7 Nisan 2015 Salı

"Avene Compact Fondöten" SPF 50 "Sable"



Iyi haber öncelikle: Lazer tedavim cok ise yaradi, gecenki sefer gibi kizarmadi, cok iyi gözüküyor, su an dua edip duruyorum insallah böyle kalir en az kis´a kadar diye, cok memnunum sonuctan ve sanirim doktorumun verdigi kortizon kremi ve Avene in mineralli günes kremine cok sey borcluyum.
Bu sefer 10 gün kadar uzun da sürmedi, bir haftada cildim iyilesti, bugün compact fondötenle makyaj yapip disari ciktim ve bilmeyen lazer yaptirdigimi hic anlamaz. Hala hafif kizarik ve lazer olan yerlerde beyazlik söz konusu,ama bunu daha öncede yasadigim icin bir kac gün sonrasinda gececegini biliyorum.

Cildim cok hassas oldugu icin parfümlü ürünler, fondöten veya kremler olsun, kullanmiyacagim önümüzdeki haftalarda mümkün oldukca. Fotografda göz alti kapatici bile kullanmadim, tüm yüzüme süngerle sadece bu fondöteni uyguladim, lazer olan yerlere tekrardan parmagimla hafif pit-pit bastirarak tekrardan sürdüm iyice günesten korunsun diye. 
Ilk kez hayatimda bir compact fondöten kullaniyorum ve bukadar begenecegim hic aklimin ucundan gecmezdi. Sirf lazer sonrasi icin bir doktor tavsiyesi üzerine aldigim bir ürün. Aynasi olmasida cok hosuma gidiyor, cantama attim cikarken ve cok kullanisli.
Inanilmaz güzel duruyor, zamanla daha cok cildin rengine uyum sagliyor, ciltde cok dogal bir parilti var ama yine pudramsi oldugu icin terlemis gibi gözükmüyor. Maalesef benim ten rengim icin yinede cok koyu geldi, bu fondötenin sadece "Sand/Sable" (bendeki) rengi var birde daha esmerler icin "Golden/Doré". 
Sable bence Mac de en az NC25-30 olanlar icin uygun. Aslinda Avene´i de anliyorum, sonucta insanlar SPF 50 günes korumasi olan bir ürünü yazin kullaniyorlar genelde ve yazin haliyle daha bronz oluyorlar, bende yazin bronzlastigimda NC25 oluyorum genelde, yani yaz icin ideal bir fondöten benim icinde. Ama su an NC15-20 arasi gibiyim, bu fotografda renk farkini anlamaniz icin elimle fotograf cektim, cok belli oluyor böylelikle:



Bu ürünü bukadar begenince ilk isim ten rengime uygun SPF yüksek bir compact fondöten aramak oldu, SPF50 olmasada SPF30 olan Shiseido nun bir fondötenini ismarladim simdi, umarim iyidir. Is yerinde ten rengimin baska- el kol rengimin baska olmasini istemiyorum acikcasi.

Sizin en cok sevdiginiz yüksek SPF li fondöten hangisi?

EDIT: Bu ürün maalesef bende cok sivilce yapti! 
Burdan okuyabilirsiniz tik tik !


14 yorum:

  1. Geçmiş olsun, fotorafta cilt çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  2. gercekten cıldınde cok guzel duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sasirdim hic bukadar beklemiyordum, cok sagol :)

      Sil
  3. Cildin inanılmaz güzel... Senin her halini beğeniyorum ben, hani senin dert ettiğin o kırmızılık bile inan -dışardan bakan biri olarak söylüyorum- abes değil. Ben de seneye lazer araştırayım. Gerçi benim cildimden önce ciddi bir varis tedavisi olmam gerek, çünkü yüzümdekilerden çok bacaklarımdakiler rahatsız ediyor şu an. Çok da korkuyorum ama napalım. Hem görüntü hem sağlık açısından şart. Ama bu lazer olayı da iyi. Benim gözaltlarım mosmor olduğu için belki ona da bir lazer tedavisi şekli vardır. Bu arada Maaşallah demeyi unutmayalım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumun icin cooooook tesekkür ederim! Lazer en son cözümdü benim icin, öncesinde herseyi denedim, meyve asid peeling ve microdermabrasion dahil, kullandigim receteli ve recetesiz cilt bakim ürünlerden hic bahsetmek istemiyorum bile ;) En etkilisi, ama iste herzaman bir risk var herseyde oldugu gibi. Benim bacaklarimda varis olmadan önceki bir asama varmis -türkcesini bilmiyorum- bu cildimede lazer yapan doktoruma gösterdigimde bunlari böyle birakirsan varis olur lazer yapalim demisti, hatta cildim icin gittigimde ilk önce bacaklarimi yapmisti ozamanlar, iki kere yaptirmistim bir sene arayla ve birdaha cikmadilar. Acimadi, hafif yandi lazerde normalde oldugu gibi, ama cildimdeki gibi kabuk baglamadi vs, sadece sonrasinda cok dar ve cok pahali eczaneden aldigim corap giymem gerekiyordu bir kac hafta, bu yüzden bu tedaviyi sadece kislari yapiyorum dedi, o corap inanilmaz sicak tutuyor tüm bacaklari kapladigi icin.
      Göz alti morluklarin lazer degilde böyle renk acici ürünler oluyor yada igneyle ilac gibi birsey sIkIyorlarmis dergide okumustum.
      Cok tesekkür ederim tekrardan :)

      Sil
  4. Cok güzel duruyor cidden, begendim!

    YanıtlaSil
  5. Çok doğal bitişiliymiş, hiç kızarık falan da belli olmuyo üstelik. Shiseido'yu bikaç yerde okumuştum da çoğunluk memnun kalmıştı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende kullandim simdi bir kac gün gayet güzel, sadece en acik rengi bana yinede bronz gibi oldu :)

      Sil
  6. Elinle,yüzündeki ten rengi farklı ama genelde eller yüze göre daha açık kalıyor.Bence yüzünde çok doğal durmuş.Ben çok beğendim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende cok begenmistim ama maalesef felaket sivilce yapti :(

      Sil
  7. Böyle compact ürünleri nedense sevemiyorum ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevme cidden, bende cok sivilce yapti, keske hic kullanmasaydim :(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...