21 Şubat 2015 Cumartesi

Almanya Drugstore Makyaj Favorilerim ve Dm Alisverisim!

 Alisverisi yapali bir kac hafta oldu ama post gecikti. 
Ürünler gözüktügü icin zaten tek tek yazmiyacagim, sadece bir kac tanesine yorum yapmak istiyorum.
Takma tekli kirpikleri büyük bir heves le aldim ama tek bir kere denedim ondada hosuma gitmedi/ben dogrudürüst takmayi basaramadim sanirim. 
Son zamanlar cok hasta oldugum icin Balea Hygiene-Handgel elleri temizlemek icin bir dezinfekte jelini aldim, cantamda tasimayi düsünüyorum.
Balea dan ureali göz kremi aldim ama gözümde atopik dermatit ciktigi icin pek yorum yapamiyacagim, simdilik doktorun verdigi göz kremini kullaniyorum.
Normalde Invisible olanini kullaniyorum, ama Dove yesil cay ve salatalik deodorantinda aluminyum yokmus, denemek istedim, kokusunu begendim.
Balea uzun saclar icin olan sac kreminin kokusunu cok begendim, bir kac kez kullandim ve cok sevdim, bakalim uzun vadede nasil olacak. Benim normalde kullandigim John Frieda Brillliant Brunette Hydration sac kremi 4,95 Euro ve Baleanin ürünü sadece 1,45 Euro, yani cidden denemeye deger.
Bu Balea Dusjel´ide yeni cikmis, kokusunu cok begendim, fiyatida cok uygundu galiba 65 Cent di herhalde, tavsiye ederim.

 Ayrica alisverisimde bir kac sac aksesuari aldim, iki sene aradan sonra tüm invisible bobble telefon kablolarim ;) koptular, evde bunlari normal sac lastiklerin yerine kullanmayi cok seviyorum, sanki saclarim daha az kIrIliyor gibi geliyor. Dm marketinde 4,95 Euro ya satildigini görünce aldim, icinde üc tane vardi ama bir tanesi bozuk cikti maalesef hemen koptu :( iyice bakmadan almayin derim.
Su sagdaki siyah olaninida banyoda tutacagim artik, aksam eve geldigimde makyajimi temizlemek istedigimde tüm saclarimi yüzümden uzak tutsun diye aldim, beyaz olanida vardi, ama cabuk fondöten izi vs gözükür diye almadim onu.

Okeyyy, gelelim Drugstore favori makyajlarimin tavsiyelerime :) 
Bu ürünleri almanyada dm, müller ve rossmann magazalarinda bulabilirsiniz, ayrica Kaufhof ve Karstadt dada satiliyorlar, ama oralardan genelde daha pahali oldugu icin almiyorum.

Swatchlara göre ürünleri asagi yaziyorum, soldan saga.
Manhattan Dudak Kalemi 59G
Alman youtube cular bu ürünü okadar övdülerki bende marketde rengini hic begenmedigim halde, okadar insan begeniyorsa vardir bir hikmeti diyerek almistim, testerleri yok cünki maalesef deneyemedim. Eve gelince iyiki almisim dedim, cok cok dogal ve güzel bir renk oluyor dudaklarda, swatchdaki gibi kahverengi olmuyor. 

Manhattan Krem Fari "95T Chocolate Kiss"
Krem farlarla aram hic iyi olmadi ama bu renge ba-yil-dim, gözdede cok hos duruyor. Bu makyajimda gözlerimdeki halini görebilirsiniz tik tik

Manhattan Alliklar "Lady Marmalade 54S" ve "Elegant violett 39N"
Kirmizi olan Lady Marmalade allik tam sevdigim gibi cok az pigmentli, ciltde cok güzel dogal bir kirmizi veriyor, tam pamuk prenses kirmiziligi :)
Mac in Sheertone Alliklarini sevenler bunuda cok severler, siddetle tavsiye ederim.
Sonbahar makyajlarimda daha cok "erik" renkleri kullandigimda elegant violett cok uyumlu oluyordu, iki alligida tavsiye ederim, bir tane almak istiyorsaniz kirmizi olanini alin, o nun benzerine kolay kolay raslanilmaz :)

