15 Mart 2015 Pazar

Mac Far Depot & Tüm Mac Farlarim!

Pazar gününü iyi degerlendirip gecenlerde aldigim Mac "All That Glitters" farimi kabindan cikarttim. 
Kullandigim teknik sac düzlestirici ve firin kagidiyle bu video da gördügüm gibi Tik Tik
Cok tavsiye ederim, cok kolay oldu ve farimi kirmadan ve bir kac dakika icinde yapabildim.
Daha önce bitirdigim "Brule" refill tenekesinden mignatizli yapiskanini cikarttim (cok kolay) ve All That Glitters in arkasina yapistirdimki, mac paletime koyabilmek icin.
Bos tenekeyi mac in siyah bos kabina yerlestirdim, Back2Mac icin kullanmak istiyorum ve icinde teneke olmadan almiyorlarmis cünki.
15 Paletinde:
Brulé, Omega, Blanc Type, Shroom, Nylon
All That Glitters, Copperplate, Brun, Smut, Club
Wedge, Soba, Woodwinked, Cork, Swiss Chocolate

2 Paletinde:
Espresso, Ricepaper

Elimdeki tüm Mac farlarim artik bu sekilde. 
Birde dörtlü paletim daha var, ama onun icinde baska markalardan farlar oldugu icin fotografini cekmedim. 

Elimdeki Mac farlardan en cok hosuma giden ve tavsiye ettiklerim:
Brulé, Omega, Wedge, Soba, All That Glitters ve Ricepaper.

Sizin en cok kullandiginiz veya almak istediginiz Mac farlar hangileri?


6 yorum:

  1. Paletindeki tonlara bayildim cidden cok güzel bir secim olmus. Benim de aklimda Brule, Cork ve Wedge var, yakin zamanda bir bakiyim :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cork koyu göz makyajlarinda gölgelemek icin cok güzel oluyor, Wedge de daha dogal gündelik makyajlarinda, brule zaten herzaman iyi kas altlari icin tavsiye ederim :)

      Sil
  2. Gerçekten çok pratikmiş. Benim de evde tek palet içerisine yerleştirmek istediğim farlarım aklıma geldi ama şu an ertelemeliyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende kirarim diye yapmak istemiyorum genelde, mac den alliklarim var ama depot etmekten vazgectim, onlari bitireyim sonra refill olarak alirim artik, zaten bitmeleri bile yillar sürüyor :)

      Sil
    2. BACK2MAC yaparsın, bir ara ona da el at ;)

      Sil
  3. All That Glitters'in rengini çok beğendim :) Paletteki diğer renkler de çok güzel

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...