1 Mart 2015 Pazar

*Benefit Roller Lash Rimel*


Benefit den direk siparis ettim bu sefer ürünleri,
zaten yeni rimel e ihtiyacim vardi ve
Mini boy They´re Real rimelinide hediye oldugunu görünce ismarladim.
Roller Lash in kabi cok tatli :)
Bu konuda Benefit cok basarili kesinlikle.
Henüz iki kere kullandim ve begendim
They´re Real in plastik fircasini herzaman cok kalin bulmustum
 Roller Lash´in daha ince fircasi daha cok hosuma gitti



cok güzel kirpikleri ayriyor, siyahli hos, güzel kiviriyor ve kaliciligida cok iyi
panda gibi siyah göz altlari ve dökülen rimel problemi yok kesinlikle
paketin icinde ilk önce Roller Lash sonrada They´re Real kullaninca
dahada "Wow" effekti yaratmak mümkün diye yazilmis
deniyecegim o sekildede.
Bakalim uzun vadede Roller Lash favorim olabilecekmi :)
Almanyada fiyati 25 Euro.


Siz bu rimel hakkinda ne düsünüyorsunuz, denedinizmi yada deniyecekmisiniz?


19 yorum:

  1. Çok şirin bir ambalajı var tatlım, güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  2. Ben de merak ediyorum bu maskarayı, kıvırma özelliği iyi diye okumuştum öyle ise tam ihtiyacım olan şey!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede gayet güzel kiviriyor, ama öyle abartacak kadar da birsey görmedim henüz, bakalim kullandikca nasil olacak, bazen rimeller bekledikce (ici kurudukca) daha güzel oluyorlar :)

      Sil
  3. Rimelin ambalaj renkleri çok hoşmuş :) Fırçasının üst kirpiklere etkisini bilemicem ama alt kirpiklere çok güzel hacim verir gibi geliyor canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alt kirpikleri akmiyor, en cok bu dikkatimi cekti, cünki genelde rimeller bende maalesef akiyor siyah bir iz birakiyorlar suya dayanikli olmadiklari zaman :)

      Sil
  4. Kirpiklerim dümdüz değil ve kirpik kıvırıcı kullanmadığım için bu maskarayı çok merak ediyorum. Tek tek ayırır, göz altına dökülmez; eh biraz da kıvırırsa benim de kirpiklerimi, sürekli alacağım bir maskaram olmuş olur. İki maskarayı birlikte denedikten sonraki yorumlarını bekliyorum canım, güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kirpik kivirici bende hic kullanmiyorum, bence güzel bir rimel ama fiyatina deger mi henüz karar vermedim, they re real simdilik favorim, yarin ikisini bir arada deneyecegim insallah :)

      Sil
  5. keske Türkiye'de de online satış olsa :( guzel bır yazı olmus ellerıne saglık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yokmu? ne garip, artik tüm büyük markalarin oluyor genelde. Bazen online güzel indirimler ve hediyeler oluyor, bukadar para verdikten sonra bende aksiyonlari bekliyorum hep almak icin :)

      Sil
  6. Aaaa bu maskarayi ben de cok merak ediyordum, alip almamakta cok kararsiz kaldim. Cok sevdigim Lancome Doll Eyes'i mi alsam, yoksa Benefit'in bu rimeline mi sans versem bilemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlim bende yeni yeni kullaniyorum ve tamam güzel bir rimel ama öyle harikalar yaratmiyor, eger zaten cok sevdigin bir rimel varsa bunu denemeden alma derim, sanirim bu rimel inde yakinda mini boylarini cikartirlar :)

      Sil
    2. tatlim bende yeni yeni kullaniyorum ve tamam güzel bir rimel ama öyle harikalar yaratmiyor, eger zaten cok sevdigin bir rimel varsa bunu denemeden alma derim, sanirim bu rimel inde yakinda mini boylarini cikartirlar :)

      Sil
  7. Direkt siparis derken nereden siparis ettiniz benefitin kendi sitesinde ulke secenekleri arasinda türkiye yok cok ilginc zimbabve bile var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. almanyada yasadigim icin benefitcosmetics.de den ismarladim :) zimbabve var ve türkiye mi yok, tövbe yarabbim :D

      Sil
  8. They are real maskaranin ciddi bir fani olarak roller lash icin alip almamak arasinda gidiyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilk basta okadar begenmiyordum ama artik daha severek kullaniyorum, özellikle fircasi daha cok hosuma gidiyor. Ama Theyre Real de cok iyi, bende tekrar onu alirim sanirim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...