Manhattan Clearface Pudra "Vanilla"
Senelerdir defalarca aldigim ve cok güzel bir pudra. Hic pudra sevmeyen ve simdiye kadar Chanel olsun eczaneden Vichy olsun vs hic bir pudrayi begenmedigime bakarsak bu ürün bende mucizeler yaratiyor. Cok güzel kapatmasi var, sivilcelere karsi etkili, cok dogal duruyor, en acik renk cildime uygun, parlamayi aliyor, devamli cantamda tasiyorum. Fiyatida cok uygun ~4 Euro ve kokusuda cok cok hos! Bir yerlerde almanyanin en cok satilan pudrasi diye okumustum bir kac sene önce :)
 Alverde Primrose Ruj
Bu markadan bir tek bu ürünüm var bu aralar. Alverde markasi sadece dm marketlerinde satilir.
Tavsiye üzerine aldim, genelde dogal olan markalarin kokulari güzel olmadigi icin ruj almam hic, ama bunun kokusu yok denilecek kadar az ve dudaklara tam her gün kullanmak icin ideal bir renk.
 Essence türkiyedede satiliyor, ama yinede benim favorilerimi yazmak istedim.

Essence Longlasting Rujlar "04 On the Catwalk" ve "07 Natural Beauty"
Essence lütfen bu ürünleri hic programindan almasin, özellikle kirmizi renge bitiyorum, bana cok yakisiyor, kendini belli eden ama yinede is yerindede rahatlikla kullanilabilecek bir kirmizi.

Essence XXXL Longlasting Lipgloss Matt Effect "06 Soft Nude"
Bir rengini daha almistim, ama onun dudaklarda durusu hosuma gitmedi ve kullanamayip atmistim, ama bu rengi cok tavsiye ederim, dudaklarda cok güzel duruyor, tam mat bir renk.

Essence Dudak Kalemi "12 Wish Me A Rose"
Rengini cok tatli buluyorum, hos bir pembe, sürülüsüde yumsak.
Bitince tekrar alacagim bir ürün degil, ama yinede severek kullandigim icin göstermek istedim, genelde essence kalemleri seviliyor almanyada, kaliteleri iyi oluyor.

Essence Göz Kalemi "08 Teddy"
Icinde isiltilari olan bir kahverengi, özellikle gözün alt kismina sürülünce cok güzel duruyor. Mac Teddy kalemini cok hatirlatiyor bana, belki ondan bir tik daha koyu ve bununla cok dumanli bir makyaj yapamiyorum, ama kolay kolayda akmiyor, cikmiyor, elimden swatchini ancak bioderma suyuyla cikartabildim.
Catrice Longlasting Dudak Kalemi "100 Upper Brown Side"
Yine dürüst olmak gerekirse cok özel bir renk degil, baska markalardanda bulunur muhtemelen ve bitince bende tekrar almam, ama yinede cok iyi bir dudak kalemi ve dogal makyajlarda cok begenerek kullaniyorum. Bunu mu Manhattan "59G"dudak kalemini mi alalim derseniz, Manhattan inkini alin derim, cünki o daha dogal duruyor.

Catrice Rujlar "060 Floral Coral" ve "030 Wood You Love Me" 
Cooooooook güzeller, mutlaka almalisiniz! Herseyleri dört dörtlük :D
Bayildim, bittim bunlarin yapisina. Cok güzel kokuyorlar vanilya gibi, duruslari mat, ben bazen transparan bir gloss kullaniyorum üzerine parlaklik olsun diye. Pembe olanini Makyajimda göstermistim tik tik ve kahve nude gibi olaninida bir makyajda gösterecegim önümüzdeki günlerde. Kesinlikle yeni favorilerim.
Almanyadan isteme imkaniniz varsa dikkat, bu ürünler sadece ve sadece Müller marketlerinde satiliyor. 
Bu sayfadan Müller Marketler Almanyada "Postleitzahl oder Ort" yazan yere almanyada almak istediginiz sehri yazin ve "Suchen" e tiklayip aratin, orda veya yakinlarda marketleri varmi diye bir harita cikacaktir. 
Müller marketin genelde Catrice ürünlerinden daha cok cesitleri var, göz kalemleri vs daha uzun raflari oluyor ve daha cok cesit.

