16 Mart 2015 Pazartesi

Eskiler ve Yeniler!

Eskiler
Yeniler
Balea Dusjel Cabana Dream - Dove Dusjel
Normalde Balea dusjellerini severim ve sürekli yenisini alirim.
Bu dusjel vücudumda feci alerji yapti, yer yer kabardi, kirmizi oldu ve feci kasinti yapti. 
Ilk önce aldigim ilaclardan dolayi sandim ve ilaclari biraktim. Sonra baktim her dus dan sonra oluyor ve kardesime anlatinca onada bir sampuan kullandiktan sonra oldugunu ögrendim. 
Sampuanlarim kac haftadir ayni oldugu icin Balea nin yeni dusjelini bir kullandim bir kullanmadim denemek icin ve anladimki bu dusjel yapiyormus alerjimi.
Yerine bana herzaman iyi gelen dove dusjelini aldim. 
Maalesef dove dusjellerin kokularini pek begenmiyorum, 
bunun kokusuda idare eder.

Avéne Cilt Temizleme Sütü - Clinique "Take The Day Off Balm"
Fotografda Clinique i unutmusum, ama burda göstermistim Tik Tik.
Yillardir Avene ürünleri kullaniyorum ve kuru, sivilcelenmeye yatkin ve hassas cildime iyi geldikleri icin cok memnundum. 
Ama son zamanlarda eskisi gibi cildime iyi gelmediklerini fark ettim.
Belki Avene ürünlerinde bulunan hormonel etkisi olan icerikleri cildimde leke yapiyordur diyede, artik baska ürünler denemek istiyorum.
codecheck.info sayfasinda baktigimda bu temizleme sütünün icinde bile Butylparaben oldugunu gördüm ve cilt lekeleri hormonel degisikliklerden oluyormus.
Yeni aldigim Clinique ürününde hormonel iceriklikler yok, 
ayrica suya dayanikli göz makyajinida cikartiyormus.

Wella Luxe Oil Sampuan ve Sac Kürü- 
John Frieda Brilliant Brunette Hydration Sac Kremi ve L´Oreal Sac Kremi

Wella nin ürünleri kesinlikle kötü degiller, oldukca uzun süre düzenli olarak sadece bunlari kullandim zaten.
Ama tekrar alinacak kadar fiyatlarina bakarak cok iyi bir performansda sergilemediler, bu yüzden eski düzenli favorilerimden olan drugstore sac ürünlerimi tekrar aldim. 
John Frieda Türkiyede pahali biliyorum, almanyada sac kremine 4,95 Euro, sac kürünede 5,95 Euro verdim, drugstore ürünlerine göre pahali olanlardan sayiliyorlar, ama Wella ürünlerine bakarak cok daha uygun fiyatlilar.

Mac Omega Fari
Süper bir far, sürekli kullaniyorum kaslarim icin, 
ama gölgeleme yapmak icin yada tüm göz kapaklarina far olarakda cok güzel, yenisini coktan aldim :)






4 yorum:

  1. Ya ben de yaşamıştım duş jelinden alerji olmayı, kaşıntı sorununu. O günden beri ağırlıklı olarak doğal, organik sabunlar kullanıyorum duş jelini arada kullanıyorum. John Frieda ürünlerini seviyorum ben bir de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabunu bende kullaniyordum bir aralar, oda gayet güzeldi, türkiyeden aldiklarim organik olanlarin zamanla kokularini begenmemistim sadece :) Ne kullanirsam kullanayim sonunda hep bende John Frieda ya geri dönüyorum senelerdir :)

      Sil
  2. Clinique i çok begenmistim cnm umarım sende memnun kalirsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kac kere kullandim simdi makyajimi cikartmak icin ve kücük islatilmis havluyla silmedigim sürece hepsi cikmiyor, ama havluylada cok kolay cikiyor, hemde sicak suyla yikadigim icin hosumada gidiyor acikcasi. Sen nasil kullaniyorsun? :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...