20 Şubat 2015 Cuma

Bitenler!



Garancia Aydinlatici Göz Kremi
Cok büyük umutlarla almistim ama bana hic iyi gelmedi,
göz cevremde hic sevmedim, en sonunda cildime ve bogazima sürüp bitirdim.

Essence Eyeliner Pen
Begenmedigim bir ürün daha,
bloglarda tavsiye edildigi icin almistim 
ama sürüsü zordu ve cok cabuk kurudu.

Maybelline Fit Me Kapatici 
Bunu aslinda cok cok sevmistim ve yeni favorilerimdendi, 
ama göz altima sadece bunu kullandiktan sonra 
gözümün bir tanesinin altinda atopik dermatitik hastaligi cikti
internetde bazi insanlarin bu ürüne alerjik reaksiyon gösterdiklerini okumustum
bu yüzden bunuda tekrar almiyacagim.

Manhattan Soft Mat Lipcream Pembe
Uzun zamandir satilmiyordu
ve ben sürekli dudaklarima böyle bir pembelik veren ve
benzer güzel yapida olan bir ürün ariyordum
artik buldum: Catrice longlasting rujlardan 060 floral coral,
bununda zaten coktan zamani dolmustu :)

Balea Bodybutter Kakao
Senelerdir cok severek kullandigim bir kati krem
Maalesef artik dm satmiyor, belki bir dahaki kis a artik :)

Dove Badem Dusjel
Tüm vücudum kuruluktan tatli tatli kasinmaya baslamisti
özellikle bacaklarimin alt kismi cok feci kasiniyordu
sadece kremlemekle olacak birsey degil
kullandigim tüm ürünlere dikkat etmem gerekiyor deyip 
Dove in bu dusjelini aldim
ve aninda kasinma durdu,
süper bir ürün.
Artik havalar biraz isindigi icin baska bir dusjel e gececegim,
zaten her seferinde baska bir dusjel alma huyum vardir :)

Sizler bu ürünlerden kullandinizmi?


8 yorum:

  1. Yaa ben de Maybelline Fit Me concealer'i uzun zamandir kullaniyorum ancak hicbir olumsuzluk meydana gelmedi. Sende niye öyle oldu ki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben cooook begendim ürünü ama maalesef böyle oldu bende :( Hatta cildime fondöten yerine uyguladigim zamanda cok güzel duruyordu, cok iltifat aldim. Tabii sadece ondanmi oldu bilemiyorum, ama tekrar denemeyede cesaretim yok acikcasi :(

      Sil
  2. Bende maybelline fit me kapatıcısını merak ediyordum, herkes çok memnun. Demek ki alerjik reaksiyon gösterebiliyormuş. Paylaşımınız için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bend bunu forumlarda okumustum ve maalesef bendede öyle oldu, iste ciltden cilde fark oluyor maalesef, keske icindeki hangi maddeye alerji oldum onu bilsem, birdaha aldigim ürünlerde dikkat ederdim, ama doktorum bunu ögrenmek pek mümkün degil dedi (cok fazla katkilar var), ancak kendimi izleyerek ve denedigim ürünlere dikkat ederek zamanla kendim cikartirsam öyle haberim olur.:)

      Sil
  3. Ftm me yi kullandım ama affinitone ile aynı. Türk bloggerlar, Türkiyede olmayan ürünleri aşırı abartıyorlar!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ulasilmaz hep degerli oluyor haklisin :)

      Sil
  4. Canım yazmadan gecemedim bende atopik dermatit var. Atopik dermatit genetik egzama anlamına geliyor ve doğuştan. Eger bir ürünle yeni çıktıysa araştırmanı öneririm başka bi şeydir çünkü korkma :)

    bende bloguma beklerim. :) benimguzellikprojem.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol, doktorun kremi fayda etti cok sükür :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...