Catrice Liquid Metal "030 We are the Champagnes" Fari
Ya su muhtesem altin rengine bakarmisiniz? Nekadar güzel!
Ister hafif göz kapaklarima uyguluyorum, özellikle sade makyajda cok hos duruyor isiltili, yada yogun bir sekilde metal effekti daha belli oluyor. Süper!

Catrice "400 My first copperware Party" Far
Bu fari ikinci defa aliyorum. Ilkinide cok ayila bayila kullanmistim, kuzenimde cok begenince ona kiyamadim - genc kiz ve normalde hic far kullanmayan biri- ve hediye etmistim. Artik satilmadigini düsünmüstüm, cünki hangi markete baktiysam görememistim. Sonradan ögrendimki meger cok satildigi icin hic göremiyormusum :D Hala satista oldugunu anladigim anda tekrar arayip buldum.
Mac Satin Taupe rengine cok benzetiliyor, ama acikcasi ben Satin Taupe rengini hic begenmeyip geri satmistim. Ama bu far a bayiliyorum, kesinlikle Mac farindan daha iyi benim icin. Rengi kahverengi gözlerim icin süper ve yinede her gün kullanmaya müsait, yapisi cok hos ve fiyatida sadece ~3 Euro.

Catrice Allik "080 Sunrose Avenue"
Bir cok senelik makyaj favorilerinde bu ürünün ismini duyunca almistim merak ederek, cok hos bir allik, yumsak ve kaliciligida iyi. Bir cok makyajada gidiyor rengi. Genelde Catrice alliklari cok iyi diyorlardi, bu benim ilk alligim yanilmiyorsam catrice den ve bende begendim, bakmaya deger.

Catrice Camouflage "Ivory"
Swatch pek belli olmuyor, renklilerin altinda :)
En acik rengi benimki, toplam üc rengi var.
Bu kapaticiyi okadar uzun süre herkes tavsiye ettigi halde almamistim, cünki bana cok övülen Mac Studio Finish Concealer kapaticisini hatirlatiyordu ve onda cok hüsrana ugramistim, hic begenmemistim ve pahali bir üründe oldugu icin cok sinirim bozulmustu ozamanlar. Ama bu kapatici resmen bir mucize ürün! 
Fiyatida sadece 2,95. Her türlü yarayi, kirmiziligi, lekeyi, sivilceyi kapatiyor ve yerinden bile kipirdamiyor! 
Cok sevdigim icin ve sabah erken saatlerde ise gidip cok gec saatlerde geri gelecegimden bu ürünü hatta ikinci kez aldim, birini cantamda tasiyacagim ne olur ne olmaz belki makyaj tazelemem gerekir diye, biride sabah makyaj ürünlerimin icinde kalacak. Bundan daha cok ne diyebilirim tavsiye etmek icin?

P2 Impressive Gel Kajal Göz Kalemi 020 dramatic brown
Cooook iyi bir koyu kahve rengi, akmiyor, bulasmiyor, sürülümü cok kolay. Stoklamak icin market market ariyorum bir iki haftadir hic bir  yerde kalmamis. Insallah satistan almazlar. Fiyati cok uygundu 2-3 Euro gibi bir fiyati ama performansi benim 17 Euroluk Clinique göz kaleminden bin kat daha iyi.

P2 "170 Coffee Queen"
Yeni cikan farlardan ve cooooooook güzel. Rengi ayni cok sevdigim Catrice in "My first copperware Party" gibi ama o matken bu isiltili. Ikisinide cok begenerek kullaniyorum, ama ikisinin arasindan secmek gerekirse ozaman kesinlikle Catrice alirdim :)

P2 High Chrome "070 Copper" Far
Aslinda Mac ten "Antiqued" farini almak istemistim, ama Mac refill farlarin fiyati 15 Euro cikmis durumda oldugu icin, baska markalarin benzeri renkleri varmi diye arayistayken, bir blogda bu ürünü tavsiye etmislerdi dupe olarak. Ve cidden- coooook güzel. Fiyatida sadece 2,75 Euroydu.

