27 Nisan 2015 Pazartesi

Review - Clinique Take the Day off Cleansing Balm


Iki ay önce blog ve youtube dünyasinda cok övülen Clinique Take the Day off Cleansing Balm i almistim.
Bastan fikrimi söylemeyi sevdigim icin: Maalesef begenmedim.

Özellikle makyaj cikartmak icin hic hosuma gitmedi. Sabahlari kullanmak icin olabilir, ama daha basit bir üründe olur zaten bunun icin.
Aslinda hem göz makyajini hemde cilt makyajini cikartmak icin cok pratik olur düsüncesiyle almistim. Youtube videolarinda gördügüm gibi ve ürün ambalajindada yazdigi gibi kullandim: Biraz ürün aliyorsun, yagli krem yapisinda oluyor ve yüze sürüldügünde yag gibi eriyor. 
Makyajli cildin üzerine masaj yapiliyor. Gözlerdede ayni sekilde. Sonra yikiyorsun. 

Sadece ellerimle yaptigim zaman makyajimi cikartmak cok zor oluyor, en iyi sekilde kücük bir havluyu islatip onla temizlemek. Kücük bir havlu kullanmadigimda iki seferde yüzüme sürmüs olsam ve suyla yikamis bile olsam hala havluyla kurulandigimda fondöten izi cikiyordu, yani cilt iyi temizlenmemis. 
Sivilce veya tahris hic yasamadim bu üründen dolayi, hassas ciltler icin bu yönden iyi. 
Ama gözlerimi yakiyor! Ve yagli olmasindan dolayida bulantili görüyorum göz makyajimi cikarttigimda.

Kesinlikle tekrar almiyacagim bir ürün oldu. Acikcasi bazen sirf buna sinir oldugumdan sadece Dove sabunu kullaniyorum ve cok daha iyi sonuc aliyorum, tabiiki ama göz makyajimi ayriyetten Bioderma misel suyuyla cikartmam gerekiyor. Sanirim bu ürünü bir an önce bitirip sonra sadece Bioderma H2O suyu ve Dove sabunuyla devam edecegim. 


Siz kullandinizmi bu ürünü? En sevdiginiz göz ve cilt makyaj temizleyicisi hangisi?




25 Nisan 2015 Cumartesi

Nars "Brigitte" Audacious Ruj & Creamy Concealer "Vanilla"!


Nars siparisimden cok memnun kaldim!

Ilk sürdügümde ruj bana Urban Decay´in Revolution rujlarini hatirlatti, kremsi, kolay sürülüyor ama yinede ayna gerekli cünki kati bir yapisi var ve renginide cok begendim, seftalimsi, gündelik kullanilabilecek bir renk. 
Bence esmerlere de güzel olabilecek bir renk. Ben bu ruj u killercolours da tik tik ilk kez görmüstüm ve kendisinde görüp aldigim her üründen simdiye kadar memnun kaldim, ikimizin ten rengi acik oldugu icin sanirim.
Ruj da beni sasirtan en ilginc olay: Sabah sürdüm, ciktim, kahvalti yaptim, su ictim, bir kac saat sonra herzamanki gibi aynaya bakip rujumu tazelemek istedigimde sastim kaldim: Aynada hala rujumun gayet güzel durdugunu gördüm! 
Artik sadece böyle uzunca dayanan rujlari almak istiyorum, calisan bayanlar icin süper birsey :) 
Ruj renklerinden birde cok "Nathalie" rengini merak ediyorum, belki birde "Raquel". 
Fiyatlari almis basini gitmis, ama indirimde alinabilir ve sonucta rujlar seneler boyunca dayaniyor bende. 
Keske almanyada satilsaydi ve testerleri deneme firsatim olsaydi, tenime yakisip yakismiyacagini bilmeden yurtdisindan pahali ürünler siparis etmek istemiyorum acikcasi.


Nars Creamy Concealer "Vanilla" kapaticisinida cok begendim, göz altlarimda birikim yapar diye korkuyordum ama gayet güzel duruyor, kapaticiligida cok iyi. 
Iyikide Vanilla almisim, ilk önce Custard rengini ismarlamak istemistim, Vanilla benim gibi NC15-20 olanlar icin gayet iyi.
Benefit "Fake up" Kapaticisi benim göz altlarinda daha dogal duruyor daha nemli oldugu icin, ama maalesef cok cabuk bitiyor ve gün boyu tazelemekde gerekiyor.

