8 Mart 2015 Pazar

Büyük Alisveris - Mac&Co! :)



Son zamanlarda cok caliskan oldugum icin kendimi ödüllendirip bayagi uzun zamandir aklimda olan bazi ürünleri aldim. 
Sene basinda yaptigim 2015 Wishlist´imi yariladim artik tik tik :)

Mac Woodwinked Fari- Refill
Begenerek ve tavsiyelerine güvenerek takip ettigim Jamina1404 ün 2014 makyaj favorilerinde gördükten sonra bu fari almaya karar verdim. Aslinda Mac farlarini cok asiri pahali olduklari icin boykot etmek istiyordum, ama palet sistemleri cok hosuma gidiyor. 
Ayrica en eski farlarimi alali dört sene olmus ve kendilerinden cok memnunum, uzun yillar kullanacagimi düsünerek aldim.

Mac All That Glitters Fari
Bu farin kabini Back2Mac icin kullanmak istiyorum, tabii fari depot yaptiktan sonra. AWish in videosunda gösterdigi gibi deneyecegim sanirim. Buna dupe gösterilen bir fari kullanmistim ve favorim olmustu, ama artik o far drugstore da satilmadigi icin orjinalini aldim.

Mac Constructivist Paint Pot
Bu ürünü Your Face, My Canvas blogcu ve youtube cuda gördügümden beri istiyorum, maalesef post unu/videosunu birtürlü bulamadim linklemek icin. Ilk önce Constructivist, sonrasindada Mac Antiqued farini kullanmisti, cok güzel duruyordu. Mac Painterly Paint Pot unuda cok kullaniyorum zaten. Su anda aklimda birde Indianwood rengini almak var, bugün magazada swatchladim ve cok güzeldi.

Mac Kinda Sexy Ruj
Medcezir dizisinde Mira nin bazi makyajlarindaki dudak rengi cok hosuma gidiyordu, arastirdim ve bu ruju kullandigini ögrendim. 
Alman bloggerlerde hic raslamiyorum ama türk bloggerlerde bu ruj bayagi bir ünlü. Mac in Matte ve Amplified bitisli rujlardan uzak durmaya calisiyordum, Mac den daha önce aldigim "Chatterbox" ve "Please Me" dudaklarimda cok pütür pütür durmuslardi. Ama artik iyi bir dudak peelingi yapip, iyice nemlendirip sonrada bunu kullanacagim, eskisi gibi tecrübesiz degilim ;)

Mac Teddy Gözkalemi
Son aldigimda maalesef küf problemden dolayi geri göndermistim tik tik ama eskidende bu kalemi kullandigim icin tekrar bir sans vermek istedim, rengi cidden benim göz rengime cok yakisiyor ve benzerini denedim ama bulamadim.

Mac Fix+ - Sized to go boyu
Bu ürünü senelerdir cok gereksiz dir, termal suyu gibidir diye almadim, en son da farlari daha parlak göstersin gözlerde diye aldim ama artik nerdeyse her makyajimdan sonra yüzüme sIkIyorum, cok güzel parilti veriyor yüze, hafif bir kokusu var, cok begendim simdilik.

Mac Strobe Cream - Sized to go boyu
Deneyip denememek arasinda gidip geliyordum, en son tatli blogcu Eylem Delacroix nun bu postundan sonra tik tik aldim. 
Benim cildimde pek birsey fark etmedi maalesef, sanirim cok acik ten rengim oldugu icin (Mac NC15-20) Becca Shimmering Skin Perfector "Pearl" i tercih ediyorum acikcasi, ikisini birbiriyle karsilastiran bir blogpost da buldum tik tik ve blogcuda "Pearl" ü tercih ettigini yazmis. Ama sanirim ilk Mac Strobe kremini kullanmis olsaydim bende begenirdim :) 
Bazi ürünlerde sonradan fikrimin degistigi cok oldugu icin, bakalim zaman ne gösterecek diyorum, simdilik cilt kremi olarak kullanmayi düsünüyorum.

Mac Ikili Palet
Bunu sirf "Omega" ve "Espresso" farini kullanmak icin aldim.
Nerdeyse her makyajda Omega farini kasim icin kullaniyorum ve Espresso rengini saclarimdaki aciklari kapatmak icin tik tik ve büyük paletden daha kullanisli oldu benim icin.

Clarins Instant Lip Perfector "06 Rosewood Shimmer"
Bu dudak balsamini en son alan benim galiba, senelerdir youtube ve bloglarda övüle övüle bitirilemedi. Cantamda sürekli yanimda tasimayi düsünüyorum, bir kere denedim ve kokusu cok hos, durusuda cok hafif renkli ve dudak bakimi gibi parlatici, fiyatina deger bir performansi olacakmi süpheliyim acikcasi.

