24 Nisan 2015 Cuma

Bitenler - Gidenler!


Avene Thermalsuyu
Senelerdir cok sIk kullandigim bir ürün, ama son lazer tedavimde nerdeyse hic kullanmadim, sadece ilk gün cildimin cok yandiginda. Ve son lazer tedavim su ana kadar en basarilisi oldu, bunuda doktorumun verdigi kortizon kremine ve avene mineral günes kremine bagliyorum, bu yüzden simdilik tekrar almiyacagim bir ürün veya kücük boyunu alirim sirf serinlemek icin yazin.

Avene Gentle Toner
Avene cok sevdigim bir marka, senelerdir kullaniyorum ve bu ürünüde defalarca aldim. Ama lazer tedavimden üc hafta sonra bunu ilk kullandigimin hemen ertesi günü lekelerin geri geldigini gördüm, cok hafifce, ama bende panik cikmasina yettide artti bile.
Belki bunun icindeki bir maddeye cildim reaksiyon gösteriyor, bilemiyorum. Son lazer tedavimden sonra lekeler cok cabuk geri gelmisti ve bu ürünü cok kullanmistim o zamanlardada. Dibinde biraz vardi hala ve döktüm. Bu yüzden: emin olmadigim halde yinede almiyacagim bir ürün oldu benim icin.

Garancia Pschitt Magique
Cok sevdigim bir köpüklü peeling ve daha öncede bitirmis oldugum bir ürün. Yinede tekrar almayi düsünmüyorum simdilik, almanyada zaten satilmiyor, fransadan siparis vermem gerekiyor ve artik daha pratik olsun istiyorum hayatim her konuda. Cildimde bir aydinlik veriyordu, ama zaten makyaj yapiyorum ve highlighterde aydinlik veriyor, peeling lerede cildimin pek ihtiyaci oldugunu sanmiyorum artik, sanki cildimi rahat birakinca daha iyi gözüküyorum. Belki ilerde bir gün yine alabilirim, gayet hos bir ürün.

Avene SPF 50 Kompakt Fondöten
Gelmis gecmis denedigime en cok pisman oldugum ürün!!!
Cildimi nekadar kötü etti anlatamammm :(
En kötü akne zamanlarimda bile böyle aciyan ve cildimin her yerinde cikan ve sac kenarlarimda bile cikan sivilceler olmadi, dört gün kullandim ve üc haftadir sabahlari dakikalarca sirf sivilceleri kapatmakla ugrasiyorum, ama kocaman,kirmizi ve sis gibiler, kapanmiyorlarda! Su an cildim biraz sakinlesti, ama eski güzel cildim nerdeeee bu halim nerde :( 
Sivilceler gecse bile lekeler kaldi. Tam pigment lekelerinden lazerle kurtulmustum, simdide sivilce lekelerini kapatiyorum her sabah! :( Cöpe attim ve bundan sonra hep ayni fondötenleri kullanacagima yemin ettim resmen, artik Avene Couvrance Fluid Fondöten+ Clinique Even Better+ Vichy Dermablend üclüsünden sasmiyacagim!

Chanel "Monte Carlo" Ruj
Taaa kis´in 2012 de aldigim, basta cok sevdigim bir üründü, hafif kirmizilik ve glossy bitis. Maaleef kaliciligi nerdeyse hic yok, son üc haftadir bitirmek icin sadece bu ruju kullandim ve kokusuna daha fazla dayanamayip attim artik. Gül kokusu var, bende gül kokusunu sevmeyenlerdenim maalesef. Chanel den simdiye kadar aldigim hic bir üründen uzun vadede memnun kalmadim. Hala dibinde vardi ama ikibucuk sene olmus alali, bozulmadiysada benim icin yapacagini yapmis, oldukca pahali bir üründü ama iyi kullanmisda oldum sonucta, artik gidebilir.

Benefit Gimme Brow
Bu ürünün bittigine üzüldüm, gecen sene sonbaharda almistim, 6 ay dayandi, bana cok cabuk bitmis gibi geldi, sonucta her makyajimda kullanmadim, cogu zamanda Mac "Omega" veya "Espresso" farlarini kullandim ve onlari aldiktan sonra bitirmek en az üc-dört sene sürüyor bende. 
Fiyatina ve kisa ömrüne bakarak nekadar begensemde tekrar alacagimi sanmiyorum. 

