3 Nisan 2015 Cuma

Büyük Bahar Makyaj Temizligi ve Gidecekler!


Dün makyaj anlaminda neyim var neyim yok dolaplardan, raflardan ve cantalardan toplayip bir araya getirip, temizleyip, düzenleyip fotografini cektim. Ojeleri unutmusum, ama onlar zaten hep düzenli ayri bir kapda duruyorlar.
Daha derli toplu bir sekilde yerlerine geri yerlestirdim ve bir an önce bitirmek istedigim ürünleride belirledim:




  • Clinique 101 Black Diamond Göz Kalemi - resmen gri duruyor bende ve kalici degil, hic sevmedim.
  • Rimmel Scandaleyes 005 Nude Göz Kalemi- sevdigim bir ürün ama kullanmayi unutuyorum hep, kaliciligi iyi, ama cok cabuk bitiyor, bitince yine bej rengide baska bir markadan kalem almak istiyorum.
  • Manhattan X-Treme Last Lipliner 59G - dudaklarda cok dogal duran bir dudak kalemi, maalesef buda inanilmaz cabuk bitiyor ve kaliciligida nerdeyse hic yok diyebilirim, bitince dogal renkte baska bir markanin dudak kalemini alacagim.
  • Benefit Coralista - ba-yi-li-yo-rum bu alliga, bir an önce bitirip yenisini almak istiyorum, bunu böyle nerdeyse bitmis görünce icim aciyor ;)
  • Mac Prep&Prime "Light Boost"- kapatici gibi bir ürün, kesinlikle kötü degil ama diger rengi "Radiant Rose" benim göz altlarimda harikalar yarattigi icin bunu pek dikkate almiyorum. Bitirip tekrar almiyacagim.
  • Clinique "Creamy Nude" Ruj- Douglas paketinde hediye gelmisti, kendi rengini cok sevdim ama kabinin rengine bir türlü isinamadim. Yumsak bir yapisi ve dogal bir rengi oldugu icin düzenli kullaninca cabuk bitecegini düsünüyorum.
  • Yves Rocher "11 Miel Dore" Ruj- acik bal rengide olan bu ruj aslinda cok güzel, benim dudaklarimda kendini belli etmesi icin ama en az 5-6 kat uygulamam gerekiyor, bu yüzden cok cabukda bitiyor. Bir haftadir lipbalm yerine kullaniyorum, cok güzel nemlendiriyor. Aslinda diger renklerinede bakmak istiyordum ama vazgectim, baska markalardan ruj deniyecegim.
  • Chanel "Monte Carlo" Kirmizi Ruj- en az iki üc sene oluyordur alali ve ilk baslarda cok sevmistim, hafif yapisi ve kirmiziligi cok hos. Zaten cok da az kaldi, Baharda kullanip bitirmek istiyorum. Bu ruj un kaliciligi yapisindan dolayi sifir, gül kokusunuda begenemedim gitti, bu yüzden tekrar almayi hic düsünmüyorum.
  • Benefit They´re Real Mini- Benefit Roller Lash rimelini hic beklemedigim kadar cok sevdim, buda daha önceki favorimdi, yer acilsin diye ilk önce bu kücük olanini kullanmaya devam edecegim. Bunu kullandigimda kirpik ayiriciya ihtiyac duyuyorum ve benimki kirildi gecenleri yenisinide bulamadim, ilerki zamanlarda buldugumda bunun büyük boyunuda tekrar alabilirim, kesinlikle iyi bir rimel.
  • Benefit POREfessional Cilt Bazi- bunu haftalardir düzenli olarak her makyajimda kullandim artik bitirmek icin, zamani gececek yoksa. Düzenli kullanildiginda maalesef bende sivilce yapiyor, özellikle yanaklarda. Arada bir kullaninca iyi. Bunu tekrarda alabilirim veya baska ürünlerde deneyebilirim, henüz karar vermedim. Dior un yeni cikan bazi cok güzel diyorlar, birde elimde Smashbox un mini tester bazi var oda cok hosuma gitti simdilik. Bakalim.
  • Yves Rocher Framboise Kirmizi Dudak Balm- Hos bir ürün, ama ne zamandir kullaniyorum artik bitirip yeni birsey almak istiyorum. Burts Bees Lip Balmlar dikkatimi cekti örnegin.


  • Vichy Dermablend Pudra- Bunuda yukardaki fotografta unutmusum. Genel olarak Loose Pudralari sevmedigime ve birdaha almiyacagima karar verdim. Daha önceki Chanel pudrasinida bu yüzden sevmemistim zaten. Anlimdaki makyajdan bir kac saat sonraki parlamayi engelleyemedi, göz altlarimda kendini cok belli eden bir pudra oldu, sevmedim.


Sizde Makyaj temizligi yaptinizmi? 
Bu ürünlerden kullandiklariniz varmi?


