8 Mart 2015 Pazar

Bitenler!



Yves Rocher Asansörlü Siyah Kalem
Bu ürünü üc kere zor kullanmisimdir, bir baktimki icinden kirilmis ve artik kullanmak mümkün degil :( 
Birde bunun turquoise renklisi var bende, insallah oda böyle olmaz!

Bepanthen Yara Kremi
Bunu geceleri yatmadan dudaklarima sürüyorum kuruluga karsi, cok iyi etki veriyor. Yenisini aldim bile.

Kirpik Ayirici ve Kas Sekillendirici Firca
Seneler önce bana Rapidlash kirpik serumuyla hediye gelmisti ve inanilmaz cok sevdigim ve sIk sIk kullandigim bir ürün oldu, maalesef metal kirpik ayirici icinden cikti :( 
Haftasonu Douglas da baktim ama hic buna benzer ürün göremedim, plastik uclu vardi ama yine metal uclu istiyorum güzel ayirdigi icin, ayrica iki tarafli olsa yine süper olur. Aramaya devam.

They´re Real Mascara
Nekadar kalin fircasini sevmesemde favori rimelim, akmiyor, bulasmiyor, dökülmüyor, hem hacim hem uzunluk hem siyahlik veriyor, sicaklarda kalici, aksama kadar dayanikli, su an kullandigim Benefit Roller Lash den cok daha iyi performansli. Elimde bir mini boy u var, daha iyisini bulamadigim sürece bu rimeli yine alirim.

Essence All Eyes On Me Rimel
Fiyatina bakinca üst kirpiklerimde performansini gayet begendim, gündelik güzel kullanilabilecek bir rimeldi, maalesef alt kirpiklerimde ama akma yapti, göz altlarim siyah oluyordu, üstünde yazdigi gibi suya dayanikli fos cikti benim icin. Yeni rimel alinca bunu kullanmaya devam etmek istedim.

Yves Rocher Monoi de Tahiti
Bu ürünü bundan onbes sene önce sürekli bitirip bitirip yeniden aliyordum, düzenli cildime kullaniyordum ve kokusunu cok seviyordum. Bu sefer kullandikca kokusu hosuma gitmemeye basladi, üstünde saclarada kullanildigini okuyunca, her yikamadan önce sacima kür olarak sürdüm ve bitirdim.Tekrar almam.

Avéne Nem Maskesi
Yillardir kullandigim ve cok sevdigim bir üründü, gecmisi kullaniyorum cünki artik eskisi gibi cildime iyi gelmedigini fark ettim :( En son lazer oldugumda bunu krem gibi sürünce cildim kizariklik yapti ve yandi, sonrasindada kullandigimda eskisi gibi iyi nemlendirmedi. Bir gün bu üründen vaz gececegim hic aklima gelmezdi. Yeni cilt ürünleri deneyecegim.

Balea Beautiful Long Sac Kremi
Kokusunu cok begendim ve performansida ilk basta hosuma gitti, ama cok fazla ürün kullanmam gerekiyordu, cabuk tükeniyor bundan dolayida. Ayrica saclarim eskisi gibi güzel durmuyor, su an kullandigim sac ürünlerden pek memnun degilim ve eski favorimi -John Frieda Brilliant Brunette Sac Kremini- alacagim tekrar


14 yorum:

  1. canım benefit they real ben de denemek istiyorum artık mezun olup çalışmaya başladığımda inşallah :) özledim bu arada seni :) milky minty ben bazı sebeplerden bloga girmiyorum artık ama takip ediyorum hep seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derslerinde basarilar dilerim tatlim, bende bu aralar isin yani sira tez yaziyorum dört büklüm oldum artik bilgisayarin basinda, insan cok calisinca ve parasi olunca mutlaka kendini ödüllendirmeli, gönül de beslenmek istiyor ;) yine yazarsan bloguna haber ver, öptüm! :)

      Sil
  2. Benim bir kalemim de senin Yves Rocher gibi kırık çıkmıştı, değiştirilmedi de :((
    Suya dayanıklı rimel pek sevmiyorum ben. Hem çıkarması zor, hem de vaadini pek yerine getirmiyor.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bioderma suyuyla cikartiyorum ben öyle kolay oluyor, garnier in misel suyuyda ayniymis dene istersen, pamuga döküp on a kadar say gözlerinin üstünde sonra sil, bende öyle kolay cikiyor. Göz kalemlerde zorlaniyorum bayagi, simdiye kadar tekrar aldim tek ürün mac teddy oldu, ama iyi bir siyah kalemine ihtiyacim var, özellikle dumanli makyaj yapmak icin (hani Beren Saatin Aski Memnu stili gibi ;) )

      Sil
    2. Estee Lauder önermiştim sana ama bakamadın henüz sanırım.
      Lancome ve GOSH da çok başarılı bu arada.
      Garnier'in misel suyunu aldım, 10'a kadar sayarken aklımda olacaksın :)))

      Sil
    3. Gosh almanyada satilmiyor, tam olarak hangi kalemlerdi? Tekrar bakayim, clinique almistim ama cok akiyor ya ve siyahdan cok gri :/

      Sil
  3. Çok güzel ürünler bitirmişsin cnm, yenilerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  4. Takipteyim tatlım, bana da beklerim
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Ben essence in rimelinden hiç memnun kalmadım ki zaten iyi durumda olan kirpikleri var ve hiç bir etkisi olmadı. Şurada yazmıştım. http://lifestyleofsiri.blogspot.com.tr/2014/12/essence-all-eyes-on-me-maskara.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef, bende fazla kullanmadan attim zaten :)

      Sil
  6. Blog aleminde sen kadar hizli ürün bitireni yoook yok yokkk! :))) yine cok güzel ürünler bitirmissin yenilerine yer acilmis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha sagol mu desem ne desem :D öptüüm

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...