P2 Glow Touch"050 Touch of Amber" Allik
Dünyanin eeeeen güzel alliklardan :D 
Hic allik almayi düsünmezken, marketde ürünlere bakarken bu renk gözüme carpti, toplamda bu alligin bes rengi var, burda görebilirsiniz tik tik  ama buna dokundugunuz anda farki hissetiyorsunuz, yumsacik, pigmentli- ve ben normalde pigmentli allik sevmem, ama bunda cok hos duruyor- isiltili, bronz-seftalimsi bir renk. Siddetle tavsiye ederim, almayan üzülür! 
Ben aldiktan sonra youtube dada bir cok kisi bu alligin bu rengini cok tavsiye ettiler, kendim kimseden duymadan buldugum ve aldigim icin cok sevinmistim. 
Youtube ve Blog caginda oldukca bu durum azalmisti bende ;)

Bu ürünlerden en favori Top 10 sec derseniz:

1. P2 "Touch of Amber" Allik
2. P2 "Copper" Far
3. P2 "dramatic brown" göz kalemi
4. Catrice "Wood you love me" Ruj
5. Catrice Camouflage "Ivory"
6. Catrice "My first copperware Party" Far
7. Catrice "We are the Champagnes" Far 
8. Catrice "Floral Coral" Ruj
9. Essence "On the Catwalk" Ruj
10. Manhattan Lady Marmalade Allik


En devasa postlarimdandi bu galiba, umarim faydasi olur! :)


Siz bu markalardan hangi ürünleri seviyorsunuz?


37 yorum:

  1. Gule gule kullan aldıklarını!! keşke burdada olsa dıyorum hep hem kalıtelıler hem fıyatları uygun ahh ahh iç çekiyorum hep .;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence bir kac seneye kalmaz türkiyeyede acilirlar, duydugum kadar simdi yeni avrupa ülkelerine acmislar hep ve ordada satislar iyiymis, öyle öyle büyüyüp giderler insallah :)

      Sil
  2. yasasin DM , harika bir yazi olmus vivacim , sende gorup ilk defa catrice rujlardan aldim tabiki "Floral Coral" ve Catirice 080 sunrose avenue alligi da attim sepete. çok begendim ikisini de. Yalniz ben sansliyim galiba Catrice urunlerini DM'de bulabiliyorum. Strasbourg'a sinir sehir olan KEHL'deki DM 'de.
    Simdi sirada Catrice Camouflage var merak ettigim. o da sirasini beklicek artik napalim. tekrar tesekkurler yazilarin bana çok fikir veriyor. iyi bak kendine bye bye!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güle güle kullan, cok sevindim begendigine :D Dm de Catrice zaten herzaman var, ama örnegin Floral Coral bizim buralarda sadece müllerde satiliyor, o konuda sanslisin demek tüm ürünlerini satiyorlarmis sizin oralarda :D

      Sil
  3. Hepsini gule gule mutlu gunlerde kullan! DM e bayiliyorum yirtdisina gittigimde aliseris yapma firsatim oluyor balea markasi bi harika bana gore kullandigim her seyinden cok memnun kaldim Turkiye'de dm ayarinda rossman magazasi var balea gibi bizde de isana markasi var ama kesinlikle balea daha kaliteli!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balea cok fazla yeni ürünler cikartiyor sürekli, ondan insan bIkIp usanmiyor, düzenli olarak krem, dusjel vs kokular degisiyor, ama cok satilanlarda herzaman duruyor, tam ortayi bulmuslar bu konuda :)

      Sil
    2. rossman dm den daha kaliteli türkiye ki urunleri bilemem ama bence rossman daha basarili

      Sil
    3. Aslinda dm de alisveris yapmayi daha cok seviyorum, ama rossmannda güzel indirimlerde oluyor ve ordanda cok sevdigim ürünler var tabii :)

      Sil
  4. Güle güle kullan:):) Ne güzel ne kadar çok uygun fiyatlı çeşitliliği var orda:) Ben de mantahhanın bir göz kalemi var, çok memnunum. Essence zaten bayıla bayıla kullandığım bir marka :) Ama catrice çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Catrice de cidden güzel ürünler cikartiyor, umarim firsatin olur denemek icin :)