Benefit Porefessional
Bu ürün ciltdeki gözenekleri cidden cok güzel yok ediyor. Sürdügün anda farki görüyorsun, mucize gibi. Maalesef kalici degil, makyaj yaptiktan dört saat sonra aynaya baktigimda sanki hic kullanmamis gibi oluyorum. Yinede önemli bir gün, fotograflar, bir randevu icin vs kullanmak mantikli. Baz olarak her gün kullandigimda bende cok fazla kücük sivilceler yapiyor, cok dramatik bir sekilde degil, ama yinede rahatsiz edici. 
Ayrica makyajimi daha uzun dayanikli yapmiyor, yani baz olarakkalicilik konusunda iyi bir ürün degil bence. Gözenekler icin süper, kisa vadede. Cok da uzun ömürlü, bu ürünü 2012 de almistim ve tek özel günlerde kullandim, az bir miktarda yetiyor zaten. Artik ikibucuk sene gectigi icin dibinde biraz kaldigi halde attim, zaten cildim problemli bu aralar birde zamani gecmis kremsi bir ürün sürmeye devam etmek istemedim.
Tekrar alirim sanirim ama simdilik degil, baska bir baz deniyorum bu aralar.

Dove Go Fresh Deodorant
Aluminyumlu deolar kötü dedikleri icin aldigim bir ürün, kokusu cok güzel ama performans hic iyi degil. Kol altlarinda aluminyum olmayinca terleme oluyor bende, nefret ettim. Tekrar Dove Invisible ve Rexona Maximum Protection e geri döndüm. Zaten bu aralar aluminyumsuz ürünlerde sagliga cok zararli diyorlar, sirf para kazanmak icinmi böyle panik yaptilar diye aklima gelmiyor degil, millet iyi bir aluminyumsuz deodorant bulmak icin en az 6-7 tane ürün alip denedi, bende bir kac tane denemistim (memnun kalmadim hic). Artik cogunluk ne yapiyorsa ben tersini yapacagim diyecegim, ama yine kuzu gibi sürünün pesinde giderim kesin ;)

8 yorum:

  1. Senin biteni gideni görünce kendimi hakikaten bakımsız hissediyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha :D Bana kalsa dahada ugrasmak isterdim böyle seylerle, hic calismam gerekmeseydi spa lardan vs hic cikmazdim galiba ;D

      Sil
  2. Benefit baz ile ilgili bende aynı şeyleri düşünüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir tek ben degilim yani, sevindim :D

      Sil
  3. Merhabalar, bir sorum olucak.
    Polen alerjim var ve malesef bu yıl cildimde tepki verdi.Yanma,kızarma, kaşıntı,iğnelenme,kabarma var cildimde. :(
    İşin kötüsü şimdiye kadar memnun kalarak kullandığım bütün kremler iyi gelmiyor .
    Bana önerebileceğiniz içerisinde çiçek özü vs.olmayan bir krem varmı?
    Bende Almanyada yaşıyorum.
    Teşekkür ederim ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en iyisi eczaneden dermokozmetik ürünleri almak, LRP, Avene ve Vichy genelde, ben Avene in cok hassas ciltler icin olan kremini sevmistim, tavsiye ederim. "Avene Creme für überempfindliche Haut" almancasi, "reichhaltig" kuru cildin varsa ve "leicht" yagli cildin varsa :)

      Sil
  4. Teşekkür ederim.
    LRP dan iki ürün denedim fakat yine yanma oldu :(
    Avene denemeyi bende düşündüm en kısa zamanda almalıyım.
    Bu arada benimde size bir tavsiyem olucak.Bende tam yeter artık aluminyumsuz deodorantların hic biri bi işe yaramıyor dediğim anda, CD nin wasserlilie olanını denedim ve sonuç süper ;)
    Tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
  5. Bütün Yağlı ciltler benefit porefessional için aynısını düşünüyor sanırım :/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...