Sizin Nars dan en begendiginiz ürün hangisi?


24 Nisan 2015 Cuma

Bitenler - Gidenler!


Avene Thermalsuyu
Senelerdir cok sIk kullandigim bir ürün, ama son lazer tedavimde nerdeyse hic kullanmadim, sadece ilk gün cildimin cok yandiginda. Ve son lazer tedavim su ana kadar en basarilisi oldu, bunuda doktorumun verdigi kortizon kremine ve avene mineral günes kremine bagliyorum, bu yüzden simdilik tekrar almiyacagim bir ürün veya kücük boyunu alirim sirf serinlemek icin yazin.

Avene Gentle Toner
Avene cok sevdigim bir marka, senelerdir kullaniyorum ve bu ürünüde defalarca aldim. Ama lazer tedavimden üc hafta sonra bunu ilk kullandigimin hemen ertesi günü lekelerin geri geldigini gördüm, cok hafifce, ama bende panik cikmasina yettide artti bile.
Belki bunun icindeki bir maddeye cildim reaksiyon gösteriyor, bilemiyorum. Son lazer tedavimden sonra lekeler cok cabuk geri gelmisti ve bu ürünü cok kullanmistim o zamanlardada. Dibinde biraz vardi hala ve döktüm. Bu yüzden: emin olmadigim halde yinede almiyacagim bir ürün oldu benim icin.

Garancia Pschitt Magique
Cok sevdigim bir köpüklü peeling ve daha öncede bitirmis oldugum bir ürün. Yinede tekrar almayi düsünmüyorum simdilik, almanyada zaten satilmiyor, fransadan siparis vermem gerekiyor ve artik daha pratik olsun istiyorum hayatim her konuda. Cildimde bir aydinlik veriyordu, ama zaten makyaj yapiyorum ve highlighterde aydinlik veriyor, peeling lerede cildimin pek ihtiyaci oldugunu sanmiyorum artik, sanki cildimi rahat birakinca daha iyi gözüküyorum. Belki ilerde bir gün yine alabilirim, gayet hos bir ürün.

Avene SPF 50 Kompakt Fondöten
Gelmis gecmis denedigime en cok pisman oldugum ürün!!!
Cildimi nekadar kötü etti anlatamammm :(
En kötü akne zamanlarimda bile böyle aciyan ve cildimin her yerinde cikan ve sac kenarlarimda bile cikan sivilceler olmadi, dört gün kullandim ve üc haftadir sabahlari dakikalarca sirf sivilceleri kapatmakla ugrasiyorum, ama kocaman,kirmizi ve sis gibiler, kapanmiyorlarda! Su an cildim biraz sakinlesti, ama eski güzel cildim nerdeeee bu halim nerde :( 
Sivilceler gecse bile lekeler kaldi. Tam pigment lekelerinden lazerle kurtulmustum, simdide sivilce lekelerini kapatiyorum her sabah! :( Cöpe attim ve bundan sonra hep ayni fondötenleri kullanacagima yemin ettim resmen, artik Avene Couvrance Fluid Fondöten+ Clinique Even Better+ Vichy Dermablend üclüsünden sasmiyacagim!

Chanel "Monte Carlo" Ruj
Taaa kis´in 2012 de aldigim, basta cok sevdigim bir üründü, hafif kirmizilik ve glossy bitis. Maaleef kaliciligi nerdeyse hic yok, son üc haftadir bitirmek icin sadece bu ruju kullandim ve kokusuna daha fazla dayanamayip attim artik. Gül kokusu var, bende gül kokusunu sevmeyenlerdenim maalesef. Chanel den simdiye kadar aldigim hic bir üründen uzun vadede memnun kalmadim. Hala dibinde vardi ama ikibucuk sene olmus alali, bozulmadiysada benim icin yapacagini yapmis, oldukca pahali bir üründü ama iyi kullanmisda oldum sonucta, artik gidebilir.