Zoeva "109" Kontür Fircasi
Zoeva nin en son bir fircasini magazinin yaninda hediye almistim tik tik ve onu Mac 217 fircamdan daha cok severek kullaniyorum, yumsacik ve cok güzel is cikartiyor. Zoeva firca konusunda iyice kendini asmis durumda zaten. Kontür fircasina ihtiyacim vardi zaten, bununda sekli cok hosuma gitti ve kullananlar cok övdügü icin aldim. 

Marc Jacobs Mini Boy "Dot" Parfüm
Bunuda ürünlerim elime gec gecti diye özür olarak koymuslar pakete, sevindim :)

Sized to go mini boylarinin ikisinide mac in kendi sayfasindan aldim. 
Zoeva fircasini, Mac Refill ve ikili paletinide douglas dan bes Euro indirim kuponuyla aldim. 
Diger ürünlerinde 20% indirimle parfümerie pieper den ismarladim, her zaman her Mac ürünün her rengi ellerinde olmuyor, ama indirimde fiyatlari cok uygun ve cok güzel paket yapiyorlar ürünleri. 
Sadece biraz yavaslar, douglas siparisleri bir iki günde gönderiyor ama pieper de bu sefer bir hafta bekledim, yinede fiyat farkina bakinca deger mutlaka :)


Ürünler icinde sizinde kullandiklariniz veya almak istedikleriniz varmi? Sizin düsünceleriniz neler ürünler hakkinda?


15 yorum:

  1. Kinda Sexy'yi yada dupesini almak isterim çok harika bir renk:) Güle güle kullan vivacım harika seçimler :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanirim benim ten rengime pek uymuyor, cok normal hatta hafif turuncu hatta biraz soluk duruyor bende :( farkli makyajlarla deneyecegim artik birde yazin biraz bronzlasinca belki farkli durur, ama simdi keske see sheer alsaydim diyorum, onu magazada deneyip begenmistim, sonra lustre finish diye almadim offf :D

      Sil
  2. Harika şeyler almıssin hepsini tek tek kurcalamak istedim gorunce:)) Güle güle kullan cnm

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan aldıklarını. Mac All That Glitters Far ve Zoeva fırça ilgimi çekti. Marc Jacobs Dot mini boy da çok şekermiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zoeva firca coooook güzelmis! Aldigimda gözüme kücük gelmisti ama makyajda kullanirken süper oluyor, burnu kontürlemek icinde cok güzel. Birde iyi bir kontür pudrasi bulaydim :D

      Sil
  4. Oh oh hepsini güle güle kullan canım :*

    YanıtlaSil
  5. Ayy ne güzel şeyler bunlaaar! Güle güle kullan. Zoeva almak şart oldu;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkür ederim :) Zoeva fircalari cidden cok güzel, mac fircalarimdanda daha yumsaklar :)

      Sil
  6. Ay ne güzel bir alisveris hepsini güzel günlerde kullan canim benim. Kinda Sexy ne zamandir benim de listemde ama ona bir türlü sira gelmedi, douglas'a da ne zaman sorsam elimizde suan yok diyorlar. Online shop'a bir bakiyim belki gelmistir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak onu ben kendime yakistirmadim, sen mutlaka al ozaman haha :D ayni ürünler cok farkli duruyorlar kesinlikle, kuzenim benim ürünleri denedi gecen cogu hic yakismadi ona, ben bile sasirdim. Bende sanki biraz soluk duruyor ve hafif turuncuya kaciyor, belki yazin daha farkli olur diye ümit ediyorum bakalim :)

      Sil
  7. kinda sexy ve strobe kremi almak istiyorum ben de en kısa zamanda :D dot parfümün kokusu nasıl peki ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. su anda ne kinda sexy nede strobe kremini pek begendim sayilmaz, ruj bende soluk duruyor ve strobe kremide pek belli olmuyor sanki. Dot parfümünü simdi yorumunu okuyunca kalkip döktüm ve böyle cok taze,hafif limonsu ve ciceksi bir kokusu var, bu tarz parfümü ben her türkiyeye gittigimde kadinlarda cok kokluyorum, fena sayilmaz, ama büyük boyunuda almayi düsünmüyorum acikcasi :)

      Sil
  8. Bloğunu yeni keşfettim ve çok beğendim takibe de aldım:) Bana da beklerim. www.locosmetico.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...