2 Mart 2015 Pazartesi

FOTD - Yeni ürünlerle makyaj*


Gözler...
Urban Decay far bazi (fotografda yok)
Mac "Club" Fix+ la nemlendirilmis göz kapagina
Mac "Club" normal gölgelemek icin
Urban Decay "Perversion" Tightlining icin
Benefit Roller Lash Rimel

Kaslar...
Mac "Omega" fari bosluklari doldurmak icin (fotografta yok)


Cilt...
Mac Strobe kremi tüm yüze
Clinique Even Better fondöten "Alabaster"
Catrice Camouflage "01 Ivory" gereken yerlere
Benefit Fake up "Light" kapataci göz altlarina
Mac "Pink Swoon" allik 
Vichy Pudra anlima ve ceneme

Dudaklar...
Essence Dudak Kalemi "Wish me a rose"
Yves Rocher "Miel Dore" ruj


Sabah makyajimi yapmak icin acelem vardi ama yeni aldigim Mac ürünlerini denemek istedim.
Fix+ i senelerdir alip almamak arasinda gidip geliyordum, özellikle Avene termal suyu sürekli kullandigim icin gereksiz buluyordum, ama beni cok sasirtti, kullandigim "Club" fari cok daha bir parilti oldu, fotografda okadar belli bile olmuyor, cok iyi is cikartti VE tüm cildimi pudraladiktan sonra iki üc fis Fix+ sIktIm ve tüm is günü boyunca aynalara baktikca normalde daha pudrali olan cildim daha nemli duruyordu gercekten. 
Ilk denemelerde sevdim, uzun vadede görecegiz artik :)

Strobe kremi icin aynisini söyleyemeyecegim, cildime sürdüm fondötenimin altina ve hic bir fark görmedim nerdeyse, cok sasirdim acikcasi :( 
Yada ben Becca Shimmering Skin Perfector "Pearl" in verdigi parlakliga okadar alismisimki, bu beni kesmedi sanirim. 
Umarim bunuda uzun vadede severim, bazen bazi ürünleri sonra sonra farkli sekillerde kullana kullana kesfediyorum. 

Sunuda söylemeliyim nekadar farkli olmasina ragmen "Club" fari benim cok sevdigim farlardan degil, yinede kullandigim zamanlarda iltifat aldigim oluyor, farkli isiklarda renk degistirdigi icin sanirim :)


18 yorum:

  1. cildine maşallah diyerek başlamak istiyorum :) Rujuna bayıldım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkür ederim :D Ikisi bir arada güzel duruyor gercekten, Yves Rocherin ruju cok güzel kokuyor ve sadece hafif bir parlaklik veriyor :)

      Sil
  2. renk tonları çok güzeeelll :)

    YanıtlaSil
  3. Aa ben Strobe Cream'in delisiyim, cok seviyorum verdigi etkiyi :) Fark ettigim kadariyla biz ürünleri cok farkli yorumluyoruz :D Makyajin yine her zamanki gibi kusursuz olmus!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten senin gazinla almistim haha :D yaaaa evet olabilir, benim bir arkadasimlada ayniyiz, ben birseyi begenmezsem o bana, o birseyi hic begenmezse ben ona "tamam ben alayim ozaman bana cok iyi gelir kesinlikle" gibi muhabbetlerimiz olur ;) Ciltten cilde ve insanin yapisina göre cok degisiyor, ruj renkleri bile farkli duruyor mesela. Benim cildim ama zaten cok acik tonlu, senin mac de kullandigin cilt rengin ne? Benimki sanirim NC15 bu aralar, belki ondan pek belli olmamistir.

      Sil
  4. cok sık ve sade bır makyaj olmus bayıldımm :)

    YanıtlaSil
  5. Rujun harika canım :) Sana çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  6. Allığını ve rujunu sevdim canım, çok yakışmış. Club bende de var ama ben de çok sevmiyorum, hatat elim hiç gitmiyor son zamanlarda :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende haftalardir kullanmiyordzm,gölgelemek icin kullanabilirsin iyi is cikartiyor :)

      Sil
  7. Her ne kadar allık ve rujun rengi benim tenime uymasa da arada böyle renkler kullanmak istiyorum. Bunun için ne önerirsin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acik tenliysen mac sheertone alliklar cok güzel oluyor, ruj olarakda essence natural beauty bence cok hos tam gündelik :)

      Sil
  8. Ben en çok rujun duruşunu bayıldım, çok zarif bir makyaj olmuş. Essence dudak kalemini alacağım ben de sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaliciligi cok iyi degil maalesef ama dudak kalemlerimin hepsi öyle kullandigim zaman yanimda tasimam gerekiyor tazelemek icin. Paraya kiyarsam birde high end kalemleri denemek istiyorum belki daha uzun dayaniyorlardir :)

      Sil
  9. ay maşallah hatların çok güzel

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...