Benefit Gimme Brow
Bu ürünün bittigine üzüldüm, gecen sene sonbaharda almistim, 6 ay dayandi, bana cok cabuk bitmis gibi geldi, sonucta her makyajimda kullanmadim, cogu zamanda Mac "Omega" veya "Espresso" farlarini kullandim ve onlari aldiktan sonra bitirmek en az üc-dört sene sürüyor bende. 
Fiyatina ve kisa ömrüne bakarak nekadar begensemde tekrar alacagimi sanmiyorum. 

Benefit Porefessional
Bu ürün ciltdeki gözenekleri cidden cok güzel yok ediyor. Sürdügün anda farki görüyorsun, mucize gibi. Maalesef kalici degil, makyaj yaptiktan dört saat sonra aynaya baktigimda sanki hic kullanmamis gibi oluyorum. Yinede önemli bir gün, fotograflar, bir randevu icin vs kullanmak mantikli. Baz olarak her gün kullandigimda bende cok fazla kücük sivilceler yapiyor, cok dramatik bir sekilde degil, ama yinede rahatsiz edici. 
Ayrica makyajimi daha uzun dayanikli yapmiyor, yani baz olarakkalicilik konusunda iyi bir ürün degil bence. Gözenekler icin süper, kisa vadede. Cok da uzun ömürlü, bu ürünü 2012 de almistim ve tek özel günlerde kullandim, az bir miktarda yetiyor zaten. Artik ikibucuk sene gectigi icin dibinde biraz kaldigi halde attim, zaten cildim problemli bu aralar birde zamani gecmis kremsi bir ürün sürmeye devam etmek istemedim.
Tekrar alirim sanirim ama simdilik degil, baska bir baz deniyorum bu aralar.

Dove Go Fresh Deodorant
Aluminyumlu deolar kötü dedikleri icin aldigim bir ürün, kokusu cok güzel ama performans hic iyi degil. Kol altlarinda aluminyum olmayinca terleme oluyor bende, nefret ettim. Tekrar Dove Invisible ve Rexona Maximum Protection e geri döndüm. Zaten bu aralar aluminyumsuz ürünlerde sagliga cok zararli diyorlar, sirf para kazanmak icinmi böyle panik yaptilar diye aklima gelmiyor degil, millet iyi bir aluminyumsuz deodorant bulmak icin en az 6-7 tane ürün alip denedi, bende bir kac tane denemistim (memnun kalmadim hic). Artik cogunluk ne yapiyorsa ben tersini yapacagim diyecegim, ama yine kuzu gibi sürünün pesinde giderim kesin ;)

18 Nisan 2015 Cumartesi

Shiseido Compact Foundation SPF 30


Bendeki "Light Ivory" rengi ve bu ürün - hic begenmedigim ve bende felaket sivilce yapan Avene Compact SPF50 compact fondöten gibi degil kesinlikle, Shiseido ürünü kati pudra gibi.
Cantamda tasiyip gün boyunca lazer olan yerlere yanindaki süngerle bastiriyorum günesden korusun diye. 
Maalesef en acik rengide benim cildim icin bir tik koyu, ama idare ediyorum artik, cünki baska bukadar günes korumasi olan ürünüm yok gün boyunca makyajin üzerine kullanabilecegim, yazin umarim daha iyi olur. Lazer olan yerleri özellikle günesli havada her iki saatde SPF 30 veya 50 olan bir ürünle korumam gerekiyor.



Tüm cildime kullanmiyorum simdilik, cünki cildim cooooook kötü sivilceli, son yillarda bukadar kötü gözükmemistim :( 
Su an sadece Vichy Dermablend Fondöten kullaniyorum, o sivilceleri güzel kapatiyor ve lazerli yerlere bu Shiseido "pudra" sini bastiriyorum ve her iki saatde tazelemeye calisiyorum. 
Özellikle son günlerde almanyada havalar cok güzeldi ve günese karsi dikkatli olmam gerekiyor.
Avene Compact Fondöteni cöpe attim ve nekadar pismanim alip kullandigima anlatamam. 
Hangi icerigi bukadar sivilce yaptiysa artik, ben titanium oxid den süpheleniyorum, cünki bazi internet sayfalarinda bu iceriginin bazi insanlarda sivilce yaptigini okudum, ama bilemiyorum tabii :(


16 Nisan 2015 Perşembe

Yves Rocher Mini Alisveris!


