29 Mart 2015 Pazar

XXL Mart Favoriler!


Bu ay nerdeyse her gün makyaj yaptigim icin en cok kullandigim ve kendime yakistirdigim ürünleri bir araya toparladim :)


Catrice Camouflage 
Resmen kurtaricimdi! 
Vichy Dermablend bile bunun yaninda sönük kaliyor.
Maalesef yine lekelerim cok yogunlasti
 ve yazin dahada kötü olur diye hala firsat varken 
yarin icin yeni lazer randevu aldim :( 
Okullar tatilken halletmek istedim,
Lazer yazilarim icin tik tik 

Urban Decay Primer Potion & Mac Painterly Paint Pot
Bunun ikisini kombinasyon olarak kullandim
tek basina painterly bende tüm gün dayanmiyor
ama ikisi beraber cok dogal, sanki gözümde makyaj yokmus gibi duruyor
özellikle acelem oldugu günlerde severek kullandim.

Benefit Fake Up
Bu ürünü cok seviyorum!
Maalesef ben bunu cok cabuk bitiriyorum
kremsi yapisi benim kuru göz altlarim icin süper
cantamda tasiyip tazeliyorumda gerektigi zaman
benim göz altlarim cok asiri mor degil, hafif kapaticiligi yetiyor :)

Mac Prep&Prime Radiant Rose
Bu üründen iki tane var bende, digeri Light Boost sari tonlu rengi
ama onu sevemedim, cok normal bir kapatici gibi geliyor bana
buna ama ba-yil-dim
göz altlarima kapatici sürdükten sonra bunu üstünden "aydinlik" versin diye bastirarak uyguluyorum
yeni favorilerimden!

Benefit Roller Lash Rimel
Ilk baslarda kullandigimda They´re Real e bakarak bunu okadar iyi bulmuyordum
ama kullandikca iyice alistim bu rimele
They´re Real rimeli kadar büyük bir fircasi olmadigi icin 
sürerken hic göz kapaklarina bulasmiyor
acele makyaj yaptigim zamanlarda bile hic sorun yasamiyorum
ayrica kaliciligi, akmamasi ve siyahligida cok güzel.

P2 Impressive Gel Kajal "Kahverengi"
Mac Teddy kalemini almama ragmen yinede her gün elim bu ürüne gidiyor
kalicili süper, normal bir kahverengi, akmiyor, bulasmiyor,
dagitmasi kolay ve fiyati cok uygun 
kac tane drugstore larda aradim piyasadan kalkmadan bir tane daha almak icin 
en sonunda bulup stokladim, bu cok nadir yaptigim bir olay :)

Alverde "Primrose" Ruj
Alverde den su anda tek ürünüm galiba 
cooook güzel dogal bir ruj rengi
gündelik kullanim icin süper, is yeri icin süper
fiyati cok uygun, dogal ürünlerden
kremsi yapisi dudaklara güzel bakimda yapiyor
aynasizda sürülebiliyor, cok tavsiye ederim.



Benefit Coralista Allik
Iki aydir taktim ben bu alliga
ne zaman kullansam cildimin daha canli 
ve beni daha genc gösterdigine inaniyorum :)
Bayagi dibi acildi, yenisini almak icinde bunu bir an önce bitirmek istiyorum acikcasi,
senelerdir kullanmama ragmen hala coook güzel kokmasida ayri bir artisi!

Mac "Harmony" Allik/Kontür
Aslinda Mac Sculpt almak istiyordum kontür icin
ama yorumlari pek iyi degil maalesef
artik Harmony´i yüzüm ve Mac Omega farinida burnumun kontürü icin kullanmaya karar verdim
Harmony´i allik olarakda cok seviyorum
cok acik tenli olmama ragmen harika duruyor
senelerdir düzenli favorilerimden ve hala dibi bile gözükmüyor.

L´Oreal BB Pudra "en acik ten" rengi
Bu pudrayi alali vichy dermablend pudrasinin yüzüne bile bakmiyorum
bunu kullandigimda cildim cok daha dogal duruyor
cok hafif kapaticiligi var
yapisi cok yumsak 
ve ayrica toz "loose" pudrasi olmadiginada cok seviniyorum :)


Mac Fix+
Bu ürünü keske senelerdir gereksiz bulmayipda daha önce alsaymisim!
Avene termal suyuyla ayni islevi görüyordur diye düsünüyordum ama alakasi yok.
Bunu özellikle tüm makyajimdan sonra cildime parlaklik ve nem versin diye sIkIyorum, kokusuda cok güzel.
Bir kac kez far larin rengini daha yogun göstermek icinde kullandim.
Mutlaka büyük sisesi alacagim bir dahakine.