19 yorum:

  1. Ben makyaj temizliğini geçen sene bi yaptım ondan beridir çok az şey aldım, elimde az ürün olunca yapacağım makyaja da çabuk karar veriyorum, süper oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok dogru söylüyorsun, bende elimdekilerin hepsini kullanmak icin gecen aydan beri kullandiklarimi bir kutuya koyuyorumki hep ayni seyleri kullanmayayim :)

      Sil
  2. Oh ne güzel yapmissin, eskiler bitsin yerine yeniler gelsin! :) Benim de dolaplarimi düzenleme vaktim geldi, bir el atmak sart!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolay gelsin, yaptiktan sonra insan rahatliyor :)

      Sil
  3. Benim, ara ara yaptığım "Hadi Bit Kutusu" projeme benziyor :)) Böyle çok çok daha iyi oluyor. Hem kutu içerisinde kullanman gerekenleri görüyorsun dolayısıyla elin onlara gidiyor, hem düzenli kullanıyorsun, hem de bitiriyor ve yenilerine yer açıyorsun.
    Stokçu olmamak ne güzel, bak elinde avucunda ne varsa dökmüşsün. Ve tarzını, sana yakışanı bulmuşsun. Ben, ohooo ne bulduysam almışım zamanında, rengi bana yakışsın yakışmasın. Ya karneyle verirlerse kozmetiği... Cık cık cık... Neyse Allahtan tükenmeye başladılar da ben de ne alacağıma daha net karar verebileceğim. Valla senden çok tüyo aldım, elimde listem, Almanya'da beni görebilirsin yakında :))
    Kolay gelsin şimdiden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha nerden bildin, benimkilerde kutunun icinde simdi :D Avene ürünleri alirken bir teneke kutu vermislerdi onun icine koydum düzenli kullanayimda bitsinlir diye, bitiremedigimide ilk firsatta kim isterse verecegim zaten. Böyle kafamda bitirdigim ürünleri haftalarca kullanmaktan hic hoslanmiyorum, cöpe dolduruyorum ve bir daha aklima bile gelmiyorlar genelde ;) Bende cok denedim renk konusunda ama dedigin gibi, kullanmadiktan sonra veya bana yakismadiktan sonra ne yapayim onca ürünü, hepsini bol bol elimden cikarttim zamaninda, eskisi gibi cok hatali alisveris yapmiyorum artik cok sükür. OoooOOooO desene büyük ve pahali bir alisveris olacak :D

      Sil
  4. Ay ne güzel yapmışsın bir de ben yapabilsem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bayagi üsendim aslinda ama ne zamandir aklimdaydi, yaptim rahatladim cidden, cok tavsiye ederim :D

      Sil
  5. benim biricik vivam blog dünyasina geri dönmüs ve ben maalesef bunu az önce ögrendim ♥♥♥ Geri döndügün icin ne kadar cok sevindim anlatamam. Hep ümit ettim birgün tekrar yazarsin diye, blogunu hic unutmadim.
    Hosgeldin demek gerekirdi ama ben seni gec kesfettigim icin kendim hosgeldim. :-))
    Umarim bir daha yazmayi birakmasin, yazilarini cok özledim. Sensiz olmuyor. :-)
    Basarilar dilerim canim.♥♥♥ HAYAT.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkür ederim, cok sevindim :D Bende cok mutluyum, blog yazmak bana iyi geliyor bunu anladim :) Sende hosgeldin tabiiki :)

      Sil
  6. Fazlalıklardan kurtulmak için böyle genel bir temizliğe öncelikle psikolojik olarak hazırlanmak gerekiyor ;)
    Ve sonunda her şeyin daha düzenli olduğunu görmek çok tatmin edici ... :)
    Eline sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen dedigin gibi, psikolojik olarak rahatliyorda insan sonrasinda, ne kadar sevmedigin seyler olursa evde okadar huzursuz oluyor aslinda insan icten ice :)

      Sil
  7. Benim de derhal böyle bir ayıklama yapmam lazım :) Bir an ana resimde o güzel mac farları görünce onlar gidiyor sandım şoka girdim.. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlarin arasindanda kullanmadiklarim var maalesef,daha sik kullanmaya calisacagim tüm makyaj ürünlerimi sirayla, genelde elim hep ayni seylere gidiyor cünki :)

      Sil
  8. Mən bu blogda özümü az qala oğlan hiss edirəm :D makyaj vururam amma bu qədər bilgili deyiləm. :D ona görə də yorum da yaza bilmirəm çox vaxt :D ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha cok komik ilk cümlen bayildim :D Isin icine girdikce bilgileniyorsun, ama en iyisi hic baslama sonu olmuyor makyajdi falan :D

      Sil
  9. E şimdi yapmasaydım da sen aklıma sokmuştun ^.^ ben de 2 parfüm bitirdim

    YanıtlaSil
  10. Benefit Coralista muhteşem bir renk bence de :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...