Esim Yves Rocher magazasinda bu parfümü cok begenmisti, 
bende online siparis vermeyi tercih ettim,
cünki bu sekilde herzaman yaninda hediyelerde oluyor.
Kokusu tam bahar/yaz a göre, fresh bir koku, 
greyfurt kokusunu cok begendim.
Buna benzer iki parfüm daha vardi, ama en güzel kokan buydu.
Fiyati cok uygun, indirimde oluyor zaten sürekli.


Hediye olarak yaninda parfümlü vücud losyonu ve bir tane dogal renkte ruj geldi. Yeterince rujlarim oldugu icin bunu acmadim hic, losyonunda parfümü vardi bende- en son bitenler postumda yazmistim  tik tik - ve kokudan bIktIgim icin bunuda hediye vermeyi düsünüyorum.

Parfümü gündelik ve taze bir koku olarak tavsiye ederim, 
daha kalici ve hediyelik bir erkek parfümü almak isterseniz ama "Hoggar" tavsiye ederim, 
esim pahali parfümlerini kullandiginda hic iltifat almaz ama nezaman Hoggar kullansa sokakta ve is yerinde bile insanlar parfümünü sorarlar ;)


10 Nisan 2015 Cuma

Avene SPF 50 Compact Fondöten Cildimde Felaket Sivilce Yapti!


Daha bir kac gün önce post unu yazmistim tik tik ve cildimde cok güzel durdugundan cok begenmistim bu ürünü, bir tek rengi tutmamisti ten rengime göre. 4 gün boyunca her gün kullandim, sürerken bogazimada sürdüm rengini esitlemek icin ve dün yillardir yasamadigim sekilde sivilceler cikti tüm yüzümde, burnumda, bogazimda ve felaket aciyorlar! Fotograflarda hatta oldugundan daha iyi gözüküyorlar su an, cünki fotograflari dün cekmistim ve bugün daha büyükler :(


Google den aradim bu ürün hakkinda yorumlar ve maalesef hic yok sanki kimse denememis, bir tek cilt uzmani Paula Begoun un sayfasinin ürünler hakkinda tavsiyelerinin arasinda bunu okudum bu ürün hakkinda:
  • "Formula is too heavy/waxy for blemish-prone skin."
Tüm yazisini okumak icin tik tik. Yani sivilcelere yatkin ciltler icin cok fazla agir bir fondötenmis :(


Birde zaten tek dört kez, belki arada birde tazelemek icin kullandigim ürünün dibini gördüm. 
Öyle her gün kullansam demek iki-üc hafta icinde bitecek.
Cildim nekadar güzeldi, pazartesi tekrar is basliyacak ve benim bogazim dahil, burnumda üc tane kocaman ve tüm yüzümde sivilceler, cildiracagim :(

Artik uzun süre boyunca yeni cilt ürünler denemiyecegime karar verdim, bugün gecen ismarladigim Shiseido nun compact fondöteni geldi ama baktim onunki daha pudramsi. 
Baskada hicbirsey deniyecek zevk kalmadi bende zaten, bir an önce cildim düzelsin istiyorum sadece.

Birde kararlarimin arasina bundan sonra özellikle cilt ürünlerini en az bir ay boyunca düzenli kullanmadiktan sonra post olarak yazmiyacagim, sonradan neler cikabiliyor maalesef :(



9 Nisan 2015 Perşembe

Mac Allik Paletim Geldi! Yeni Alliklar, Eskileri Depot & Swatches!



Insert le beraber online ismarladim allik kabini, fiyati pahali, amerikada nekadar ucuz satildigini düsününce, ama zaten yeni mac alliklarda almak istedigimden daha derli toplu olsun diye paleti ve allik refilleri almaya karar verdim.



Ilk önce elimdeki alliklari depot ladim sac düzlestirici yardimiyla, cok kolay ve cabuk oldu, bu video yu örnek olarak aldim ona göre yaptim tik tik.



Depot yaptigim alliklarin paletde tutmasi icin mignatisli yapiskan kagiti de ismarlamistim ebay den, fiyati 3 küsür Euro ydu, yani gayet uygun. Benimkinin ölcüleri 200x200x5 mm.


Yeni aldigim alligin altindaki mignatisli yapiskani cikarttim ve onu ölcü olarak üstüne yapistirip etrafindan makasla üc tane parca kestim ve depotladigim alliklarimin altina yapistirdim.