      Sil
  5. Cok guzel ve benim icin vok faydalı bir yazı olmus hepsine tek tek bayıldım emegine saglık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkür ederim, faydali olunca daha cok seviniyorum :)

      Sil
  6. Hepsini güle güle kullan.Essence longlasting rujlarını bende çok seviyorum.Malesef burada olmayan Catrice ürünlerini çok merak ediyorum.Umarım o da Türkiye'ye gelir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dm zaten niye hala türkiyede yok sasiriyorum, cok iyi satis yapacaklarina eminim :D

      Sil
  7. Yazılarını özlemişim canım :) Güzel günlerde kullan :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay bu yorumuna cok sevindim, cok sagol! :)

      Sil
  8. Guzel gunlerde kullan canim hepsini :)

    YanıtlaSil
  9. O bronz krem fara bayildim!! Catrice ve P2 markalarini cok merak ediyorum burda yok. Almanya'ya seyehat sansim olursa muhakkak bakicam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yada akrabalarin ve tanidiklarin varsa getittir, cok uygun fiyatlar :)

      Sil
  10. Bu faydalı post için çok teşekkür ederim.Eşimin Almanya seyahatinde , sizin tavsiyeleriniz üzerine belirlediğim Balea ve P2 ürünlerini içeren oldukça uzun bir listeyi kendisine aldırmıştım:)) Hatta blogumda bu alışveriş hakkında post hazırlamış ve sizden bahsetmiştim.Şimdi bu listede de bir sürü alınacak ürün var, hemen kendime yeni bir alışveriş listesi hazırlıyorum,TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  11. Harika ürünler almissin kuzum, güzel günlerde kullan! :)

    YanıtlaSil
  12. Eveeet, listeme eklediğim birsürüüü ürün daha oldu :) Sanıyorum Almanya çıkarmam bol kozmetikli olacak :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. İşte dört gözle beklediğim yazı! Çok faydalı bir içerik olmuş canım, yazdığın için teşekkürler. Hemen listeme ekliyorum ürünleri :* Manhattan ürünlerini hangi mağazalardan bulabiliriz peki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dm, rossmann ve müllerdede satiliyorlar :)

      Sil
  14. P2 Manhattan ve Catrice ürünlerini çok merak ettiğim markalar. Umarım Türkiye'ye de gelir kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. akillilarsa getirirler, cok da iyi satis yapilir, simdiye kadar niye acilmadilar türkiyeye sasiriyorum zaten :D

      Sil
  15. Valla bayıldım. Özellikle Manhattan krem far ile Manhattan Lady Marmalade allık müthiş. Bu markaları niye Rossmann Türkiye'ye getirmiyor bilmiyorum. Her yerde olan markaları görmekten sıkıldık. Artık Catrice, Manhattan vs. görmek istiyoruz. Rossmann da Loreal, Max Factor vs. satmasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Manhattan güzel ürünler cikartiyor gercekten, Lady Marmalade inde hic esi benzeri yok, mac (scarlett?) bir allik var kirmizi olan ama cok pigmentli, sabahlari acele makyaj yapmak icin hic uygun degil ayni palyacoya cevirir, umarim türkiyeyi kesfederler (gec bile kalmislar) ve ordada satarlar bir an önce.

      Sil
    2. inşallah canım ya. Dört gözle bekliyoruz.. Senin sayende hem fikir sahibi oluyorum, hem de göz zevkimi tatmin ediyorum:)

      Sil
  16. almanyada ki ürünlerı cok sevıyorum Almanyayı sevıyorum :) hepsını askla kullanın...sevgıler

    www.kuzununannesi.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyy cok sevindim :D Genelde sanki tüm türkler almanyayi cok kötüyorlarlar gibime geliyor, ama ben almanyayi cok seviyorum, sende seviyorum yazinca cok mutlu oldum, kucak dolusu sevgiler ve kocaman öptüm!!! ;)

      Sil
  17. DM nin sitesinden siparis verebilme imkanimiz varmı ya birisi acil cevap verebilirmi :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dm in bazi ürünleri amazonda satiliyor ama hersey maalesef degil :(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...