10 Nisan 2015 Cuma

Avene SPF 50 Compact Fondöten Cildimde Felaket Sivilce Yapti!


Daha bir kac gün önce post unu yazmistim tik tik ve cildimde cok güzel durdugundan cok begenmistim bu ürünü, bir tek rengi tutmamisti ten rengime göre. 4 gün boyunca her gün kullandim, sürerken bogazimada sürdüm rengini esitlemek icin ve dün yillardir yasamadigim sekilde sivilceler cikti tüm yüzümde, burnumda, bogazimda ve felaket aciyorlar! Fotograflarda hatta oldugundan daha iyi gözüküyorlar su an, cünki fotograflari dün cekmistim ve bugün daha büyükler :(


Google den aradim bu ürün hakkinda yorumlar ve maalesef hic yok sanki kimse denememis, bir tek cilt uzmani Paula Begoun un sayfasinin ürünler hakkinda tavsiyelerinin arasinda bunu okudum bu ürün hakkinda:
  • "Formula is too heavy/waxy for blemish-prone skin."
Tüm yazisini okumak icin tik tik. Yani sivilcelere yatkin ciltler icin cok fazla agir bir fondötenmis :(


Birde zaten tek dört kez, belki arada birde tazelemek icin kullandigim ürünün dibini gördüm. 
Öyle her gün kullansam demek iki-üc hafta icinde bitecek.
Cildim nekadar güzeldi, pazartesi tekrar is basliyacak ve benim bogazim dahil, burnumda üc tane kocaman ve tüm yüzümde sivilceler, cildiracagim :(

Artik uzun süre boyunca yeni cilt ürünler denemiyecegime karar verdim, bugün gecen ismarladigim Shiseido nun compact fondöteni geldi ama baktim onunki daha pudramsi. 
Baskada hicbirsey deniyecek zevk kalmadi bende zaten, bir an önce cildim düzelsin istiyorum sadece.

Birde kararlarimin arasina bundan sonra özellikle cilt ürünlerini en az bir ay boyunca düzenli kullanmadiktan sonra post olarak yazmiyacagim, sonradan neler cikabiliyor maalesef :(



20 yorum:

  1. Geçmiş olsun çok üzüldüm benim çok ucuz olan ve kuru yüzümde pudramsı durmayan,aydınlık veren golden rose compact fondötenim bile hiç sivilce yapmıyor...üstelik rengi koyu değil tam beyaz tene göre...denemek istemediğinize eminim ama gerçekten başarılı ve keşfedilmemeiş bir ürün bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Golden Rose markasi almanyada satilmiyorki, testerlerine bakardim,sagol tavsiyen icin :)

      Sil
  2. Sivilce yapan tüm ürünler ölsün :D

    YanıtlaSil
  3. Gecmis olsun avenee shiseido ve la roche posay markalarida bende ozellikle goz ve goze yakin burun kenarlarinda yag bezelerine benzer kirmizi sivilceler yapmisti, bende bircogumuz gibi blog vloggerlere kanip reklam kampanyalarinin kazazedeleri olarak bir cok marka ve urun denedim ve anladimki dogru bildiginden sasmayacaksin, beyaz hassas ve dis etkenlere meyilli bir cilt yapim oldugundan yillardir degismezlerim roc markasinin bakim ve gunes urunleridir, makyajda ise eczane markasi olan almay dir ozellikle cc cream ve fondetenleri buyuk markalari ezer gecer ne mac ne clinique nede esteelauder boy olcusebilir. Reklamsiz kendi halinde bir markadir fiyat olarakta cokta uygundur. Birde almayi deneyin merak efiyorum nasil bulacaksiniz roc u zaten biliyor duymussunuzdur sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. roc markasini hic denemedim, almanyada pek yaygin degil sanki hic bloglarlarda okumadim dedigin gibi reklami pek yapilmiyor sanirim, tester ler varsa alip denerim normalde ama su an cildim okadar kötüki yeni seyler denemeye hic cesaretim yok maalesef :(

      Sil
  4. Salam. Keçmiş olsun :)) desənə lise zamanlarına geri dönmüş kimi olub üzünüz :D bu yaşımda məndə arada yenə sızaq olur (yaşım 22) yazdığınız kimi dəri ilə bağlıymış daha çox. Mən də görsəm almaram bundan ;) evdə alimi gün içində bir neçə dəfə üzümə vursam , üzümə dayayıb tv izləsəm sonda sızaq/sivilcə çıxır dərim məndəm həssasdır, səni əla anlayıram, amma boyundan sivilcə çıxarıbsa fəlakət ürünmüş :/ İnşaAllah tezliklə əvvəlki gözəl dərinə/cildinə qovuşarsan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha aynen, uzun zamandir sivilce cilt nasil oluyordu bilmiyordum ve simdi yine geldiler felaket durumdayim :D

      Sil
  5. Blogunuzun takipcisiyim :) Sizi de kendi bloguma beklerim katılımınız beni çok sevindirir. http://nurundelidolublogu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Yaa geçmiş olsun:( Bunu ben de alacaktım ama içeriğini görünce akne yapar diye vazgeçmiştim iyiki caymışım. Spectraban'dan çok memnun kaldım ben. Bir de Heliocare baya methediliyor onu alıcam. Aklında olsun;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keske bende senin kadar akilli olsaydim, hangi iceriginden süphelenmistin? Bende ona dikkat edeyim bundan sonra.

      Sil
    2. Yok canım estağfurullah, çoğu kişinin aklına içeriği gelmiyor ki. Yapıları kalın olan ürünlere dikkat etmek lazım. Benim dikkatimi çeken komedon-akne yapabilen içerikler : Dimethicone, Squalane, Talc, Beeswax/Cera alba (bundan özellikle uzak dur)

      Sil
    3. cok sagol, bunlara dikkat edecegim mutlaka :) Hala cildim düzelmedi :( Biraz söndü ama yinede beni deli ediyorlar ve kapatmak bir dert :(

      Sil
  7. Geçmiş olsun canım, düzeldi mi cildin biraz? Ben compact fondötenleri daha ağır buluyorum, belki önyargı ama akneye müsait benim de cildim korkuyorum compact fondötenlerden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nerdeeee, dahada kötü oldu, yillardir böyle bir felaket cildim olmamisti :( her yerim sisti resmen, sastim kaldim, biraz diniyor gibi ama hala tüm yüzüm berbat :(

      Sil
  8. bende avene fondoten araştırdım tam almayı düşünüyordum bu yorumları gömmem iyi oldu benim cildimde aşırı hassas bioderma compact pudra pahalı geldi bide bunu deneyim dedim vaz geçtim şuan :)) aşırı hassas ciltler için bioderma ürünleri diyorum başkada demiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bioderma compact pudra nasıl peki?

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...