27 Mart 2015 Cuma

Yeni Mac Rujlar - "Vegas Volt" ve "See Sheer"!


Parfümerie Pieper gecen hafta yine 20% indirim kampanyasi yapti
benimde hic elimde portakal renklerinde ruj kalmadigi icin
daha önce kullanip begendigim Mac "Vegas Volt" rujunu
ve counter de deneyip begendigim "See Sheer" renginide ismarladim.
"Vegas Volt" Amplified Finish,
yani kalici, bayagi renk verici ve biraz mat,
cok belirgin sürülebiliyor 
ben sürdükten sonra hafif dudaklarimi bir mendile bastirip "stain" gibi kullanmayi seviyorum.
"See Sheer" Lustre Finish,
aslinda en sevdigim formül bu Mac rujlarda,
cünki dudaklari kuru göstermiyor, 
sürmesi cok kolay aynasizda mümkün
ister bir iki kere sürüp hafif bir renk yada kat kat sürüp belirgin bir renk elde edilebiliyor
tek kötü yani kaliciligin kötü olmasi, 
yani sürekli tazelemek gerekiyor
ama ben lipbalm gibi bakimda yapacak bir ruj istedigim icin yinede aldim
is yerine uygun cok hos güzel renkte bir bahar ruju :)


Dudaklarda hafifce Mac "See Sheer" ve Benefit "Coralista" allikla cok uyumlu


Mac "Vegas Volt" (Amplified) ve Mac "See Sheer" (Lustre)

Bu aralar yine feci taktim Mac markasina,
uzun süre boyunca uzaklasmistim markadan
simdi sürekli aklima almak istedigim baska ürünleri geliyor
özellikle yine seftali renklerde olan alliklara bakmak istiyorum
ilk firsatta counter e gidip
Margin, Style yada Springsheen gibi,
tavsiyeleriniz varsa sevinirim :)


Sizin bahar rujlariniz hangileri?




11 yorum:

  1. SeeSheer'in rengi çok güzelmiş MAC'e gittiğimde bir bakayım her ikisini de güzel günlerde kullan tatlım:)

    YanıtlaSil
  2. Ay cok güzeller, güle güle kullan canim. Cok yakismis! :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan tatlım :) bende vegas volt rengine yakın bir ruj almak istiyorum, aslında mac iyi olurdu ama evime çok uzak malesef mac. Bende daha dün Bourjois rouge edition serisinden 40 numarayı aldım Allahımmmm aşık oldum ben rujun rengine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Clinique in bir rujunu cok benzetiyorlardi Mac in kine http://amybeauty.blogspot.de/2013/04/dupe-alarm-clinique-runway-coral-mac.html burdan bakabilirsin :)

      Sil
  4. Şahane rujlar güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. Rujlar çok güzel tam yazlık, güle güle kullan :)) Peaches, Melba ve Buff allıklarına da bir göz at derim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peaches favori alliklarimdan, Melba bana maalesef yakismamisti, ama benden daha esmer olan kuzenime hediye etmistim o cok severek kullandi, Buff hic bilmiyorum bakacagim mutlaka sagol :)

      Sil
  6. Çok güzel olmuş yine. Keşke bizim burada da mac indirimde olabilse. En azından elca online satsa. Hem kira ödemez. Daha karlı olur :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...