17 Mart 2015 Salı

Mac & Drugstore Alisveris & Swatches!


Douglas online da alisveris yapmaya bayiliyorum, genelde indirim kuponlari oluyor ve yaninda bir sürü hediye geliyor. 
Uzun zamandir istedigim Mac "Russian Red" ve yeni favorilerim olan Mac Paint Potlardan "Indianwood" rengini ismarladim.



Paketdekileri uzun bir is gününden sonra aksam deneme firsatim oldu, bu yüzden makyajim taze degil ve bende yorgunum, yinede ruju dudaklarimda göstermek istedim, cünki bence dudakta veya yüzde swatchlar cok fark ediyor. 
Benim cildimde cooook feci kirmizi durdu bu ruj. Resmen ben burdayim diyor :D
Bence tamamen bir aksam makyajina uygun, gündüzleri bunu kullanmak istesem bile sadece cok az hafif kirmizilik versin diye düsünebilirim. Bu ruju sürmek icin ama benim daha iki seye ihtiyacim var: rengine uygun bir dudak kalemi ve bir ruj fircasi. Sürmesi cok zaman aliyor, sonradan ama saatler boyunca duruyor sürdügün gibi, hafiflese bile güzel duruyor, "stain" gibi.
Mat rujlari aslinda sevmem dudaklari kuru gösterdikleri icin, ama yazin bence olabilir, hem daha kalici olur, üstünede bir gloss yada altina bir lipbalm sürerek tabii. 


Indianwood rengini jamina1404 2014 favori videosunda tavsiye ettigi icin aldim. Aslinda teker teker tüm tavsiye ettiklerini almak istiyorum :) cünki genelde benim begenmediklerimi oda begenmiyor -Mac Highlighter Soft&Gentle i örnegin cok tavsiye ediliyor ama oda hic sevmemis, bende hic begenmemistim- ve tavsiyelerine güveniyorum. 
Su an elimdeki paint potlar painterly -nerdeyse her gün kullaniyorum-, constructivist ve ücüncüde indianwood oldu.
Renk cok tatli ve yazin icin ideal :)



Ilk önce eczaneden yeniden düzenli favorim Miracle Nails tirnak bakim ojesini aldim, post icin tik tik.
Sonra dm marketinden uzun süredir merak ettigim Loreal ürünlerini aldim, loose pudralardan nefret ettim cünki,cok tozutuyorlar, yeni bir pudraya ihtiyacim vardi. 
Bu pudra en acik rengi, jamina1404 yillik favorilerinde bundanda bahsetmisti. 
Farida ben cok begendim, ayrica 10 Eurodan fazla alisveris yaparsam Lorealden 3 Euro indirim kuponum vardi zaten.

P2 farlarida cok hosuma gitti, kaliteleri cok iyi, yumsacik ve fiyatlari sadece 1,65 Euroydu, hemen kaptim. 
Ortanci rengi bugün is yeri icin kullandim, abartili degil ama cok güzel parliyor!

Soldan saga: Loreal "Die for Chocolate"; P2 020 shimmering effect; P2 180 be a backpacker



Veee sonunda ebelin firca temizleme spreyini aldim. Fiyati Mac ürününe bakarak cok daha uygundu, 3,95 Euro. Mac inkini hic denemedim. 
Hemen kirli bir fircamda denedim ve etkisine ba-yil-dim. 
Bu zamana kadar bu tür ürüne ihtiyacim yok diye almamazlik etmeseydim keske!
Fircayi tamamen temizlemek icin 4 fis gerekti, sIkIp bir kac saniye bekleyip sonra kozmetik mendiline siliyorum. 
Aninda temizleniyor ve hemen tekrar kullanima hazir, yani sabunla ve suyla yikamis gibi bir kac saat kurumasini beklemek gerekmiyor. 
Benim gibi az fircasi olanlar ama her gün makyaj yapanlar icin ideal, cesitli renkler kullanilabilir arka arka. 
Cok begendim ve cok tavsiye ederim. Yinede tabii haftada bir fircalarima dipten temizleye devam edecegim :)

27 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan ne kadar güzel şeyler almışsın :) Sevgiler ♥

    YanıtlaSil
  2. Matlaştırıcı ama transparan pudra arıyorum, bildiğin var mı? Rimmel Stay Mat'in ambalajını beğenmedim, arayışım sürüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keske bilsem, ben en son loreal bb pudrayi aldim ama henüz denemedim. Almanyada satilan Manhattan Clear Pudralar cok iyi ama onlarda transparan degil zaten. Transparan pudra konusunda bende arayistayim :)

      Sil
  3. Ortadaki fara ba-yil-dim tek kelimeyle harika boyle griyimsi kahvemsi tondaki farlara bayiliyorum asiri isil isil degil ama cok şık duruyor hepsi cok guzel gule gule mutlu gunlerde kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkür ederim, bende cok begendim onu :D

      Sil
  4. Hepsi cok guzel sevgili Viva yeni oyuncaklari gule gule kullan....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cidden oyuncak gibiler, cocuk gibide seviniyorum alabildigim zamanlar :)

      Sil
  5. Kırmızı rujun rengi çok güzelmiş hakikaten. Ve senin tarzından biraz fazla cafcaflı sanırım :) Ruju dokundursan yeter dudaklarına.
    Hepsini de güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende cok hafif kullanmayi düsünüyorum, yoksa yakistirmiyorum kendime :)

      Sil
  6. Yine cok güzel bir alisveris olmus güzelim, ürünlerinin hepsi birbirinden güzel. Russian Red sana cok yakismis bence, kirmizi ruju baskalarinda begeniyorum kendime asla yakistirmiyorum. Hic mi hic yakismaz bana kirmizi, bu yüzden sende bir o kadar cok sevdim. :)

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel bir alışveriş olmuş.Farların rengi çok güzel tabi fiyatlarda:) fırça temizleme suyuda güzel bir alternatif olmuş Mac'e.Hepsini güzel günlerde kullan cnm:))))

    YanıtlaSil
  8. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Almanya'da drugstora girince saatlerce çıkamıyorum, bu arada fırca temizleme spreyini begendim:) gule gule kullan

    YanıtlaSil
  10. Cilt alt tonuna uygun değil bu renk kırmızı tonu , daha sıcak tonlu kırmızı denemelisin bence hem gözünde batmaz bukadar sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cok beyazim bu kirmizi icin bencede :)

      Sil
  11. Senin kırmızı ruj tonun kesinlikle bu değil Ruby woo yu dene bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oda bayagi cafcafli bir renk ama deniyecegim ilk firsatta sagol :)

      Sil
  12. let us follow eachother. Please come and follow me on GFC. and like my facebook page. Leave a comment about following me and I will come and follow you immediately:)

    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  13. Ben beğendim kırmızı ruju sende, taze ve uygun bir makyajla böyle de güzel olur hafif istediğinde pıtpıtlayarak da kullanabilirsin. Güle güle kullan canım, çok güzel şeyler almışsın :)

    YanıtlaSil
  14. hep şeftali renklerinde görürdük dudaklarını ama sen tam kırmızı kadınısın

    YanıtlaSil
  15. aa ne güzelsin kız seen.

    YanıtlaSil
  16. Farlara da rujuna da bayıldımmmm çok yakışmış<3
    Buarada mimlendin;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...