27 Nisan 2015 Pazartesi

Review - Clinique Take the Day off Cleansing Balm


Iki ay önce blog ve youtube dünyasinda cok övülen Clinique Take the Day off Cleansing Balm i almistim.
Bastan fikrimi söylemeyi sevdigim icin: Maalesef begenmedim.

Özellikle makyaj cikartmak icin hic hosuma gitmedi. Sabahlari kullanmak icin olabilir, ama daha basit bir üründe olur zaten bunun icin.
Aslinda hem göz makyajini hemde cilt makyajini cikartmak icin cok pratik olur düsüncesiyle almistim. Youtube videolarinda gördügüm gibi ve ürün ambalajindada yazdigi gibi kullandim: Biraz ürün aliyorsun, yagli krem yapisinda oluyor ve yüze sürüldügünde yag gibi eriyor. 
Makyajli cildin üzerine masaj yapiliyor. Gözlerdede ayni sekilde. Sonra yikiyorsun. 

Sadece ellerimle yaptigim zaman makyajimi cikartmak cok zor oluyor, en iyi sekilde kücük bir havluyu islatip onla temizlemek. Kücük bir havlu kullanmadigimda iki seferde yüzüme sürmüs olsam ve suyla yikamis bile olsam hala havluyla kurulandigimda fondöten izi cikiyordu, yani cilt iyi temizlenmemis. 
Sivilce veya tahris hic yasamadim bu üründen dolayi, hassas ciltler icin bu yönden iyi. 
Ama gözlerimi yakiyor! Ve yagli olmasindan dolayida bulantili görüyorum göz makyajimi cikarttigimda.

Kesinlikle tekrar almiyacagim bir ürün oldu. Acikcasi bazen sirf buna sinir oldugumdan sadece Dove sabunu kullaniyorum ve cok daha iyi sonuc aliyorum, tabiiki ama göz makyajimi ayriyetten Bioderma misel suyuyla cikartmam gerekiyor. Sanirim bu ürünü bir an önce bitirip sonra sadece Bioderma H2O suyu ve Dove sabunuyla devam edecegim. 


Siz kullandinizmi bu ürünü? En sevdiginiz göz ve cilt makyaj temizleyicisi hangisi?




11 yorum:

  1. Cildim yağlı olduğu için böyle ürünlere hiç cesaret edemiyorum. Fondöten veya bbkrem kullanmadığımdan allık ve güneş kremini çıkarmak için misel su yetiyor. Gözlerim için de krem formunda ürün kullanıyorum. Zaten yüz temizleme jelleri her şeyi temizliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen tatlim, en iyisini yapiyorsun :)

      Sil
  2. zaten benim için makyaj su ve sabun kullanmadan çıkmaz bu konuda eski kafayım yeniliklere açık değilim sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende deniyorumda ne oluyor, okadar para vermeseydim hic kullanmayip direk atardim :D

      Sil
  3. Bir de içeriğinde petrol var sanırım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. varmi bilmiyorum ama nivea kremindede var ve nivea benim cildime iyi geliyor. Yinede sevmedim bu ürünü :D

      Sil
  4. Cnm bende makyaj temizlerken genelde bioderma h2o kullanıyorum hem.guzel temizliyor hemde pratik ama cildim çok kuruşa losyon türü temizleyiciler kullanıyorum ama yağlı ürünler hiç bana göre degil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bioderma h2o kesinlikle tekrar alacagim bir ürün, hem bayagi uzunda dayaniyor bende, verdigin paraya degiyor :)

      Sil
  5. Böyle bir ürünle nasıl makyaj çıkarılır ki. Vıcık vıcık olur insan. Hiç bana göre değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. youtube da bunu kullanirken cekilmis komik videolar var, özellikle göz makyaji cikartirken öcü gibi gözüküyorlar :D Bende bu aralar öyleyim gerci :D

      Sil
  6. Ay cidden cok övüldü bu ürün, ama hic aliyim da deniyim diyemedim. Misel suyu yine en iyisi . :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...