Style, Blushbaby, Margin.
Aslinda Sculpt kontür pudrasi refill alacaktim ama sadece Köln deki pro store da satiliyormus, bu yüzden yerine jamina1404 ün senelik favorilerinde tavsiye ettigi ve turuncu renkleri genelde kendime yakistirip sevdigim icin "Style" (Frost Finish) alligini aldim. 
"Springsheen" de hosuma gitti, ama onu cok begendigim Benefit "Coralista" ya cok benzettigim icin almadim.

Bir kac sene önce Nyx in "Terra Cotta" alligini cok begenerek kullaniyordum, "Margin" (Frost Finish) in ona cok yakin bir dupe allik oldugunu ögrendim -ve senelik favorilerinde jamina "Margin" alliginida cok tavsiye etmisti. Cok parliyor diye tarif etmisti ama benim cildimde gayet dogal duruyor, belki ondan daha beyaz oldugum icin. Kullandikca FOTD koyarim zaten blog a.

"Blushbaby" (Sheertone Finish) i dogal, herseye giden bir alligim olsun diye sectim, Makeupalley de cok tavsiye ediliyor ve yanakta daha farkli durdugu söyleniyor. 
Douglas dan aldim refill leri indirim kuponuyla ve standlar cok doluydu, birseye bakmak mümkün bile degildi. Mac Hype gecti saniyordum ama gayet devam ediyor. 
Bir zamanlar mac den cok sogumustum hicbirsey almiyordum ama bu aralar resmen asik oldum tekrar markaya :) 
Harmony (Matte), Blushbaby (Sheertone), Pink Swoon (Sheertone)
Margin (Frost), Style (Frost), Peaches (Sheertone)
Pink Swoon, Peaches, Style, Blushbaby, Margin,  Harmony.
Mac in Sheertone alliklarina bayiliyorum, benim gibi acik tenli olanlar icin ideal, hic fazla allik sürmek mümkün degil. Sheertone Shimmer alliklardan almak istiyordum aslinda, ama Mac Counter de renklere baktigimda begendigim olmadi.

Harmony i hem allik hem kontür pudrasi olarak cok seviyorum, yillardir kullaniyorum ve dibini gördüm, mutlaka tekrar alacagim ürünlerden. Burun u kontürlemek icin ama Mac in "Omega" göz farini tavsiye ederim, Harmony burun icin cok fazla kirmiziya kaciyor. 

Gorkem Karman in blog ve youtube üzerinden tavsiyelerine cok kulak asarim, benim gibi acik tenli oldugu icin genelde onun begendigi ürünler bana da cok yakisiyor.
Peaches ve Pink Swoon onunda cok sevdigi alliklar, Pink Swoon artik satilmiyor ama Peaches e bakmanizi siddetle tavsiye ederim :)

Sizin Mac den en sevdiginiz allik hangisi? 
Almak istediginiz varmi?

7 Nisan 2015 Salı

"Avene Compact Fondöten" SPF 50 "Sable"



Iyi haber öncelikle: Lazer tedavim cok ise yaradi, gecenki sefer gibi kizarmadi, cok iyi gözüküyor, su an dua edip duruyorum insallah böyle kalir en az kis´a kadar diye, cok memnunum sonuctan ve sanirim doktorumun verdigi kortizon kremi ve Avene in mineralli günes kremine cok sey borcluyum.
Bu sefer 10 gün kadar uzun da sürmedi, bir haftada cildim iyilesti, bugün compact fondötenle makyaj yapip disari ciktim ve bilmeyen lazer yaptirdigimi hic anlamaz. Hala hafif kizarik ve lazer olan yerlerde beyazlik söz konusu,ama bunu daha öncede yasadigim icin bir kac gün sonrasinda gececegini biliyorum.

