31 Mart 2015 Salı

Defalarca Aldigim Drugstore Ürünleri!


Drugstore´da yaptigim son alisverisimde fark ettimki tüm aldiklarim ürünler düzenli favorilerimden.

Dove sabununu cilt temizligi icin seviyorum, arada bir mutlaka kullaniyorum herzaman banyoda olur, eller icin genelde sivi sabun kullaniyoruz. 

Balea nemli mendillerini sürekli cantamda tasiyorum, almanyada maalesef kolonya mendil satilmiyor ve bunlari o niyetle kullaniyorum, yani cildime degil, en az bes senedir düzenli olarak aliyorum. 

L´Oreal Sac kürünü cok begeniyorum, kullandigim sac maskelerinden, cok daha pahalilar dahil, en iyisi simdiye kadar. 

Balea Ayak Peeling Sünger Tasini burdada tik tik bahsetmistim, ne esimde ne bende ayaklarda nasir vs gibi sorun cikmiyor bunun sayesinde. 

Dove Invisible Dry Deodorant inida senelerdir kullaniyorum, en son alisverisimde Dove Go Fresh aluminyumsuz olanini almistim, ama bende yeterince korumardi, hem koltuk altlarim terledi hemde kiyafetlerimde ter kokusuda fark ettim, bu yüzden tekrar aluminyumlu olan invisible verziyonuna geri döndüm.

Omega 3 yüksek Epa ve Dha Balik yagi ni ikinci kez almis oldum, ama genelde balik yagi senelerdir düzenli aldigim bir ürün, özellikle Karatay diyetini ilk denedigim zamanlardan beri düzenli kullanirim, daha öncede Menssana markasininkini aliyordum eczaneden. Kullandigimda saclarimda cok hizli uzama oluyor, iki-üc ay da bir kuaföre gitmem gerekiyor, her seferindede kuaförüm hayret ediyor nekadar uzamis diye, tavsiye ederim.

P2 kirilgan tirnaklar icin olan törpüyü de eskidikce yeniliyorum. Gayet memnunum, daha önce cam törpü kullaniyordum, ama bu ürün benim tirnaklarima daha iyi geldi. 

John Frieda Brilliant Brunette Shampoo Hydration ide senelerdir kullaniyorum, bazen Volume verziyonunu aliyorum ama marketde yoktu bende bunu aldim. Head and Shoulders Classic sampuaniyla degis-tokus kullaniyorum, sadece H&S kullandigim zaman saclarim cok kuruyor, sadece bu sampuani kullandigimda saclarim daha cabuk yaglaniyor ve kepek sorunu cikiyor. Bunun sac kreminide kullaniyorum, daima favorilerimden. Türkiyede fiyatlari cok pahali diye biliyorum, burdaki fiyatlari 4,95 Euro.




10 yorum:

  1. Gule gule kullan hepsini! Keske balea markasi Turkiyede de olsa ben bayiliyorum o markanin urunlerine hatta bu yaz yurtdisina hazir gidicekken depolayip geleyim bari ozeniyo valla yazilarinda gordukce mutlaka denemissindir ama baleanin mavi beyaz bi ambalajda onunde bi kizla cocuk var yuz yikama jeli tek kelimeyle muhtesem hic bi jel yuzumu o kadar purizsuz yumusak yapmiyor temizleyince hazir urunlere ulasabiliyorken kullanmadiysan bakmani tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmiyorum hic bakayim görebilecekmiyim :) Balea da düzenli olarak ürünlerini degistiriyor, cok iyi satanlar disinda :)

      Sil
  2. Aaahh ahh keşke aliminyumsuz kaliteli ürünler olsa da onları kullanmak =(

    YanıtlaSil
  3. Canimm ne güzel ürünler almissin, güle güle kullan. Törpüyü ben de kullaniyorum cok iyi gercekten. :)

    YanıtlaSil
  4. o daove sabunlar kurutmuyor mu cildini La Roche bir sabunumu ne var böyle sıvı onu kullanıyorum ben :D o da gerçi kurutma yapıyor ama daha bir iyi geldi sanki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sIk kullanmiyorum, arada bir, zaten cildim kurudur benim düzenli kremlemeye mecburum :) la roche posay in sabunu bile oldugunu bilmiyordum :D

      Sil
    2. Jelde ilabilir ama sivi sabun olayi gibi sıkmali olunca sabun dedim :D

      Sil
  5. sanırım senin yüzünden almanyaya gelip baleaları topliycam hihihi

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...