1 Nisan 2015 Çarşamba

Bitenler ve Gidenler!


Yves Rocher Repair Bodycream
Iyi bir krem di kesinlikle, özellikle kisin bacaklarimin alt kismi kuruluktan cok kasininca severek kullandim.
Kokusuda hostu, 
ama öyle tekrar alacagim kadar aklimda kalan bir ürün olmadi.

Yves Rocher Parfüm "Quelques Note d´Amour"
Acikcasi son iki aydir nerdeyse sadece bu parfümü kullandim ve artik kokudan bIktIgim iin dibinde kalani oda spreyi olarak kullandim
günlük kullanim icin olabilir ama benim tekrar almiyacagim bir parfüm.

Miracle Nails Tirnak Sertlestirici
Düzenli aldigim ürünlerden,
eczaneden tekrar aldim bile.

Rexona Maximum Protection
Gelmis gecmis en iyi deodorantlardan
defalarca aldim ve daha iyi birsey bulana kadar almaya devam edecegim.

Catrice Allik "Sunrose Avenue"
Bu alligi elimden cikartip cikartmamak konusunda iki haftadir düsündüm
renk olarak tuhaf durmuyordu ama bir türlü kendimde sevemedim
sanki cildimde cok sönük kaldi
ayrica bunu en azindan bitireyim diye sirf bunu kullandigimi fark ettim
ve begendigim alliklarda bos bos duruyordu
buda sacma oldugu icin bunu elimden cikartmaya karar verdim.

P2 Professional Tirnak Törpüsü
Tekrar aldim bile,
gayet güzel, cabuk kirilan tirnaklar icin olan bir törpü.

Parfüm Testerler
Bunlarin hepsi dolu henüz
ama yinede post a koymak istedim
cünki aslinda daha coktu ama kullandikca fotograflamadan atiyorum unutup
aralarindan henüz orjinal boyunu alacak kadar begendigim bir parfüm cikmadi.


Marc Jacobs "Dot" Mini Tester
Parfümü kullandigimda en cok burnuma gelen koku
"Kavun" kokusu,
bende maalesef kavunu hic sevmem.

Douglas Home Spa "Indian Mango & Gotu Kola"
Kokusu cok güzeldi!
Yinede tekrar almiyacagimin sebebleri;
sivi vücud kremlerini ve losyonlarini kullamayi hic sevmiyorum,
bodybutterleri tercih ediyorum
ve ürün acayip cabuk bitiyor, 
sanirim cilt cok cabuk büyük bir miktarini emdigi icin
üc kullanimda bu büyük boy tester bitti nerdeyse.


 :)


12 yorum:

  1. Yok cidden yok, benim bir yilda bitiremedigimi bir ayda bitiriyorsun inanilir gibi degil. Cidden sana bu konuda cok imreniyorum, kisa sürede cok ürün bitirmenin sirrini paylas benimle kurtulmak istedigim ürünler yok olsun artik. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha :D Merak ettim simdi, hangi ürünlerin bitmiyorki? Bende makyaj malzemesi cok zor bitiyor, ama krem konusunda haklisin, esim ve ailem hep bana " bir gün zengin olursak bir küvete krem doldurup seni icine yatiracagiz" diyorlar ;)

      Sil
  2. Catrice allığın rengi çok hoşmuş bence.Tam sonbahar rengi !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet rengi güzel, bende yillik favori videolarinda görüp almistim zaten :)

      Sil
  3. Şu an kendimi kötü hissettim :D Hiç kız gibi değilim sanırım ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir suru sey bitirmissin ben yillardir ayni parfumu tercih ediyorum yeni koku denemem. Ne bilim bir suru urunun var drniyorsun ben bir temizlesin nemlendirsin tamam hani. Hic kizsal degil :(

      Sil
    2. Senin signature kokun var demek, ne güzel :D Zaman zaman degisiyor, bazen cok sey denemek istiyorum, bazen hic birsey degistirmek istemiyorum. Ama genelde etrafima bakarak haklisin daha cok dikkat ediyorum, örnegin erinmiyorum bazi tanidiklarim gibi dus dan sonra kremlenmeye, erken kalkip makyaj yapmaya vs ama bu tercih meselesi, cok dogal kizlar da var ve cok da güzeller masallah :)
      Ve yeni seyler denemeyi cok seviyorum, pek degistirmedigim seyler sadece cilt ürünlerim, cünki cildimle basim cabuk derde giriyor maalesef, mümkün oldukca sadik olmam gerekiyor ;)

      Sil
  4. Sanirim onumuzdeki bitenler yazim dolu olacak. Aylardir bir sey bitiremiyordum hepsi bitmek icin birbirini bekliyormus :)

    YanıtlaSil
  5. Dot tester boy mu? Ya ben gelip oraya yerleşeceğim! :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...