22 Şubat 2015 Pazar

FOTD - Minimum Makyaj


Gözler...
Catrice "Ivory" kapatici far gibi tüm göz kapagina kaslara kadar 
TheBalm Mary-Lou-Manizer far olarak
Bobbi Brown Smokey Eye rimel

Kaslar...
Mac "Omega" fari bosluklari doldurmak icin (fotografta yok)


Cilt...
Clinique Even Better fondöten "Alabaster"
Catrice Camouflage "01 Ivory" biraz göz alti ve gereken yerlere
Benefit "Coralista" allik 

Dudaklar...
Catrice Longlasting Ruj "030 Wood you love me"


Catrice in longlasting rujlarindan "Wood you love me" cok begeniyorum, rujlar ayrica harika kokuyor vanilya gibi. Rengi Manhattan Lip Cream lerden kullandigim "95G" rengine cok benziyor, bakiniz tik tik
Kapagi bile kIrIlmisti ama benzer bir renk bulana kadar atmak istememistim, artik buldum ve yapisi dahada güzel :)

Bobbi Brown tester boyu "smokey eye" rimel ini hic begenmedim, kisa bir süre sonra tüm göz altlarim siyaha boyanmis oluyor, alt kirpiklerde hic kullanamiyorum, üst kirpiklerimdede bir hacimlik yada  uzunluk yaratmiyor maalesef.

Makyajim cabuk olsun dediginizde siz hangi ürünleri kullaniyorsunuz?


20 yorum:

  1. cok guzel bır makyaj olmus dogallık sıze cok yakısıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel yorumun, cok tesekkür ederim! :)

      Sil
  2. Cok guzel oldu, basit ve guzel ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol krista, senin güzelligin o :D

      Sil
  3. Merhaba, bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen takibe aldim, ne güzel blogun varmis :D

      Sil
  4. Merhaba, makyajınız çok güzel olmuş, sizi eski (sanırım vivalavita idi ismi) blogunuzdan beri biliyorum, yazılarınız çok güzel. Merak ettiğim birşey var, cildiniz nasıl bu kadar canlı ve parlak görünüyor? Işıl ışıl.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tanidiniz, cok sevindim :D eski ismi maalesef tekrar alamadim, ondan degisiklik yapmak zorunda kaldim.
      Cilt rutinim hakkinda ayrintili postlarim var (sag tarafta konular "cilt bakimi" altinda) bazen bazi seyler degisiyor ama genelde cok sadik bir insanim ve ayni ürünleri kullaniyorum. Onlardan haric cok leke problemim oldugu icin senede bir kere mutlaka lazer yaptiriyorum onunda yazilari var (sagda "lazer" e tiklayinca). Birde fondötenlerim cok iyi, cildimin durumuna göre degis-tokus kullaniyorum:Vichy Dermablend Fondöten cok kapatici, Clinique Even Better briaz kapatici ve dogal, Avene Couvrance Fluid cok hafif renklilik veren ve cok hafif kapatan bir fondöten.
      Baskada aklima gelen highlighter kullanmam, oda cilde cok parlaklik veriyor ve dogal duruyor ayni zamanda, benim kullandiklarim Becca Shimmering Skin Perfector Pearl (Mac Strobe kremi yada Pearl Highlighterine benzetiyorlar) :)

      Sil
    2. UZun uzun cevap yazmışsınız, çok teşekkür ederim

      Sil
  5. mac kullanıyorum este ve lancome de var, her telden dıyebılırım :)...sızın makyajınız tam benlık sade ve cok guzel..sevgıler


    www.kuzununannesi.com

    YanıtlaSil
  6. dudak rengine bayıldım canım :)

    YanıtlaSil
  7. Bayanlar dinlesin okusun öğrensin. :)

    Yorumunuz için de teşekkürler tekrar Beyza Hanım, daha çok gelin, daha çok görmek istiyorum sizin yorumlarınızı... :)

    YanıtlaSil
  8. Aman Viva Hanım diyecektim... Beyza da nereden çıktı! :)

    YanıtlaSil
  9. çok güzel sade bir makyaj olmuş rujun rengide çok güzelmiş

    YanıtlaSil
  10. kaş şekliniz muhteşem bu arada.

    benim de çok taze bir blog'um var. desteklerinizi beklerim: thestyledigger.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkürler :) hemen bakiyorum!

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...