin de seveceğini düşünüyorum canım. Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  3. offf bir allık delisi olarak bayıldımmm <3 Blushbaby ve Pinkswoon bende alacağım. İyi günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pink Swoon satistan kalkti maalesef, benimde en sevdigim alliklarimdan :) Dame de güzel diyorlar, oda soguk bir pembe ama denemedim :)

      Sil
    2. pink swoonla down boy çok benziyor sanki gibi geliyor :)

      Sil
  4. Allık kırk yılda bir kullanırım ama Peaches ın rengini sevdim hani :D
    Ben Mac`in kırmızı rujlarına bayılıyorum yaa :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...