25 Mart 2015 Çarşamba

MiM Kozmetik Sorulari

Kozmetik Asigi  sagolsun bana süper bir MiM göndermis, bende hemen severek yapiyorum :)

1. Akmadigini düsündügün en iyi siyah göz kalemi?
Maalesef bende hepsi biraz da olsa akiyorlar, yine aralarindan en iyisi simdiye kadar Urban Decay "Perversion" kalemi, tightlining icin kullanmayi seviyorum.

2. Krem allik icin tavsiye istesem önerin ne olurdu?
Bir tane bile krem alligim yok, sorry :)

3. Sana en yakistigini düsündügün ruj ve en sevdigin renge sahip olan rujun  hangisi?
Cesitli ruj renklerini seviyorum. Kendime en cok yakistirdigim ve ikinci kez aldigim icin onu önermek istedigim ruj Mac "Vegas Volt", hem cok belirgin sürülebiliyor, hemde gündelik icin hafifce  :)

4. Göz cevresi icin tavsiye edecegin tekrar tekrar aldigin bir ürün?
Birini kullaninca digerine basliyorum, öyle cok begendigim bir ürün yok, göz cevremde cok kuru zaten, keske iyi bir göz kremi bulsam.

5. Makyajini temizlemek icin kullandigin yöntem?
Cildimi temizlemek icin senelerdir Avene Cleanance jel yada Avene temizleme sütü kullandim, bir kac haftadir Clinique Take the Day off kullaniyorum. Acikcasi pek begenmedim, tavsiye etmem.

6. En sevdigin parfüm veya parfüm markasi?
Marc Jacobs "Daisy Eau So Fresh", özellikle bahar ve yaz aylarinda süper :)

7.Kapaticiligi cok iyi düsündügün göz alti kapaticisi?
Helena Rubinstein "Magic Concealer", benimki 02 renk. Ikinci kez almistim, ücüncü kezde alacagim bu gidisle :)

8. En begendigin sac bakim ürünü?
Kerastase Oleo-Relax Fluid en az yüz kere almisimdir, cok güzel bir sac yagi. Ayrica Wella Luxe Oil sac yagi, Tigi Curlesque Curls Rock Amplifier kivircik saclar icin sekillendirici ve Alterna Bamboo 48 saat volume sprey düzenli favorilerim.

9. Göz makyajini temizlemek icin tercih ettigin ürün?
Bioderma H2O misel suyu. Iki tane pamuga döküp, gözlerimin üstüne hafifce bastirip on a kadar sayiyorum ve siliyorum- herseyi cikartiyor.

10. Pahali fiyatlara tas cikartacagini düsündügün uygun fiyatli ruj?
Essence Natural Beauty (dogal gündelik pembe) ve On the Catwalk (güzel gündelik bir kirmizi). Catrice Floral Coral (cok hos belirgin pembe) ve Wood you love me (dogal kahverengi). Alverde primrose ruju (my lips but better)

11. Sadece 1 makyaj ürünü kullanman gerekseydi ne olurdu?
Kapatici, hatta göz alti ve cildede kullanabilecegim bir ürün Helena Rubinstein Magic Concealer gibi, cilt güzel olduktan sonra gerisi bonus.

12. Alinacaklar/Dilek listende olan ilk siradaki ürün?
Mac bos allik paleti ve Sculpt kontür pudrasi refill.

13. En cok tercih ettigin oje rengi?
En cok kullandigim Tirnak sertlestirici Miracle Nails, ayni zamanda tirnaklari cok bakimli, hafif beyaz gösteriyor.

14. Cok yogun bakim yaptigini düsündügün el kremi?
El kremlerle pek aram yok, ayda yilda sürerim ve minik 20 ml gibi olanlari alip bitince baskasina gecerim. Su an cantamdaki dalan d´olive, iyi bence :)

Süper bir mimdi, tekrar cok tesekkür ediyorum, yapmak isteyen herkesi mimliyorum! 
Digerlerin cevaplarinida okumaya sabirsizlaniyorum acikcasi, cok fikir alinacak bir mim kesinlikle ;)


15 yorum:

  1. Güzel bir mim :) avéne ürünlerinin temizleme jelini almayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acayip uzunda dayanan bir ürün, kullan kullan bitmiyor benden söylemesi ;)

      Sil
  2. Cok güzel sorular ve cevaplar, keyifle okudum tatlim! :)

    YanıtlaSil
  3. MarcJacobs benim de parfüm favorim buarada akmayan göz kalemi için de Avon Supershock tavsiyemdir :) Almanya'ya kocaman sevgiler abim de orada benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o uzun zamandir aklimda ama avon satan yer yok :D eve birini davet etmek gerekiyormus onlada ben ugrasmak istemiyorum, internetden bakacagim ama mutlaka sagol tavsiyen icin :)

      Sil
    2. Yazın geliyorsan dilediğin ürünü yollarım sana ben uluslararası gönderi de yapardım ama bizim buradaki postane geri çeviriyor :(( Dediğim gibi yazın gelirsen Avon'dan denemek istediklerini söylemen yeterli :)

      Sil
  4. Uça koşâ, gebere öle yaptım bloğumda suanda :D

    YanıtlaSil
  5. Çok zamandır mim yapmadım. Bu güzel sorularla ben de katılayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yap yap sen neler tavsiye edeceksin bakalim :)

      Sil
  6. Çok teşkür ederim süper olmuş. Marc Jacobs eau so fresh e ben de bayılıyoruuuum! Alacak gibiyim^^ ama burda çok pahalı:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. türkiyedeki parfüm fiyatlari ucmus vaziyette zaten, türkiyeye gidince elim ne parfüm nede makyaj almaya gidiyor, asiri pahali, boykot edecek millet aslinda fiyatlar düsene kadar :D

      Sil
  7. Senin de yorum yaptığın şu göz kremini hatırlatmadan geçemeyeceğim. aynı yaşlarda olduğumuzu düşünerek :)

    http://lifestyleofsiri.blogspot.com.tr/2014/06/shiseido-benefiance-goz-kremi.html
    Benim de bu tag i yapasım geldi. Ama unutuyorum hep yapmayı. Daha önce 2 tagini de unuttum,sonra bulamadım :( Sana da mahcubum.
    sevgiler :*

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir yazı olmuş, herzamanki gibi not ettim cevapları =* ellerinize sağlık , sizi takibe aldım mimi'min yayıldığını gördükçe daha bir uçuyorum ^-^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...