Becca Shimmering Skin Perfector "Pearl"
Mac Strobe kremini denedikten sonra bu ürünün degerini daha cok anladim
daha güzel parlatiyor ve yinede dogal duruyor
artik bozulacak diyede korktugum icin her makyajimda kullaniyorum,
bir pumpa bundan ve birazda fondötenle karistirip tüm yüzüme uyguluyorum
sadece highlighter olarak gereken yerlerede uygulayinca güzel oluyor
aksam makyajlari icin ikisinide uygulamak güzel.
Bitince kesinlikle yine alacagim, moonstone renginide cok merak ediyorum
cok pahali olmalarina ragmen fiyatlarina degiyorlar.
Becca markasi maalesef yurt disinda satiliyor sadece
benim bildigim su anda sadece space.nk.
Sisesi maalesef sert plastik olmasina ragmen hep kendiliginden catliyor,
üc tanesi bende böyle catladi,
bu yüzden 20 ml lik satilan tüp verziyonunu bir yerde görürsem onu almayi tercih ederim.

Vichy Dermablend opal
Düzenli favori makyaj ürünlerimden
aksam makyajlari icin tüm yüze
gündüz makyajlari icin gereken yerlere sürülünce cok güzel kapatiyor ama yinede dogal duruyor
benimki bitmek üzere 
yenisini mutlaka alacagim.

Avene Couvrance Fluid "Porcelain"
Cok dogal duran güzel hafif kapaticiligi olan bir renkli krem/fondöten gibi
ilk baktiginizda turuncu gibi geliyor ama ciltde cok dogal duruyor
bittikce sürekli aldigim ürünlerden
ellerimle cabucak uygulamayi cok seviyorum
sonrasindada vichy dermablendle gereken yerleri kapatiyorum sadece.
Tek kötü yani benim icin faktör 15 le yeterince günes korumasi olmamasi.

ebelin Firca Temizleme spreyi
Süper ürün,
saniyeler icinde fircayi temizleyip hemen yeniden kullanabiliyorsun,
 tüm calisan insanlara lazim :)

Kerastase Oleo-Relax Fluid
Senelerdir en cok begendigim sac yagi,
özellikle saclarimi düzlestirmeden önce kullanmayi seviyorum
saclar daha yumsak ve nemli duruyorlar :)

Rexona Maximum Protection
Aluminyumsuz deodorantlardan maalesef hic memnun kalmadim
en son aldigim dove go fresh deodorant spreyide aluminyumsuz ve hic begenmedim
koltuk altlari kuru kalmiyor ve kokmada engellenmiyor bence
en iyi is cikartan bu ürün yine
birde aluminyum korkusu olmasa iyiydi tabii. 


Sizde bu ürünlerden kullaniyormusunuz yada denemek istiyormusunuz?

12 yorum:

  1. Ebelin firca temizleyicisinden ben de cok memnun kaldim cidden fiyatina göre müthis performans gösteriyor. Rexonanin deodorantini da yillardir kullaniyorum, aluminyum maluminyum ama adamlar yapmis yani bundan iyisi yok gibi :D Bir de su fix+'i deneme vakti geldi galiba, alip almama konusunda tereddütte kalmistim, sen de begeniyorsan bir göz atiyim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen tatlim :D fix+ i mutlaka dene, kücük boyunu al istersen, begenmeyinede cok anladigim kadariyla, ama ben makyajdan sonra cok begeniyorum umarim seninde hosuna gider :)

      Sil
  2. Fake up concealer benim de denemek istediklerim arasında.. Bir de ilk kez allık bitirebilen birini gördüm duygulandım şu an :D

    YanıtlaSil
  3. Yves rocher in koltuk alti rollonlari cok guzel ve organikler ozellikle Cotton flower from india

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YR den hic deodorant kullanmadim, bakacagim mutlaka :)

      Sil
  4. Fake up benim de favorim kesinlikle harika , çok memnunum ama üstünden sabitleyici pudra ile geçmem gerekiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kaliciligi kendi basina pek iyi degil, bende ondan yanimda tasiyorum tazelemek icin :)

      Sil
  5. coralistayı hala denemek istiyorum bende ama elimdeki allıklar o kadar çokki :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ve hic bitmek bilmiyorlar degilmi :D Bende coralistayi nerdeyse üc senedir kullaniyorum galiba :D

      Sil
  6. MAC Fixi merak ettim ben de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. son zamanlarin en büyük süprizi oldu benim icin, aslinda begenmiyecegime yada gereksiz bulacagima okadar emindimki, yinede cok hype yapilan ürünlere en azindan bir sans verme düsüncüm olustu son zamanlarda, cünki örnegin painterly paint pot a da cok ön yargiliydim ve simdi vazgecilmez favorilerimden oldu, hype lar bos bosuna olmuyormus demek :) Bazen benimde begenmedigim ürünler oluyor - Mac kinda sexy örnegin bana pek yakismadi- ama iyileri bulmak icin kötüleride elemek gerekiyormus ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...