Cildim cok hassas oldugu icin parfümlü ürünler, fondöten veya kremler olsun, kullanmiyacagim önümüzdeki haftalarda mümkün oldukca. Fotografda göz alti kapatici bile kullanmadim, tüm yüzüme süngerle sadece bu fondöteni uyguladim, lazer olan yerlere tekrardan parmagimla hafif pit-pit bastirarak tekrardan sürdüm iyice günesten korunsun diye. 
Ilk kez hayatimda bir compact fondöten kullaniyorum ve bukadar begenecegim hic aklimin ucundan gecmezdi. Sirf lazer sonrasi icin bir doktor tavsiyesi üzerine aldigim bir ürün. Aynasi olmasida cok hosuma gidiyor, cantama attim cikarken ve cok kullanisli.
Inanilmaz güzel duruyor, zamanla daha cok cildin rengine uyum sagliyor, ciltde cok dogal bir parilti var ama yine pudramsi oldugu icin terlemis gibi gözükmüyor. Maalesef benim ten rengim icin yinede cok koyu geldi, bu fondötenin sadece "Sand/Sable" (bendeki) rengi var birde daha esmerler icin "Golden/Doré". 
Sable bence Mac de en az NC25-30 olanlar icin uygun. Aslinda Avene´i de anliyorum, sonucta insanlar SPF 50 günes korumasi olan bir ürünü yazin kullaniyorlar genelde ve yazin haliyle daha bronz oluyorlar, bende yazin bronzlastigimda NC25 oluyorum genelde, yani yaz icin ideal bir fondöten benim icinde. Ama su an NC15-20 arasi gibiyim, bu fotografda renk farkini anlamaniz icin elimle fotograf cektim, cok belli oluyor böylelikle:



Bu ürünü bukadar begenince ilk isim ten rengime uygun SPF yüksek bir compact fondöten aramak oldu, SPF50 olmasada SPF30 olan Shiseido nun bir fondötenini ismarladim simdi, umarim iyidir. Is yerinde ten rengimin baska- el kol rengimin baska olmasini istemiyorum acikcasi.

Sizin en cok sevdiginiz yüksek SPF li fondöten hangisi?

EDIT: Bu ürün maalesef bende cok sivilce yapti! 
Burdan okuyabilirsiniz tik tik !


6 Nisan 2015 Pazartesi

Resimlerimle Reklam Yapmislar!


Makyajtavsiyem blogcu sagolsun bana bu resmi gönderdi. 
Benim bu instagram sayfasiyla hic alakam yok kizlar, benden izin almadan resimlerimi kullanmislar ve hic kullanmadigim bir ürünle bagdasmislar lazer fotograflarimi. 
Daha önce aranizda böyle birsey yasayan oldumu? Ne yapmaliyim, nereye sikayet etmeliyim? 

Edit: Instagramdan kabul edildim ve reklamin altina yorum biraktim. Sizden ricam, sizde lütfen yorum birakirmisiniz bu fotograflarin lazerle ilgili oldugunu ürünle ilgisi olmadigini yazsaniz bile yeterli bence. Yazik insanlarda gercek sanip ürünü almasin. 

Yorumumu birakir birakmaz beni engellediler, tekrar giremiyorum. Siz bakabiliyorsaniz hala resimler ordami yazarmisiniz lütfen?


3 Nisan 2015 Cuma

Büyük Bahar Makyaj Temizligi ve Gidecekler!


Dün makyaj anlaminda neyim var neyim yok dolaplardan, raflardan ve cantalardan toplayip bir araya getirip, temizleyip, düzenleyip fotografini cektim. Ojeleri unutmusum, ama onlar zaten hep düzenli ayri bir kapda duruyorlar.
Daha derli toplu bir sekilde yerlerine geri yerlestirdim ve bir an önce bitirmek istedigim ürünleride belirledim:




  • Clinique 101 Black Diamond Göz Kalemi - resmen gri duruyor bende ve kalici degil, hic sevmedim.
  • Rimmel Scandaleyes 005 Nude Göz Kalemi- sevdigim bir ürün ama kullanmayi unutuyorum hep, kaliciligi iyi, ama cok cabuk bitiyor, bitince yine bej rengide baska bir markadan kalem almak istiyorum.
  • Manhattan X-Treme Last Lipliner 59G - dudaklarda cok dogal duran bir dudak kalemi, maalesef buda inanilmaz cabuk bitiyor ve kaliciligida nerdeyse hic yok diyebilirim, bitince dogal renkte baska bir markanin dudak kalemini alacagim.
  • Benefit Coralista - ba-yi-li-yo-rum bu alliga, bir an önce bitirip yenisini almak istiyorum, bunu böyle nerdeyse bitmis görünce icim aciyor ;)
  • Mac Prep&Prime "Light Boost"- kapatici gibi bir ürün, kesinlikle kötü degil ama diger rengi "Radiant Rose" benim göz altlarimda harikalar yarattigi icin bunu pek dikkate almiyorum. Bitirip tekrar almiyacagim.
  • Clinique "Creamy Nude" Ruj- Douglas paketinde hediye gelmisti, kendi rengini cok sevdim ama kabinin rengine bir türlü isinamadim. Yumsak bir yapisi ve dogal bir rengi oldugu icin düzenli kullaninca cabuk bitecegini düsünüyorum.
  • Yves Rocher "11 Miel Dore" Ruj- acik bal rengide olan bu ruj aslinda cok güzel, benim dudaklarimda kendini belli etmesi icin ama en az 5-6 kat uygulamam gerekiyor, bu yüzden cok cabukda bitiyor. Bir haftadir lipbalm yerine kullaniyorum, cok güzel nemlendiriyor. Aslinda diger renklerinede bakmak istiyordum ama vazgectim, baska markalardan ruj deniyecegim.
  • Chanel "Monte Carlo" Kirmizi Ruj- en az iki üc sene oluyordur alali ve ilk baslarda cok sevmistim, hafif yapisi ve kirmiziligi cok hos. Zaten cok da az kaldi, Baharda kullanip bitirmek istiyorum. Bu ruj un kaliciligi yapisindan dolayi sifir, gül kokusunuda begenemedim gitti, bu yüzden tekrar almayi hic düsünmüyorum.
  • Benefit They´re Real Mini- Benefit Roller Lash rimelini hic beklemedigim kadar cok sevdim, buda daha önceki favorimdi, yer acilsin diye ilk önce bu kücük olanini kullanmaya devam edecegim. Bunu kullandigimda kirpik ayiriciya ihtiyac duyuyorum ve benimki kirildi gecenleri yenisinide bulamadim, ilerki zamanlarda buldugumda bunun büyük boyunuda tekrar alabilirim, kesinlikle iyi bir rimel.
  • Benefit POREfessional Cilt Bazi- bunu haftalardir düzenli olarak her makyajimda kullandim artik bitirmek icin, zamani gececek yoksa. Düzenli kullanildiginda maalesef bende sivilce yapiyor, özellikle yanaklarda. Arada bir kullaninca iyi. Bunu tekrarda alabilirim veya baska ürünlerde deneyebilirim, henüz karar vermedim. Dior un yeni cikan bazi cok güzel diyorlar, birde elimde Smashbox un mini tester bazi var oda cok hosuma gitti simdilik. Bakalim.
  • Yves Rocher Framboise Kirmizi Dudak Balm- Hos bir ürün, ama ne zamandir kullaniyorum artik bitirip yeni birsey almak istiyorum. Burts Bees Lip Balmlar dikkatimi cekti örnegin.


  • Vichy Dermablend Pudra- Bunuda yukardaki fotografta unutmusum. Genel olarak Loose Pudralari sevmedigime ve birdaha almiyacagima karar verdim. Daha önceki Chanel pudrasinida bu yüzden sevmemistim zaten. Anlimdaki makyajdan bir kac saat sonraki parlamayi engelleyemedi, göz altlarimda kendini cok belli eden bir pudra oldu, sevmedim.


Sizde Makyaj temizligi yaptinizmi? 
Bu ürünlerden kullandiklariniz varmi?


2 Nisan 2015 Perşembe

Update Lazer Sonrasi & Avène Alisverisi!

Lazer den sonra 3.Gün
Fotograflari dün cekmistim, bugün bayagi kabuklar düsmeye basladi bile :D 
Ama mineralli günes kremini iyice sürdügüm icin cildim öcü gibi beyaz, fotograf cekmedim bu yüzden.



Öncelikle doktorumla konustugumuz gibi esim burdaki muayenehanesine gidip kortizon kremi icin receteyi aldi. 
Lazeri baska bir sehirde özel muayenehanede yapiyor cünki. 
Bunu özellikle göz cevremdeki lazer olan yerlere sürecekmisimki alerjik reaksiyonlar olmasin. 
Ilk kez yazdi bana bu ürünü, umarim ise yarar.


