19 Şubat 2015 Perşembe

High End Alisveris "Mac, Clinique, Benefit..."


Siparisim bir kac gün önce geldi, 2015 icin Wishlist imde tik tik olan bir kac ürünü ismarladim en sonunda ve deneme firsatimda oldu iki gündür :)

Alterna Bamboo 48 Saat Volume Sprey
Bunun bir kac tane deneme boyu ürünlerini bitirdim. Nemli sac ima sIkIp kendi haline kurutmaya birakinca cok dolgun ve lüle lüle harika saclar yapiyor bende. Kokusu muhtesem ve saclar yumsacik oluyor. 2014 in en güzel kesiflerimden :)

Kerastase Nutritive Oleo-Relax Fluid
Senelerdir favorim. Son bir kac aydir sadece Wella Luxe Oil sacyagini kullaniyordum tik tik, ama bu eski favorimi cok özledim. 
Wella Luxe sacyagi saclari lüle lüle göstermekte cok basarili, ama Kerastase saclarimi düzlestirmek istedigimde cok daha iyi bir secim bence, hem Wella ninkinden daha cok bakim yapiyor diye tahmin ediyorum, cünki Kerastase kullanirken cok nadir kiriklarim olurdu, sanirim Wella nin icinde alkol oldugu icin Kerastase den daha az nemlendiriyor. 
Ikisiyle devam etmeye karar verdim, ikiside ayri bir güzel.

Clinique "Creamy Nude" Ruj
Bunu sevgililer gününde hediye verdiler siparisimin yaninda. Aslinda ismarlarken begenmiyecegimi düsünmüstüm, ayrica yesil kabida cok cirkin geldi. Ama kullandigimda cok begendim :D
Cok dogal ve acik cilt rengime cok güzel giden bir nude ruj, yesil kabida artik gözüme batmiyor. 
Yapisi Mac Lustre rujlari gibi, cok begendim.

Clinique "Take the day off" cilt temizleme balm´i
Henüz sadece bir kere denedim ve onda pek de begenmedim performansini, cok kati krem gibi ama makyajin üstünden yüzüne ve gözüne sürdügün anda yag gibi eriyor, benim göz makyajimi zor cikartti -tamam bende bayagi boyanmistim kabul ;)
 Bioderma suyuyla arkasindan temizlemem gerekti. 
Cok övülen bir ürün oldugu icin tekrar internetden yorumlara baktim ve genelde bir kücük havluyla siliyorlarmis, yani 1. makyajli yüze, göze sür 2. havluyu suda islat ve yüzünü temizle. 
Kücük havlularimiz olmadigi icin bugün ekstra gidip bir tane aldim, baktim böyle oluyor, artik 5-6 tane daha kücük havlu almam gerekir, haftada bir yikiyorum sadece havlulari cünki ve makyaji havluyla cikartinca o tekrarda kullanilmaz. Kullandikca yorumlarim artik :)

Benefit Fake Up "Light" Kapatici



Bunuda gecen yil douglasda denemistim zaten, sekline bakinca hic tahmin edilmez, ama cok dogal kapatiyor, özellikle kuru göz alti olanlar ve hafif kirisikliklari olanlar icin birebir, iyi nemlendiriyor. 
Cok asiri göz alti morluklari olanlar icin kesinlikle degil. 
Bunu ve Mac "Light Boost"u kullanip ise gidince ögrencilerim derste "Birsey söylebilirmiyiz? Göz cevreniz cok güzel gözüküyor bugün" dediler! Zaten ögrencisi olanlar bilir, gözlerinden hicbirsey kacmiyor :/






Mac Prep+ Prime "Light Boost" Aydinlatici
Ilk önce ayni ürünün "Radiant Rose" rengini almistim, cok acik pembis bir highlighter. 
Cok begenerek takip ettigim Allana Davison nin bu videosunu gördükten sonra denemistim ve cok, cok memnun kaldim. 
Genelde Helena Rubinstein 02 Magic Kapaticimi + Mac Radiant Rose kullaniyorum ve sonuc cok güzel oluyor, sadece son zamanlar gözlerimin alti cok asiri kurudugu icin dahada nemlendirecek ürünlere gecmek istedim.  
Yine tavsiyelerine cok kulak astigim Görkem Karman blogcusunun da bu rengi cok sevdigini okuyunca bunuda almak istedim, bu daha cok kapatici gibi, daha ten rengi bir kapatici gibi. 
Ikisindende memnunum acikcasi, bakalim uzun vadede kim kalici olacak.


Bunlarda siparisimin yaninda gelen testerler, iki tanesi erkekler icin esime verdim, parfümleri denemedim henüz ve Bobbi Brown "Smokey Eye Mascara" cok güzel kirpikleri ayirt ediyor, ama ne cok dolgun, nede cok uzun yapiyor kirpikleri, ayrica benefit Fake up Kapaticisi kullandiysam alt kirpiklerime bu rimeli sürersem asiri boyama yapiyor, resmen siyah halka olusuyor gözümün altinda..
simdilik essence den aldigim bir rimel le kombine ediyorum, drugstore alisverisimide bir dahaki post da paylasirim artik :)


Bu ürünlerin arasinda sizinde kullandiginiz veya denemek istediginiz varmi?




14 yorum:

  1. hepsini güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Alterna ürünlerini özellikle de Bamboo 48 Saat Volume Spreyi çok merak ettim canım, sadece Douglas 'ta mı satılıyor? Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok güzel bir ürün, eger saclarin dalgaliysa bence seversin, ben hagelshop diye online bir kuaför ürünleri satan sayfadan aldim, douglasdada var ama almanyada alterna bildigim kadar :)

      Sil
  3. benefit fake up kapatıcıyı cok merak edıyorum en kısa zamanda denemek ıstıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok kuru göz altin varsa, fazla kapaticilik istemiyorsan bu soguk havalarda birebir :) ben highlighter ürünle beraber kullaniyorum ilk önce fake up sonra prep + prime cok güzel duruyor :)

      Sil
  4. Clinique rujun rengi MAC'in Hug Me rujunun rengine benzettim.:)
    Aldıklarını güzel günlerde kullan canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet internet swatchlarina baktim bayagi benziyorlarmis :D

      Sil
  5. Güle güle kullan benim de aklım uzun zamandır MAC PP'de ama göz altlarım sorunlu olduğu için bir türlü cesaret edemiyorum:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende cok gel git yasadim, mac ürünleri ya süper oluyor bende yada tam fiyasko ve fiyatlarina bakilarak pahali bir deneme :D en iyisi mac magazasina gidip orda uygulatmak, uygulatmadan hicbirsey alma sakin!

      Sil
  6. Alterna markası bizde Rossmann'larda var ama saç ürünlerini hiç görmedim, tekrar bir bakayım. Gerçi hiç sanmıyorum, bizde satılan markaların, popüler ürünlerini Türkiyeye getirmeme gibi bir prensibi var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende o markalari birbirine karistiriyordum, rossmanndaki Alterra ve bu markada Alterna haha :D kuaförde satiliyor genelde yada kuaför ürünler satilan yerlerde :)

      Sil
  7. Cok güzeller canim güle güle kullan! Bamboo'yu tavsiyen üzere deneyecegim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dogal dalgali saclarin varsa cok seversin bence, hagelshop da kücük boyunu satiyorlar denemek icin ideal :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...