3 Mart 2015 Salı

FOTD - Favori Makyajim*


 Gözler...
Urban Decay far bazi (fotografda yok)
Manhattan 95T krem far
Mac "Soba" tüm göz kapagina ve gölgelemek icin (fotografda yok)
Urban Decay "Perversion" Tightlining icin
Benefit Roller Lash + They´re Real rimel
P2 kahverengi göz kalemi cercevelemek icin


Kaslar...
Mac "Omega" fari bosluklari doldurmak icin (fotografta yok)


Cilt...
Clinique Even Better fondöten "Alabaster"
Benefit Fake up "Light" kapatici göz altlarina
Mac Prep&Prime "Radiant Rose" göz altlarina
Vichy Dermablend fondöten ve
Catrice Camouflage "01 Ivory" lekelerin üstüne (firca yardimiyla ve sonra parmaklarla bastirarak)
Benefit "Coralista" allik 
Vichy Dermablend pudra anlima ve ceneme
Mary Lou Manizer highlighter
Mac Fix+ sprey 

Dudaklar...
Catrice Longlasting Ruj "030 Wood you love me"
Manhattan dudak kalemi "59G"


Sabah 5´de makyajimi yaptim ve aksam saatlerine kadar dayanmasi gerekiyordu, fazla tazeleme firsatim olmayacagini bildigim icin kat kat sürdüm resmen, ayni zamanda olabildigincede dogal ve yinede belli olmasini istedim.

Mac Fix+ a bayildigimi söylemismiydim? Aslinda sadece farlari daha pariltili yapmak icin almistim, ama fark ettimki her makyajimin sonunda pudralaniyorum ve hemen elim buna gidiyor, normalde is yerindeki lavabo daki aynada cildim gün boyu baktigimda pudrali görünürdü ama bunu kullanali isil isil ve nemli duruyor.

Bu arada iki rimeli bir arada denedim Benefit Roller Lash+They´re Real ve bence tek bir tanesinide kullansam olurdu, öyle aman aman bir degisiklik göremedim. Rimellerin ikisinide begeniyorum, aksama kadar ne akdilar, ne bulastilar, ne performans kayibi oldu, siyahlik iyiydi ve kuruyup dökülmede olmadi.
Roller Lash in ince fircasi cok hosuma gidiyor, cünki sürerken bulastirmiyorum gözümün etrafina, ama bence They´re Real tek basina kullaninca daha bir harikalar yaratiyor.

Manhattan krem farida bir harika, altina far bazi sürmüstüm ve tüm gün boyunca yerinden bile kipardamadi ve cok hos bir isilti verdi gözlere, diger renklerinede baktim ama hem fazla yoktu hemde okadar hosuma giden olmadi aralarinda. 
Bunu ve Mac Paint Pot Painterly ide cok sevince artik diger Paint Pot renklerinede bakmaya karar verdim, gözlerde cidden fark yaratiyor bu krem farlar.


8 yorum:

  1. Cnm çok güzel olmuş hiç kat kat durmuyor çok dogal:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu makyajimda cok ürün kullandigim halde dogal durmasi cok hosuma gidiyor, fix+ in cok faydasi oluyor bu konuda :)

      Sil
  2. goz makyajına gercekten bayıldımmm

    YanıtlaSil
  3. Harika her zamanki gibi... Sana sicak renkleri çok yakıştırıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sagol! Bende bu tarz cok begeniyorum kendimde :)

      Sil
  4. Güzellik ya güzellik! Yine harika olmus makyajin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin gibi güzelden böyle iltifat almak süper haha :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...