20 Şubat 2015 Cuma

FOTD - Catrice "060 Floral Coral"



Gözler...
Mac Paint Pot "Painterly" parmaklarla uyguladim
Mac "Copperplate" fari göz kapagina ve etrafina (fircayla dagitilmis)
Mac "Soba"fari gölgelendirmek icin
Mac "Ricepaper" kas altina ve göz pinarlarina
Benefit They´re Real Mascara+ essence "all eyes on me" suya dayanikli rimel

Kaslar...
Mac "Omega" fari bosluklari doldurmak icin
Benefit Gimme Brow kas jeli "Medium/Deep 02"


Cilt...
Benefit Porefessional özellikle yanaklara
Helena Rubinstein Magic Concealer 02 kapatici göz altina (fotografta yok)
Mac Prep+Prime "Radiant Rose" göz altina
Clinique Even Better fondöten "Alabaster" + Becca Shimmering Skin Perfector "Pearl" bir pumpa karistirip tüm yüze
Catrice Camouflage "01 Ivory" lekelerin üzerine ince bir firca yardimiyla
Vichy Dermablend transparan pudra tüm cilde (fotografta yok)
theBalm Mary-Lou Manizer Highlighter olarak
Mac "Harmony" hafif kontür icin
Benefit "Coralista" allik 

Dudaklar...
Catrice Longlasting Ruj "060 Floral Coral"
Mac Clear Lipglass




Bu ay nerdeyse her gün Coralista alligini kullandim ve cidden insanin cildine cok ciddi bir canlilik veriyor.Ayrica kokusu muhtesem. Benimkini alali iki bucuk sene oluyor, bitince mutlaka tekrar alinacak.
Ayrica almanyada yasayanlar veya akrabalari  olanlara Catrice Camouflage kapaticisini (~3 Euro) ve Catrice rujunu (~5 Euro) siddetle tavsiye ederim! Daha önce Mac Please Me rujunu almistim ve ayni böyle bir renk ve yapisinin olmasini istemistim ama dudaklarimi cok kurutmustu, kullanamamistim. Catrice bu rujlarla harikalar yaratmis, benim elimde su an iki tane var ama kesinlikle deneme firsatim olursa bir kac tane daha alacagim. Almanyada sadece Müller marketlerinde satiliyor.
Essence rimel ide fena sayilmaz, ama tek basina bana yeterince hacim ve siyahlik vermiyor, yinede fiyatina göre güzel bence.
Ilk firsatta tekrar Benefit They´re Real rimelini alacagim, benimki bitmek üzere maalesef.
Mac "Painterly" paint pot una resmen asik oldum, her gün kullaniyorum. Özellikle sade makyajlar icin süper, sadece bunuda sürüp cikabiliyorum, cok cok dogal duruyor, cilt rengi NC15-20 olanlar Mac de mutlaka denemeli. Yapisi yumsacik ve sürüsü cok kolay. Gün boyu dayanmasini istedigim zaman altina urban decay far bazini uyguluyorum.
Becca Shimmering Skin Perfector "Pearl" i de artik bitirmek istiyorum (mümkünse tabii, cok dolu) cünki artik bir bucuk seneyi gecti ve bozulacagindan korkuyorum. Bitince tekrar almayi düsünüyorum yada Mac Strobe kremini, oda bununla ayniymis duydugum kadariyla. Fondötenime karistirip yüzüme uyguladigimda gün boyu cildim icin iltifatlar aliyorum, cok dogal bir isilti veriyor.


Sizinde bu ürünlerden kullandiklariniz varmi?


14 yorum:

  1. Yine cok güzel olmussun tatlim, makyajina bayildim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin güzelliginin yaninda lafi bile olmaz tatlim, fotograflarina baktikca manken masallah diyorum haha :D

      Sil
  2. Rujun çok güzelmiş gerçekten! Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Cildinin ışıl ışıl oluşuna bayılıyorum!
    Rujla allığın uyumu da çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sagol :D Alliga bu ara takmis durumdayim zaten, elim sürekli bir tek ona gidiyor :)

      Sil
  4. çok güzel olmuş eline sağlık yalnız catrice markası dm lerdede yokmu çok yakında bir tanıdığım almanyaya gidecek sence ordan ne aldırabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkürler :) Catrice markasi var dm marketinde, ama bazi ürünleri yok, müller marketinde daha cok ürünleri var, örnegin bu longlasting rujlarini cok tavsiye ederim ama müller de satiliyorlar sadece.
      Catrice den cok begendiklerim: Camouflage (üc rengi var, benimki en acik 01 ivory), "My first copperware party" far (Mac Satin Taupe a benziyor, ama daha önce Satin Taupe almis biri olarak ondan cok daha güzel), Longlasting rujlar (benimkiler 030 ve 060 ama cok daha fazla renkler var, internetden bakabilirsin), Liquid Metal 030 We are the Champagnes fari cok güzel ve dudak kalemi "100 upper brown side" :)

      Sil
    2. önerin için teşekkür ederim bu arda mail attım sana burası kalabalık yapmasın diye :)

      Sil
  5. Özlemişim fotd yazılarını. Yine harika bir makyaj olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oh süper, bir tane daha yapmistim yarin birgün onuda yayinliyacagim :) cok sagol :)

      Sil
  6. Çok başarılı bir makyaj olmuş, harika görünüyorsun yine :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...