28 Şubat 2015 Cumartesi

Subat Favoriler!


Bu ay nerdeyse her gün ayni makyaji yapip ciktim evden, hem cabuk, hem dogal ve yinede pariltili oluyordu.

Mac Paint Pot "Painterly"
Bu ürünü bukadar sevecegim hic aklima gelmezdi, simdi keske daha önce alsaydim diyorum. 
Bazileri cok kuru oldugundan bahsediyor, sanirim fabrika hatali bir ürüne dek gelmisler, cünki yapisi yumsacik krem gibi. Kaslarimin alti cok beyaz oluyor ve bunu sürünce cok dogal duruyor, sanki kendi ten rengimmis gibi, tüm göz kapagima kasima kadar sürünce sanki birsey sürmemisimde dogal aydinlik oluyor, süper! Tüm gün dayanmasi icin altina Urban Decay Primer Potion kullaniyorum, yoksa bir kac saat dayaniyor sadece.

Mac Prep&Prime "Radiant Rose" Highlighter
Benim gibi cok acik teni olanlara bunu siddetle tavsiye ediyorum, ben göz alti kapaticimi uyguladiktan sonra bunu tekrar üstüne sürüyorum ve cok begeniyorum. 
Ayni ürünün Light Boost renginide aldim, ama bu rengini daha cok begendim.

Catrice Camouflage "Ivory" Kapatici
Bu kapatici resmen hayatimi kurtariyor bu aralar. 
Cildimdeki lekeleri kapatmak icin birebir, hem cok kalici hemde cok dogal, bu ay bir tane daha aldim, bir tanesi cantamda, bir tanesi evde duruyor artik, fiyatida cok uygun 2-3 Euro gibi birsey :)

Becca Shimmering Skin Perfector "Pearl"
Sabahlari bundan bir pumpa yi Clinique Even Better "Alabaster" Fondötenimle karistirip sürdüm ve cilt paril paril parliyor, tam istedigim gibi. Maalesef Becca kaplari bende hep catliyor, ama bu ürünü tekrar almamdan yine vaz gecemeyecegim sanirim, cünki yapisi cok güzel. 
Mac Strobe kreminide aldim merakimdan, ama bence Becca bir tik dahada iyi, kendini daha cok belli ediyor, yinede dogal duruyor. Keske satin almasi bukadar problem olmasa, su an tek bildigim satis yeri spacenk diye bir site.

Benefit Fake up "Light" Kapatici
Göz altlari benim gibi kuru olan ve kirisanlar icin süper kapatici, cok fazla morlugunuz varsa yeterli olmaz ama. 
Ben cok sevdim, zaten deneyip almistim ve Mac Mineralize kapaticisindan cok daha iyi durmustu göz altimda. 

Benefit Coralista
Icinde isiltilari olan, cok güzel seftali-pembe bir renk, her cilde giden, ister acik tenli ister esmer olun, yazin bronzlasincada rahatlikla kullanabiliyorum. 
Cok da güzel kokuyor, benimkini ikibucuk senedir bitiremedim, icerigi 8 g cok uzun dayaniyor.

Stila "Kitten" Far
Bu fari ilk aldigimda haftalarca elim pek gitmemisti, niye bukadar sevildigini düsünmüstüm, cünki bende hos durmuyordu. Hatam Mac 239 fircasiyla bastira bastira sürmek mis. 
Arkadasim bende makyaj yaptiginda 217 numerali farla bunu hafif sag-sola sürerek göz kapaklarina uygulayinca nekadar güzel durdugunu fark ettim ve o günden beri o sekilde sürüyorum, cok farkli oluyor, cok tavsiye ederim.

Mac "Omega" Far
Bu ay Benefit Gimme Brow u nerdeyse hic kullanmadim elimdeki az kalmis Omega farini bitirmek icin. Yenisini aldim bile, rengini daha iyi görün diye yan yana koydum ikisini.
Kaslarimda bosluk var ve bunu sürünce cok dogal duruyor ve tüm gün boyunca dayaniyor. Birde burnumu kontür yapmak icin süper bir renk, bunu bu ay tesadüf kesfettim. 
Mac Harmony, Benefit Hoola vs burnumu kontürlemek icin hic uygun olmuyorlar, hafif kirmiziya kastiklari icin, ama Omega cok dogal, sanki gölge gibi duruyor. Omega nin renginde bir kontür pudrasi biliyorsaniz tavsiye edin bana lütfen :)


Ürünlerden sizinde begendiginiz yada denemek istediginiz varmi?

15 yorum:

  1. Hepsi cok guzel urunler! Bayildim gercekten en cok fake up i merak ediyorum ama turkiyede ne yazik ki fazla pahali erase paste alicaktim rengim kalmamisti bununda boyutu cok kucuk oldugu icin hic bakmadim bile goz cevrem oldukca kuru pudra pudra durmamasi icin baya ugrasiyorum:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. türkiyedeki fiyatlar ucmus gitmis kesinlikle, bende olsam türkiyede benefit almazdim. Erase paste hakkindada hem iyi hem kötü yorumlar var, denemek isterdim acikcasi :)

      Sil
  2. mac prime prip not alindi bir kenara;)

    YanıtlaSil
  3. Ben de ne zamandır Stila Kitten 'ı istiyorum, bana beautybay yolu gözüktü ^_^ Doğal ve parıltılı makyajı ben de sıkça kullananlardanım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende beautybay den almistim galiba :) kargo parasi ödememistim ucuza dek gelmisti :)

      Sil
  4. Cok güzel ürünler secmissin canim, aralarindan gözüme hemen kestirdiklerim var! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sende görünce öyle oluyorum, strobe kremini sayende aldim haha ;)

      Sil
  5. Catrice Camouflage Kapatıcıyı çok merak ediyorum ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok iyi cidden, artdeco camouflage kremini hatirlatti bana, ama artdeco daha zor sürülüyordu, daha katiydi ve rengini bir türlü tutturamamistim cildimde :)

      Sil
  6. coralistayı nasıl bronzken kullanabiliyorsun onu merak ettim o.O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim bronz halim mac de nc25 :D yani demek istedimki yaz ve kis sürekli kullandigim bir allik ;D

      Sil
    2. hmmm desene az pişmiş oluyorsun :)))) Bu aralar senden çok okuyucu geliyor. birşeyde bahsettin de ben mi kaçırdım yaw?

      Sil
    3. hic unutmam tatile gitmistik yillar önce kirk derece kavruluyor her yer, bir hafta gecti aradan ben seviniyorum bronzlastim diye adamin biri bana bugün mü geldiniz diye sormustu, niye sordugunu merak edince cok beyazsiniz ya ondan demisti :D hem ilk önce kirmizi oluyorum, sonra hafif renk aliyorum, pismis olarak gayet yerinde yorum yapmisin haha ;D blogumda link in varya sag tarafta, ondandir ziyaretciler, sevindim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...