Almanyada dün postada calisanlar grevdeydi, bende haliyle paketimi alamadim. 
Bugünde grev devam ediyormus, ama katilmayanlar islerine devam ettikleri icin cok sükür bugün geldi.
Böyle postada calisanlari bence hep memur yapmalari gerekki grev olmasin, hem calisanlar rahat etsin hem de halk.
Aldigim ürünler soldan saga: Mineralli Günes Kremi 50 SPF, Renkli (Fondöten gibi) Günes Kremi 50 SPF, Kompaktgüneskremi 50 SPF - bunu özellikle doktorlar lazer sonrasi tavsiye ediyorlar, makyaj ve asiri hassas ciltler icin günes koruma bir arada.
Ürünleri medizinfuchs sayfasindan bakip en uygun fiyata satilan vitaapotheke den aldim. Online fiyatlar yari yari fark ediyor nerdeyse.

Hassas Ciltler icin olan Avene 50 SPF iki tester i doktorum lazer günü vermisti bana, ama cildim iyice iyilesmedikten sonra kullanma demisti. 
Yani simdilik sadece hemen lazer sonrasi icin tavsiye edilen Avene Mineral Günes kremini kullanacagim, iyice cildim düzeldikten sonrada diger günes kremlerini kullanabilecegim. 
En az üc ay boyunca cildim cok hassas oldugundan 50 SPF i düzenli sürmem gerekiyor, 
aslinda her iki saatde (!) bir. 


Bu yüzden bu compact renkli günes kremini cantam icin aldim, rengi sanki bana biraz koyu gibi geldi, ama secenekde yoktu zaten.
Ya Gold (Koyu) yada Sand (Acik) vardi, yorumlarina bakinca ciltde kabindan durdugundan daha acik renkte duruyormus, görecegiz artik. 
Seklini cok sevdim ama, cok kaliteli duruyor ve icinde süngeri ve aynasida var :)


1 Nisan 2015 Çarşamba

Bitenler ve Gidenler!


Yves Rocher Repair Bodycream
Iyi bir krem di kesinlikle, özellikle kisin bacaklarimin alt kismi kuruluktan cok kasininca severek kullandim.
Kokusuda hostu, 
ama öyle tekrar alacagim kadar aklimda kalan bir ürün olmadi.

Yves Rocher Parfüm "Quelques Note d´Amour"
Acikcasi son iki aydir nerdeyse sadece bu parfümü kullandim ve artik kokudan bIktIgim iin dibinde kalani oda spreyi olarak kullandim
günlük kullanim icin olabilir ama benim tekrar almiyacagim bir parfüm.

Miracle Nails Tirnak Sertlestirici
Düzenli aldigim ürünlerden,
eczaneden tekrar aldim bile.

Rexona Maximum Protection
Gelmis gecmis en iyi deodorantlardan
defalarca aldim ve daha iyi birsey bulana kadar almaya devam edecegim.

Catrice Allik "Sunrose Avenue"
Bu alligi elimden cikartip cikartmamak konusunda iki haftadir düsündüm
renk olarak tuhaf durmuyordu ama bir türlü kendimde sevemedim
sanki cildimde cok sönük kaldi
ayrica bunu en azindan bitireyim diye sirf bunu kullandigimi fark ettim
ve begendigim alliklarda bos bos duruyordu
buda sacma oldugu icin bunu elimden cikartmaya karar verdim.

P2 Professional Tirnak Törpüsü
Tekrar aldim bile,
gayet güzel, cabuk kirilan tirnaklar icin olan bir törpü.

Parfüm Testerler
Bunlarin hepsi dolu henüz
ama yinede post a koymak istedim
cünki aslinda daha coktu ama kullandikca fotograflamadan atiyorum unutup
aralarindan henüz orjinal boyunu alacak kadar begendigim bir parfüm cikmadi.


Marc Jacobs "Dot" Mini Tester
Parfümü kullandigimda en cok burnuma gelen koku
"Kavun" kokusu,
bende maalesef kavunu hic sevmem.

Douglas Home Spa "Indian Mango & Gotu Kola"
Kokusu cok güzeldi!
Yinede tekrar almiyacagimin sebebleri;
sivi vücud kremlerini ve losyonlarini kullamayi hic sevmiyorum,
bodybutterleri tercih ediyorum
ve ürün acayip cabuk bitiyor, 
sanirim cilt cok cabuk büyük bir miktarini emdigi icin
üc kullanimda bu büyük boy tester bitti nerdeyse.


 :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...